مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

تعيين اندازه لوستر گزينه مهمي ديگري ميباشد

 توليدي لوستر

به هر هم اكنون دنياي اين ايام به سمت و سويي رفته كه بايستي اعتنا فراواني در تعيين، خريد و استعمال از وسايل ضروري و اما تزييني خانه كرد كه جديدترين جور هاي لوستر نيز يكي‌از همين مورد ها ميباشد. اكثري از طرح هاي خوشگل و تازه لوسترها امروزه با برنامه اي مابينِ لامپ هاي آويز و لوسترها پباده سازي ميگردند تا امكان به كارگيري در هر مكاني چه منازل و چه مكانهاي همگاني را داشته باشند. امروزه اين لوسترهاي نو را مي قدرت در بعد ها و اندازه هاي بسيار مختلفي خريداري كرد كه هر يك از آن‌ها قابليت و امكان كاربرد در منازلي با معماري و پباده سازي داخلي بسيار متنوعي را خواهند داشت اين از مزيت هاي بسيار وسيع لوسترهاي نو درين روزهاست.

تعيين اندازه لوستر گزينه مهمي ديگري ميباشد كه مي بايست به توجه آيتم بازبيني قرار گيرد. لوسترها در سايزهاي بسيار متنوعي ساخت مي‌شوند. براي اينكه بتوانيد به راحتي سايز مطلوب لوستر خويش را تقريب بزنيد ميتوانيد از يك فرمول بي آلايش به كار گيري نماييد:

1- در آغاز ارتفاع و پهنا اتاق خويش را براساس فوت مشخص و معلوم نمائيد، نسبتاً اكثر مترهاي بازار در كنار متر از فوت هم استعمال مي‌كنند. ولي خيلي بي آلايش كافي ميباشد در آغاز ارتفاع و پهنا را بر حسب متر اكانت نمائيد و رقم هاي بدست آمده را در عدد 3.3 ضرب فرماييد تا ارتفاع و پهنا بر حسب فوت بدست بيايد به عنوان مثال در شرايطي كه اتاقي به ارتفاع 4 متر و پهنا 3 متر داريد، بر حسب فوت طولي به اندازه 13 و عرضي به اندازه 10 فوت خواهيد داشت:

ارتفاع: 4×3.3 = 13.1 ~ 13 ft

پهنا: 3×3.3 = 9.8 ~ 10 ft

2- اكنون اين دوتا (ارتفاع و پهنا بدست آمده برساس فوت) را با يكديگر توده فرماييد، درباره ي نمونه بالا: 13 + 10 = 26

3- عدد بدست آمده براساس اينچ، قطر لوستر شما خواهد بود. براي تبديل اينچ به سانتي متر كافي ميباشد اين عدد را در 2.5 ضرب فرمائيد. در زمينه ي نمونه بالا:26×2.5 = 65 سانتي متر.

در سود قطر مطلوب براي لوستر در يك اتاق 12 متري 65 سانتي متر خواهد بود.

شايد توده اي اين قضيه و استعمال از يك فرمول معلوم براي خريداري كردن شايسته ترين بعد ها لوستر خويش را پذيرش نداشته باشند و به به عبارتي سبك مستمر يعني نگاه كردن به جديدترين گونه هاي لوستر و گزينش از در ميان يكي‌از آن ها اضافه عشق و علاقه داشته باشند البته قابل ذكر ميباشد همانگونه كه‌اين ايام تاثير طيف هاي گوناگون رنگ به خير و خوبي مشخص و معلوم گرديده و مي قدرت از اين دانش براي تعيين رنگ ديوارها ياري گرفت بهتر ميباشد براي تعيين و خريد لوستر متبوع نيز، از اين فرمول مصرف شود.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :