مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

تاثير و كاربرد نوروفروغ عمودي در پباده سازي چيدمان داخلي


تاثير و كاربرد فروغ و روشنايي غرب در پباده سازي دكورا سيون داخلي
رنگ ديوار هايي كه در معرض نوروفروغ غرب قرار مي‌گيرند با اهميت ميباشد. اين روشنايي روي ديوار هاي سپيد به زرد رنگ و روي ديوار هاي بتني به رنگ نارنجي رنگ مي‌درخشد. مي‌شود از ادغام اين ها در دكورا سيون داخلي منزل استفاده نمود. فروغ و روشنايي غرب هم نادر جان ميباشد و هم حرارت كمتري دارااست. به كارگيري از گوشه و كنار هاي رنگي متفاوت كه در معرض اين نور و روشنايي قرار ميگيرد ميتواند موجب ساخت طرح هاي خارق العاده و يگانه شود.

 توليدي لوستر
تاثير و كاربرد نوروفروغ عمودي در پباده سازي چيدمان داخلي
اين فروغ كه از روش پنجره هاي سقفي تابيده مي‌گردد صرفا براي دور و اطراف هايي قابل به كار گيري ميباشد كه بالاي راز شان خالي باشد. براي مثال منزل هايي كه در طبقه پايان ساختمان ها وجود دارا هستند ميتوانند با تعبيه پنجره هاي مطلوب (باطن سقف و يا اين كه سقف كاذب) از فروغ عمودي به كار گيري نمايند. چنانچه ساختماني طوري درست شده كه نور و روشنايي خيلي به آن منش ندارد و همين زمينه سبب توليد گوشه و كنار هاي بدون‌نور شده‌است، اگر كه قابليت توليد پنجره هاي سقفي وجود داشته باشد مي قدرت از فروغ حقيقي وواقعي خورشيد به نحو مناسب به كار گرفت. تابش اين روشنايي بر شي ها و ديوار ها فضايي بشاش و سرزنده توليد خواهد كرد.


سايه و نيم سايه در پباده سازي چينش داخلي
علاوه بر كاربرد فروغ و روشنايي بايستي به كاربرد سايه و نيم سايه هم در پباده سازي چيدمان داخلي اعتنا كرد. سايه سبب ميگردد كه اجزا به وضوح چشم شوند كه‌اين خصوصيت براي گوشه و كنار داخلي منزل نياز ميباشد. نيم سايه هم سبب توليد محيطي نامفهوم ميگردد كه ممكن ميباشد گوشه و كنار را پاره اي خيره كننده نمايد. به اين ترتيب استعمال صحيح از سايه و نيم سايه قادر است در كنار هم منجر ساخت دكوراسيوني مختص با پباده سازي اختصاصي شود. اما بايد به‌اين موضوعات در كنار هم اعتنا شود و هيچ كدام از نگاه به دور نمانند.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۷:۰۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :