مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

خريد لوستر براي هر قسمت از منزل چه‌گونه مي‌باشد؟


خريد لوستر براي هر قسمت از منزل چه‌گونه مي‌باشد؟خريد لوستر براي هركدام از بخش‌هاي منزل، اصول و نكات خاصي دارااست. يك لوستر وسيع با چراغ‌هاي فراوان به هيچ عنوان آيتم قابل قبولي براي يك اتاق خواب وجود ندارد. يك لوستر تك‌لامپي در مركزيت يك سقف بلند هم خنده‌دار خواهد شد. براي خريد لوستر مطلوب براي هر بخش از خانه مي بايست نكاتي را در لحاظ داشته باشيد:
خريد لوستر براي اتاق پذيراييمورد‌هاي مختلفي براي گزينش لوستر اتاق پذيرايي وجود دارا هستند. مثلا، لوسترهاي اتاق پذيرايي ميتوانند از في مابين سبك‌ها و نوع‌هاي پايين تعيين شوند:

توليدي لوستر
لوستر جور لاله:اين جور از لوسترها مطلوب فضاهايي با دكورا سيون سنتي ميباشند. روي لاله‌ها معمولا طرح‌هايي با دست كشيده گرديده و همين پباده سازي‌ها در پخش نوروروشنايي هم تاثير فوق‌العاده‌اي ميگذارند. لوسترهاي لاله‌اي معمولا وزن زياد و بعد ها حجيمي دارا‌هستند. ارزش اين سبك از لوسترها معمولا از طيف ميانگين افزايشي تا زياد تعريف‌و‌تمجيد مي‌گردد. لوسترهاي لاله در كالا‌هاي مختلفي مثل: برنزي، برنجي، نقره يا اين كه آب‌طلا و جواهرات ساخته مي‌گردد.
لوستر گونه كريستالي:لوسترهاي كريستالي براي منزل‌هايي با دكورا سيون كلاسيك مطلوب مي‌باشند. اين لوسترها هم مانند لاله‌ها پهناور و سنگينند و به درد سقف‌هايي بلند و فضاهاي وسيع مي خورند. كريستال‌ها در منعكس شدن براق روشنايي اثر مثبتي دارا هستند ولي درصورتي كه گرد و غبار روي آن ها بنشيند و منزه نباشند يا اين كه كريستال به عمل رفته در ايجاد لوستر، قلابي و نامرغوب باشد، نوروروشنايي منعكس‌گرديده متحير خواهد بود.
لوسترها شِيد يا اين كه كلاهك‌دار:لوسترهاي شيددار يا اين كه لوسترهايي كه هر شاخه از چراغ آن را كلاهكي مانند شيد يكي آباژور كوچك در آغوش گرفته مي‌باشد، بيش تر مطلوب كلاسيك پسندانند. اين سبك از لوسترها كه فروغ و روشنايي را تلطيف مي كنند و از پخش نوروروشنايي به طور بدون واسطه پرهيز به كار مي آورند، حقيقتا قشنگ و ديده‌نوازند. در شرايطي كه دوست داريد به سراغ اين دست از لوسترها برويد ولي از طرفي روشنايي زياد را اضافه مي‌پسنديد، مي بايست حواستان باشد كه در نورپردازي از تكميل كننده‌هايي مانند هالوژن و ديواركوب و… هم به كار گيري فرماييد تا فقدان نوروفروغ بي واسطه اين لوسترها جبران شود.
خريد لوستر براي اتاق نشيمنخريد لوستر براي اتاق نشيمنخريد لوستر براي اتاق نشيمن
اتاق نشيمن معمولا فضايي ميباشد كه از آن نسبت به فضاهاي ديگر خانه طولاني تر استعمال مي‌گردد؛ تماشاي تلويزيون، مطالعه، به دور هم نشستن و گپ زدن و … معمولا درين بخش از منزل رخ ميگيرد. تلفيق نور و روشنايي لوستر، ديواركوب و آباژور در اتاق نشيمن ميتواند به تناسب نورپردازي و زيباتر شدن فضاي اين نصيب از منزل ياري دهد.
لوسترهاي كروي و توپي :لوسترهايي كه به صورت كره يا اين كه احجام هندسي ديگر ساخته ميگردند به دور و بر وضعيت مدرني ميدهند و آن را ديدني‌خيس مي كنند. تنوع لوسترهايي كه به صورت‌هاي هندسي ساخته مي گردند بسيار زياد مي باشد و بايستي سازه به طول سقف، واحد سنجش فروغ دلخواه و نكاتي كه در نصيب‌هاي قبل تيتر شد از در ميان نوع‌هاي متعدد، مورد گزينه عشق و علاقه‌تان را گزينش نماييد.
لوسترهاي فانتزي:براي اتاق نشيمن و هال كه وضعيت غير قانوني‌تري دارااست، به كار گيري از طرح‌هاي فانتزي هم ايده نيكي خواهد بود. تنوع طرح‌هاي فانتزي براي گزينش لوستر اتاق نشيمن بسيار زياد ميباشد. لوستر‌هايي كه دارنده شيدهاي چندشاخه ميباشند، ميله‌هايي كه روي آن‌ها چراغ‌هاي گوناگون درنظرگرفته شده و اشكال مختلفي از ايده‌هاي فانتزي طراحان ايده پرداز ميتواند به زيبايي، اتاق نشيمن را برايتان جالب و دوست‌داشتني نمايد. يادتان نرود رنگ در گزينش لوستر هال و نشيمن نكته مهمي مي‌باشد و مي بايست تناسب رنگ‌هاي كامل كننده يا اين كه ضد‌و‌نقيض را براي فضايتان در حيث بگيريد.
در‌صورتي‌كه فضاي پذيرايي و هالتان از هم مستثني نيست و ديواري في مابين اين دو دور و بر نيست، مهم ميباشد كه في مابين لوستر هال و پذيرايي‌تان تناسب برقرار نمائيد. اينكه هر دو جفت باشند قاعدتا تعيين هوشمندانه‌تري مي باشد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۲:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :