مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

نورپردازي سقف پذيرايي يك كدام از مهم ترين المان‌هاي چينش داخلي

توليدي لوستر
سقف‌ها مدام در فضاهاي مسكوني يك كدام از شايسته ترين مكان‌ها براي اجراي ايده‌هاي متعدد پباده سازي نور و روشنايي مي باشند و براي بخش‌هاي متعدد منزل از پاراگراف سقف تالار پذيرايي به عمل مي روند. نورپردازي سقف پذيرايي يك كدام از مهم ترين المان‌هاي چينش داخلي اين بخش از منزل ميباشد. روش نورپردازي قادر است بر بخش اعظمي از جوانب تاثير بگذارد كه به دنبال مشاجره به صورت مفصل به آن خوا‌هيم پرداخت. با معرفي اشكال نورپردازي سقف پذيرايي مانند نورپردازي يار با كناف، چراغ‌هاي فانتزي، لوستر، لامپ سقفي، لامپ آويز، لامپ جهت دار و مزايا و معايب هرمورد با ما ياروهمدم باشيد.
نورپردازي سقف پذيرايي با به كارگيري از كنافكناف سقف يكي امروزي‌ترين و قشنگ‌ترين اشكال تزيين سقف چه براي تالار پذيرايي و چه براي ديگر نصيب‌هاي منزل ميباشد كه اخيرا هواداران متعددي پيدا نموده است، پس اولي آيتم ما معرفي و بيان خصوصيت‌هاي اين جور نورپردازي خواهد بود.
نوروروشنايي پنهان در كناففروغ نهفته پشت كناف كه به طور شلنگ و به رنگ‌هاي متفاوت عرضه مي گردند قادر است يكي تعيين‌ها براي نورپردازي باشد؛ اما معمولا هم پا با هالوژن يا اين كه لوستر هم پا مي‌گردد كه به زيبايي آن مي افزايد. اين جور نور و روشنايي نهفته به طور مهتابي و آفتابي قادر است تناسب رنگي خير ساخت نمايد كه به بازتر شدن دور و اطراف ياري متعددي مي كند اما برخلاف آن استعمال از فروغ نهفته رنگي به كوچك‌خيس نشان دادن محيط باعث ميشود كه براي منزل‌هاي با متراژ معدود استعمال از روشنايي نهفته رنگي پيشنهاد نمي شود.


به كار گيري از هالوژن در كنافهالوژن در كناف هم يك كدام از ديگر از طريق‌هاي تزيين سقف و نورپردازي آن ميباشد كه اكثري از آن منفعت ميبرند. هالوژن‌ها ارتفاع قدمت خير و خوبي دارا هستند و در رنگ‌هاي گوناگون متناسب با رنگ كناف مو جود ميباشند همينطور مي‌اقتدار از چراغ‌هاي هالوژني رنگي هم در تزيين آن به كار گرفت. معمولا از هالوژن‌ها براي كناره‌هاي سقف استعمال مي گردد كه به زيبايي سقف، پرده‌ها و تابلوهاي مو جود در منزل ميافزايد.


به كار گيري از لوستر در كنافلوستر در كنار كناف هم شيوه ديگري براي نورپردازي سقف پذيرايي ميباشد. لوستر‌ها با دقت به مدل چينش داخلي منزل گزينش ميگردند كه آيتم بسيار خير ميباشد. اما يك اختلال لوستر براي به كار گيري در كناف اين ميباشد كه ممكن ميباشد با نادر شدن طول سقف، لوستر بيشتراز اندازه ذيل بيايد. براي اينكه اين نقص‌ برطرف شود يا اين كه مي بايست كنافي تعيين شود كه محل نصب لوستر آن خالي باشد يا اين كه از لوسترهايي كه كوتاه ميباشند مصرف شود.
نورپردازي سقف پذيرايي با چراغ‌هاي فانتزياخيرا روشي نو براي نورپردازي پذيرايي ابتكار شده‌است و از طريق‌هاي امروزي البته با رخ كلاسيك براي اين مراد به حساب مي آيد. اين چراغ‌ها در صورت‌هاي متنوع به طور كره، مكعب مربع، هرم و … در بازار وجود دارا‌هستند كه يك طريق براي تزيين سقف و نورپردازي منزل هاي با سبك دكورا سيون داخلي امروزي و كلاسيك ميباشد. از آنجايي كه در هنگام استعمال از اين چراغ‌ها نياز به لوستر را برطرف ميكند پس مي‌قدرت از آن در اتاق‌هاي با سبك چينش داخلي امروزي به كار گرفت. همينطور به جهت فرم و صورت ديرين اين چراغ‌ها و از آنجايي كه‌اين چراغ‌ها در قبل به‌اين چهره بوده‌اند هم مي‌اقتدار از آنان در تركيبي با چيدمان داخلي كلاسيك به كار گرفت.



برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۳:۱۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :