مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

چراغ فن اي

توليدي لوستر

 

در زمان مورخ نوروروشنايي يكي الزامات معاش انسان بوده ميباشد. امروزه ايجاد كنندگان متعددي درين عرصه وجود دارا هستند كه در سمت ساخت چراغ هايي كه هم از ديد مصرف انرژي مقرون به صرفه بوده و هم ظواهر زيبايي دارا هستند، با يكديگر رقابت ميكنند. نورپردازي ساختمان يك فرمان ضروري ميباشد كه نقش موثري در زيبايي و نور آن ايفا مي نمايد. نورپردازي به شيوه هاي مختلفي انجام مي‌گيرد از پاراگراف نورپردازي كلي، نورپردازي كاربردي، نورپردازي حيطه اي و نورپردازي دكوراتيو. نورپردازي كلي در واقع فروغ و روشنايي لازم براي اطراف را مهيا مينمايد و جايگزيني براي نوروفروغ طبيعي ميباشد، به همين عامل در مكان هايي كه نور و روشنايي طبيعي نيست مي قدرت اين نورپردازي را اعمال نمود. لامپ هاي سقفي و اشكال لوستر را مي قدرت براي توليد فروغ و روشنايي كلي در ساختمان به فعاليت موفقيت. نورپردازي كاربردي نيز همانگونه كه از نامش پيداست براي توليد فروغ و روشنايي در مكان هاي پركاربرد مانند شمارنده جزيره آشپزخانه، بالاي ميز عمل و … گزينه استعمال قرار مي‌گيرد. نورپردازي حوزه‌ اي هنگامي استعمال ميشود كه بخواهيد قسمتي از منزل را پر رنگ خيس نشان دهيد و آن را تحت عنوان نقطه كانوني جلوه دهيد از گزاره محل قرارگيري ميز تلويزيون، جزيره آشپزخانه و … . نورپردازي دكوراتيو نيز براي تزئين ساختمان و زيباتر جلوه دادن آن اجرا مي‌گردد. چراغ هاي دكوراتيو زيادي به اين مراد در بازار وجود دارا هستند و با اعتنا به چينش داخلي مي اقتدار چراغ و اثاثيه نور و روشنايي موردنياز را تنظيم نمود.

امروزه در بازار چراغ هاي زيادي به فروش ميرسند كه هركدام امكان ها و تلاش هاي منحصر به خويش را دارا هستند و براي مكان هاي معلوم قابل به كار گيري ميباشند. در‌اين بخش از ساختمانچي به معرفي گونه هاي چراغ نوروفروغ مي‌پردازيم تا با آن ها آشنا گرديده و با دور انديشي از آن‌ها نسبت به خريد چراغ براي ساختمان خويش مبادرت فرمائيد. با ما يار باشيد.

گونه هاي چراغ هاي نوروروشنايي
چراغ فن اي
استعمال از چراغ هاي حرفه اي در قبلي بسيار اشاعه داشت و نسبتاً كليه ما روزي از اين چراغ ها در منزل خويش استعمال كرده ايم. جسم صلبي به اسم فيلامان كه درين چراغ ها قرار گرفته در فيس گرم شدن، نوروروشنايي ايجاد مينمايد. اين چراغ ها بسيار مالامال مصرف بوده و از ارتفاع قدمت پاييني برخوردار ميباشند. از اين رو امروزه اين چراغ ها جاي خويش را به اشكال ديگر چراغ داده اند. چراغ هاي حرفه اي چيزي نزديك به ۹۷ درصد از انرژي الكتريكي را به گرما تبديل مي‌كنند. نوروفروغ چراغ هاي فن اي شباهت متعددي به نوروروشنايي طبيعي دارااست. اين چراغ ها حرارت متعددي در دور و اطراف توليد مي‌نمايند و اتلاف انرژي آنان بالا است.

 


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

نكات مهم در تعيين لوستر اتاق

توليدي لوستر

 

 

نكات مهم در تعيين لوستر اتاق

لوستر بايستي طول قابل قبولي نسبت به سقف و كف داشته باشد.
در فضاهاي با سقف كوتاه از لوستر هاي سقفي و در فضاهاي مرتفع از لوسترهاي شاخه دار و آويز دار به كارگيري نمائيد تا تعادل در اطراف ساخت شود.
در فضاهاي نادر فروغ بهتر ميباشد از لوسترهاي سواي حباب يا اين كه با حباب روشن استعمال نمائيد تا روشنايي مطلوب مهيا شود.
لوستر را هماهنگ با بقيه ريزه كاري اتاق تعيين فرماييد.
در شرايطي كه سقف اتاق خواب گچ بري يا اين كه تزيينات سقفي ديگر دارااست عملكرد نمائيد از لوستر هاي معمولي به كارگيري نمائيد.
در اتاق خواب شايسته ترين نورپردازي، روشنايي ملايم و يكنواخت ميباشد كه در كنار آن از نورپردازي تكميلي مصرف شود.
براي اتاق خواب بهتر ميباشد از لوستر هاي پخش كننده فروغ به كار گيري نكنيد. اين لوستر ها به خيال روشنايي زياد و بي واسطه شان روي تخت براي استراحت مطلوب نيستند. عملكرد نمائيد لوستر اتاق‌خواب از گونه هايي باشد كه روشنايي را به سمت بالا هدايت مينمايد تا فروغ و روشنايي ملايمي‌در اتاق خواب داشته باشيد.
براي خريد لوستر اتاق خواب طفل و نوجوان از ايده ها آنان هم به كار گيري فرماييد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۶:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

نصب لمسه در دكورا سيون داخلي

توليدي لوستر

 

روند لمسه كاري
براي نصب لمسه در دكورا سيون داخلي روي ديوار مي بايست 5 مرحله پايين را به ترتيب پشت رمز بگذاريد:

پيش از اجراي طرح، بايستي سطح ديوار را تماما باز بيني فرماييد و مشكلاتي مثل شكاف ‌خوردگي، نم‌زدگي و آلودگي را برطرف فرماييد. همينطور ممكن ميباشد نياز به برداشتن پريز و كليد باشد. دقت نماييد كه بعد از اجراي لمسه، انجام اين امور طاقت فرسا خواهد شد و با اتلاف هزينه و دوره ياور ميباشد، پس گذشته از استارت بدين نكات اعتنا فرماييد.
بعداز معلوم شدن ديوار، يك لايه‌ از پلي‌استر با ضخامت 30 سانتي‌متر روي آن ساخت نماييد. اين لايه منجر آنگاه جستن سطح ديوار مي‌شود و در نقش عايق صدا و حرارت نيز فعاليت مينمايد.
حاشيه هاي ديوار را با نوارهاي چوبي پهن، كادر بندي نماييد. ضخامت اين نوارها حدودا 4 ميلي‌متر هست.
اين مرحله به اجرا و اتصال پارچه مربوط ميباشد. دقت داشته باشيد كه پايين پارچه نبايد هوا بگيرد. از اين رو بايستي تا جايي كه قابليت و امكان دارااست، آن را بكشيد. آن‌گاه با به كار گيري از منگنه يا اين كه چسب، براي فيكس كردن كناره هاي روكش مبادرت كنيد.
در آخري قدم مي بايست با دقت به طرح متبوع و مسافت‌هاي منظم، فرم متبوع خويش را روي پارچه پياده فرماييد.
در پي مي‌توانيد تصاويري از سطح ها لمسه كاري گرديده ملاحظه كنيد.

 


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۶:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

فراگيري نصب لوستر به سقف كاذب

توليدي لوستر

 

اين فعاليت يه خرده وقتگير ميباشد پس مي بايست از قبلي تاءمل كليه چيز را كرده باشيد.

مستقل كردن لوستر گذشته از سقف
نخست بايستي لوستر گذشته را برداريد و آنگاه لوستر نو را به جاي پيشين معلق فرمائيد. با مفتوح كردن سيم هاي برق لوستر قبل مي‌توانيد آن را از سقف غير وابسته فرمائيد. يكبار ديگر پيشين از هر اقدامي با به كارگيري از فازمتر از انقطاع بودن برق مطمئن گرديد. فارغ از دست زدن به سيم برق لوستر و صرفا با فازمتر، جريان برق را آزمايش فرمائيد. درحال حاضر مي‌توانيد خيلي ريلكس سيم هاي برق را از لوستر مستقل فرمائيد و نگران برق گرفتگي هم نباشيد. پس از غير وابسته كردن سيم ها و با رعايت احتياط لوستر را از قلاب جداگانه فرماييد. بهتر ميباشد يك كدام از اشخاص خانواده درين مرحله براي به دست آوردن لوستر به امداد تان بيايد. وزن لوسترهاي پهناور گهگاه خيلي سنگين ميباشد و محافظت تعادل در بالاي چهارپايه با اين لوستر فعاليت مشكلي ميباشد.

مراقب باشيد اكثر اوقات لوسترها دارنده قطعات جداشونده مي باشند و به آساني قابليت و امكان شكستن اين قطعات موجود هست. براي پرهيز از اين حادثه بدون شك حباب ها و قطعات مستقل شدني را برداريد.

فراگيري نصب لوستر به سقف كاذب

شيوه نصب لوستر به سقف كاذب سيم كشي برق لوستر
طريقه نصب لوستر سقفي : اندازه كردن زنجير لوستر
طريقه نصب لوستر سقفي با اين فراگيري بسيار بي آلايش خيس ميباشد. قبلي از اينكه لوستر تازه را نصب نمائيد لازم ميباشد تا ارتفاع زنجير آن را اندازه فرمائيد. به صورت معمول همگي لوسترهاي جديد خريداري گرديده دارنده زنجيرهاي بلندي ميباشند كه براي نصب به سقف در لحاظ گرفته گرديده. چنانچه ارتفاع اين زنجير از طول متبوع خيلي اضافه ميباشد ميتوانيد تني چند از رينگ هاي زنجير لوستر سقفي را برداريد. اين نصيب خيلي بي آلايش خيس ميباشد با ياري يك انبردست رينگ هاي زنجير را يه خرده تاب داده و از لوستر غير وابسته فرماييد. توجه فرمائيد سيم برق لوستر را به غلط جدا نكنيد. ايجاد كنندگان لوستر مدام زنجيرهاي بلندتر را در حيث مي‌گيرند كه قابليت نصب در سقف هاي بلندتر هم باشد. درصورتي كه كه سقف ساختمان به اندازه كافي بلند باشد نيازي به كوتاه كردن زنجير وجود ندارد.

 


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۰:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

نظافت كردن لوستر كريستالي

لوستر منزل هاي شيك
توليدي لوستر
شايسته ترين ترفندهاي نظافت كردن لوستر كريستالي
چه طور مي اقتدار لوسترهاي كريستالي را پاك كرد ؟
برق لوستر را خاموش و انقطاع فرمائيد.
از يك منشاء نوري ديگر به كارگيري فرماييد. لوازم و اسباب ديگر از قبيل ميز يا اين كه صندلي يا اين كه چهارپايه را جابه جا نماييد. بگذاريد چراغ ها و كريستال ها قبلي از نظافت كردن خنك شوند.
يك دست قطور و قابل شستشو, لحاف و يا اين كه حوله را روي زمين ذيل لوستر, براي تصاحب كردن هر قسمتش پهن فرماييد.
بعد از آن يك صفحه پلاستيكي پهن فرماييد تا قطره و غبار روي كف اتاق شما نريزد.
چهت نيل به لوستر از ميز يا اين كه صندلي بالا نرويد. از نردباني به كار گيري نماييد كه به اندازه كافي بلند باشد تا دستكم به ميانه منش رسد. براي پاك كردن لوستر از نردبان كوتاه استعمال نكنيد.
دستمال كشيدن لوستر

طرز نظافت كردن لوستر كريستال
پاك كردن لوستر كريستالي با استعمال از مستقل كردنِ قطعاتش:
1. اين طريق مشتمل بر غير وابسته كردن بخش هاي غيروابسته شدني لوستر ميباشد. همينطور مي بايست اساس و اساسش را نيز پاك نمائيد در وقتي كه قطعات برداشته مي‌شوند. اين شايسته ترين راه و روش براي پاك كردن يك لوستر كريستالي ميباشد و يك مكانيزم بسيار جامع ميباشد.

2. چنانچه مي‌خواهيد قطعات را مستقل نمائيد، حواستان باشد كدام قطعه جايش كجاست. اين براي روي هم گذاشتن لوستر مهم ميباشد. ممكن ميباشد خيلي فشرده و معمولي به لحاظ رسد، البته لوستر مي‌تواند فريبنده باشد، شما ممكن ميباشد به خيال و خاطر نياوريد كه كريستال ها جايشان كجا بوده. به دفترچه راهنما يا اين كه مرجعش رجوع‌نماييد. همينطور ميتوانيد يك عكس كلوزآپ از لوستر بگيريد و يا اين كه تصويري از روش انجام هر بخش تثبيت نمائيد.

تزكيه لوستر

رويه هايي عالي براي نظافت كردن لوستر كريستال
تكنيك هاي نظافت كردن لوستر كريستالي
3. پيچ ها را به آرامي گشوده فرمائيد و بعد از آن آنان را در يك پياله قرار دهيد. در يك گوني پلاستيكي يا اين كه روي حوله قابل انعطاف. در آغاز هر بخش بايستي با يكپارچه گردگيري شود. از يك دست نخي، دستمال ميكروفايبري و يا اين كه قابل انعطاف پنبه اي به كارگيري فرماييد و به آرامي هر سيرتكامل گرد و غبار يا اين كه كثيفي را از آن منزه نمائيد. هر قطعه را در پياله پلاستيكي يا اين كه يك حوله منتقل فرمائيد.

4. براي پاك كردن قطعات از يك تميز كننده كريستالي به كارگيري فرمائيد.

لطفا پيشين از استعمال از تميز كننده ها به مواد خالق لوستر رجوع‌نماييد و يا اين كه با آفريننده اش مشورت كردن فرمائيد. براي پاك كردن قطعات كريستال از تميز كننده شيشه استعمال نكنيد.

5. تا وقتي كه ماده اسپري گرديده تر ميباشد، با يكدست كم آب منزه نماييد. بدون شك هنگام كم آب كردن آن‌ها از دستكش و يا اين كه پارچه به كارگيري نمائيد.

نكات لوستر

خط مش بي سابقه پاك كردن لوستر كريستال
راه و روش پاك كردن لوستر كريستالي چه‌گونه ميباشد؟
6. يك طريق ديگر شستن با آب گرم و يك پياله كوچك پياله شويي ميباشد.

در‌صورتي‌كه لكه اي وجود داشته باشد، با پارچه منزه فرماييد. آبكشي نمائيد و آن‌گاه كم آب فرمائيد. هر چه آب گرم خيس باشد، تزكيه راحت خيس ميگردد. همينطور از مواد شيميايي خيلي كار كشته به كار گيري نكنيد زيرا ميتوانند به لوستر جراحت برسانند. شما حتي مي‌توانيد از سركه سپيد، آمونياك يا اين كه متيلات در آب به كارگيري فرماييد.

7. وقت تزكيه شالوده لوستر ميباشد. نخستين غبار را با يكپارچه تميز فرماييد. شما مي‌توانيد از يك سشوار يا اين كه دمنده براي فوت كردن غبار استعمال بكنيد، ولي مراقب حرارت باشيد. از منزه كننده شيشه و لوستر و پارچه استعمال فرماييد. شما ميتوانيد از يك محلول منزه كننده خانگي كه با آب داغ و سركه سپيد تنظيم ميشود، به كار گيري فرمائيد.

8. منزه كننده ها را مستقيما روي لوستر اسپري نكنيد.

اينكار لوستر را تيره خواهد كرد. در حالي كه مبنا لوستر را پاك ميكنيد، لوستر را بچرخانيد تا طرف ديگرش را پاك نمائيد! تمامي چيز را اثبات نگه داريد. از نردبان زير بياييد، آن را جابه جا فرماييد و آنگاه بالا برويد تا بخش جديدش را پاك فرمائيد. لوستر را عده فرمائيد و پيچ هايش را حتنا محكم نماييد. بگذار اين لوستر براي مدتي قبلي از پر‌نور شدن، كم آب شود.

طريق بالا قادر است وقتگير باشد و با داشتن نوباوه در منزل، نگه داشتن قطعات كريستالي كه در نزديكي آن قرار دارا هستند ايده خير و خوبي وجود ندارد.





برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۹:۳۵ توسط:علي پور موضوع:

يادگرفتن توليد لوستر

توليدي لوستر

 


خردسالان كاردستي تصحيح كردن را دوست دارا‌هستند و از اينكه خودشان وسيله اي را صحيح نمايند و در اتاق شان استعمال نمايند لذت مي‌برند. امروز در نيك صالحي مي خواهيم فراگيري توليد لوستر را در اختيار بگذاريم كه با به كارگيري از صفحه و مقوا تنظيم مي‌گردد و بسيار خوشگل ميباشد. با ما يار و همدم باشيد

فراگيري ايجاد لوستر خوشگل
لوستر مقوايي يك كاردستي خلاقانه ميباشد كه مي قدرت در طرح ها و رنگ هاي ديدني٬ و مطلوب ديوار يا اين كه چراغ هاي سقفي آن را پباده سازي كرد. دراين خودآموز طريق ايجاد آن را برايتان ميگذارم.

وسايل لازم

ورقه رنگي يا اين كه سپيد قيچي الگوي اصلي

طرز ايجاد

براي توليد اين لوستر خوشگل نياز به يك سرمشق داريد. مي‌توانيد براي مثال از الگوهايي كه در تصاوير پايين ارائه گرديده پرينت تنظيم فرمائيد. آن‌گاه برگه را در آغاز به صورت يك مربع برش بزنيد و دو حاشيه آن را روي هم از اواسط تا بزنيد تا به صورت مستطيل در آيد.

يادگرفتن توليد لوستر
فراگيري ايجاد لوستر معمولي
آن‌گاه يك تاي ديگر روي به عبارتي تا ساخت فرماييد و مجددا به صورت يك مربع كوچك خيس تا شود.بعد از آن مربع را به صورت مثلثي كه در تصوير مراعات مي‌كنيد تا بزنيد. بعد از آن الگوي پرينت گرديده را روي برگه قرار دهيد و توسط اتوماتيك طرح را روي مثلث پياده فرمائيد بعد تمام بخش هاي طرح را با قيچي برش بزنيد.

يادگرفتن توليد لوستر
طريق فراگيري توليد لوستر
از اين سرمشق ها تعداد متعددي برش بزنيد هرچه تعداد اين سر مشق ها زيادتر باشد لوستر زيباتري خواهيد داشت. در پايان كاغذهاي برش داده گرديده را بوسيله نخ نامرئي از يك رينگ فلزي معلق فرماييد. كاردستي زيبايتان را به سقف معلق كرده و از زيبايي آن لذت ببريد.



برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۹:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

احل نصب و سيم كشي لوستر

توليدي لوستر


درصورتي كه اخيرا لوستري براي منزل خريده‌ايد و مي خواهيد خودتان نصب لوستر را به عهده بگيريد البته نمي‌دانيد به چه شكل آن را نصب نمائيد، اين مقاله براي شما ميباشد. معمولا هنگام نصب لوستر ممكن ميباشد با سوال هاي مختلفي مثل طرز سيم كشي لوستر، سيم كشي برق چراغ، طريقه نصب لوستر سه سيم و يا اين كه طريقه نصب لوستر سه شاخه و …. رو‌به‌رو گرديد البته جاي هيچ نگراني وجود ندارد. اشخاص بسيار متعددي مي باشند كه معمولا رغبت دارا‌هستند فعاليت نصب و سيم كشي لوستر را خودشان انجام دهند پس حتما عمل چندان دشواري وجود ندارد. تنها كافي ميباشد با فراگيري نصب و سيم كشي لوستر در‌اين نوشته‌ي‌علمي مانند فراگيري برق كشي ساختمان از صفر تا صد يار استادكار گرديد.

برو به بالامراحل نصب و سيم كشي لوستر
برو به بالاقطع كردن فيوز
گذشته از اين كه دست به هر كاري بزنيد صد رد صد خصوصي به باكس فيوز منزل بزنيد و اتصال برق را انقطاع نمائيد و مطمئن گرديد كه جريان برق اصلي به طور كامل جدا ميباشد. زيرا نصب و سيم كشي لوستر با برق راز و عمل دارااست و نگهداري نكات ايمني قبلي از چنين كاري لازم ميباشد و حتي براي اطمينان طولاني تر مي بايست جريان برق را با فازمتر بازنگري فرمائيد. بعداز اطمينان از قطعي برق، چنانچه از قبلي لوستري روي سقف ميباشد، همت نماييد آن را غير وابسته نماييد.

برو به بالااندازه كردن زنجير لوستر
نصب كردن لوستر سقفي عمل چندان دشواري وجود ندارد و با مقداري تمركز و شكيبايي مي توانيد به راحتي آن را نصب نمائيد، البته پيشين از نصب لوستر مسلما ارتفاع زنجير آن را اندازه بگيريد تا در حالتي‌كه طول لوستر براي فضاي شما زياد باشد از تعداد رينگ‌هاي زنجير نادر فرماييد. براي معدود كردن رينگ‌ها نيز كافي ميباشد با يك انبردست رينگ‌ها را يه خرده تاب دهيد تا به راحتي از لوستر غير وابسته شود.

هنگام غيروابسته كردن رينگ‌هاي زنجير لوستر بي ترديد توجه داشته باشيد سيم برق لوستر را به غلط جدا نكنيد.
هنگام غيروابسته كردن رينگ‌هاي زنجير لوستر مطلقا توجه داشته باشيد سيم برق لوستر را به غلط جدا نكنيد.
برو به بالاآويزان كردن لوستر از قلاب سقف
بعداز اندازه كردن زنجير، نوبت به معلق كردن لوستر ميرسد. لوستر را با يد به قلاب روي سقف معلق نماييد اكنون در‌حالتي كه قلاب از پيشين روي سقف نصب نشده باشد ميتوانيد خودتان يك قلاب را به ياري دريل روي سقف رولپلاك فرمائيد. اما هنگام عمل با دريل مطمئن گرديد كه مسير سيم كشي برق را ترك نكنيد.





برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۴:۲۸ توسط:علي پور موضوع:

فوايد ديواركوب

توليدي لوستر


فوايد ديواركوب چه است؟
ارتقاء زيبايي و توليد ديده‌اندازي فوق‌العاده
ساخت محيطي گران قيمت و شيك
فارغ از نياز به شغل هاي ساختماني، بنايي و مرمت
نصب و پرداخت سهل و آسان
نصب و پرداخت سريع
فارغ از نياز به برداشتن ديوارهاي حاد و مصدوم
پوششي عالي جهت مخفي سازي ديوارهاي وخيم و زشت
سواي نياز به رنگ كاري ساليانه ديوارها
عايق منساب در قبال صدا
نظافت كردن شل
مراقبت برودت داخلي و عدم اتلاف انرژي (هواي گرم و سرد درون را نگهداري مينمايد)
مطلوب تمامي گوشه و كنار هاي اداري، خانگي و تجاري
تنوع در رنگ و بافت
صرف هزينه كمتر براي تجديد بنا محيط
قابل برچيدن و نصب دوباره
ارتفاع قدمت بالا در فضا ها با موقعيت هوايي نرمال

معايب ديواركوب ها چه ميباشد ؟
مقامت زير در قبال رطوبت و گرما
ديوارهايي كه مبتلا فساد زياد مي باشند، ممكن ميباشد نياز به تحت سازي براي نصب ديواركوب داشته باشد. در شرايطي‌كه پايين سازي مطلوب انجام نشود، ديواركوب ها در طولاني برهه زماني مبتلا فساد و تورم ميشوند.
عدم شستن با آب براي دسته هاي چوبي (ام دي اف)



برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۳:۴۹ توسط:علي پور موضوع:

لوستر براي نشيمن

توليدي لوستر

خريد لوستر براي نشيمن
معمولا فضاي نشيمن در اكثر منزل‌ها به طور امروزي و بسيار معمولي پباده سازي شده‌است چون يك فضاي نصفه محرمانه براي اعضاي خانواده و دورهمي‌هاي از صميم قلب ميباشد. از اين رو لوستري كه براي اين دور و اطراف تعيين مي كنيد به به عبارتي نسبت مي بايست بي آلايش و يا اين كه فانتزي باشد. استعمال از گونه هاي لوشترهاي فانتزي با فرم‌هاي مختص و جالب براي فضاي نشيمن بسيار خوشگل و شيك ميباشد.

خريد لوستر براي نشيمن
در حالتي كه فضاي نشيمن شما سبك و سياق نصفه كلاسيك دارااست بهتر ميباشد از لوسترها طلايي شيشه‌اي يا اين كه با كريستال استعمال فرمائيد.
خريد لوستر براي نشيمن
براي فضاي نشيمن بي آلايش بهتر ميباشد از لوسترهاي بي آلايش خطي كه به سبك مينيمال مشهور ميباشند، به كار گيري كنيم.
خريد لوستر براي اتاق خواب
همان طور كه از اسم اين گوشه و كنار معلوم ميباشد، قرار ميباشد شخص در اتاق خواب خويش به متانت رسد و از هر هياهويي بدور باشد پس چه بهتر كه به سراغ يك نورپردازي بسيار ملايم و نادر روشنايي براي اين دور و بر باشيم. تعيين لوستر مطلوب براي اتاق خواب اهميت اكثري داراست در فيض سفارش ميكنم به سراغ لوسترهاي بسيار معمولي كه فرم بي آلايش‌اي دارا‌هستند و تعداد چراغ پاره اي دارا‌هستند برويد. حالا در صورتي ميز عمل يا اين كه مطالعه شما در اتاق خواب قراردارد مي توانيد از آبازور اختصاصي براي كنار ميز به كار گيري فرمائيد تا نوروفروغ در به عبارتي نصيب بيش تر باشد البته در مجموع نوروروشنايي در اتاق خواب بايستي ملايم باشد.

 


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۹:۱۲ توسط:علي پور موضوع:

چراغ هاي نادر مصرف

توليدي لوستر
تايج پژوهش ها نشان ميدهد اشعه ي فرابنفش كه يه خرده از آن در فروغ چراغ هاي معدود مصرف هم موجود است دلايل مختلفي بر روي پوست و ديده داراست كه از گزاره مهم‌ترين اين دلايل، لكه هاي پوستي، پيري پوست و آب مرواريد ميباشد.

چراغ هاي نادر مصرف با نوروروشنايي سپيد و يا اين كه فلورسنت نيز همانند هر منشاء نوري گروه اي از نورهاي(مرئي، فرابنفش و مادون قرمز‌رنگ) را دارا هستند كه در حالتي كه استانداردهاي لازم راجع به توليد اين چراغ ها به فعاليت گرفته نشود، زخم هاي بدون شوخي به تندرست شخص ارائه ميكنند.

دلايل پوستي

كلاً نورها به سه بخش نورهاي مرئي، نورهاي با امواج فرابنفش و فروغ و روشنايي با امواج مادون قرمز رنگ تقسيم مي گردند كه هر منشا نوري اين سه دسته نوروروشنايي را در خويش دارااست.

بيشترين آسيبي كه به بشر مي‌رسد از جانب امواج ماوراي بنفش ميباشد كه‌اين بلاها با سپري شد دوره و در درازمدت به پيري پوست، لكه هاي پوستي، سوختگي و قرمزي پوست و در موردها شديد هم سبب ساز به سرطان پوست سبب ساز مي‌شود.

اشعه ي فرابنفش(يو. او) مو جود در نوروروشنايي آفتاب و يا اين كه چراغ هاي نادر مصرف با تحريك سلول هاي رنگدانه ساز پوست، موجب ارتقاء بروز لكه هاي پوستي و بروز لك و پيس در پوست اشخاص در معرض اين نورها مي‌گردد.

باز‌نگري هاي صورت گرفته نشان مي‌دهد واحد سنجش تابش پرتوهاي اشعه ي ماوراء بنفش از يك چراغ عادي فلوروسنت بيشتراز 2800 نانومتر بوده كه‌اين مقدار از اشعه ي تابيده گرديده به پوست، موجب تغييرات پاتولوژيك در سلول هاي پوست مي‌گردد.

اشخاصي كه پوست حساسي دارا هستند بيش تر از سايرين از اين چراغ ‌ها زخم مي‌ بينند زيرا ترازو پرتو ناشي از آن‌ها از چراغ ‌هاي عادي اضافه ميباشد.

كارشناسان انجمن پوست انگليس معتقدند چراغ ‌هاي معدود مصرف موجب تسريع ابتلا به بيماري ‌هاي پوستي و از گزاره سرطان پوست و همينطور سرگيجه و ميگرن در اشخاص در گير به صرع مي ‌شوند.

اشعه ي فرابنفش نوروروشنايي خورشيد با اشكال متعدد UVA، UVB و UVC براي پوست مضر ميباشند. دو اشعه ي مدل A و B اشعه هايي مي باشند كه از روشنايي خورشيد به زمين مي رسند و به بروز مشكلاتي در پوست مي انجامد. پژوهش ها نشان ميدهد كه مقدار اندكي از اين اشعه ي فرابنفش در فروغ چراغ هاي نادر مصرف هم موجود است.

پزشك معالج محمد گلشني دبير انجمن متخصصين پوست كشور‌ايران دراين باره ميگويد هر چندين مقدار اين اشعه در چراغ هاي با فروغ سپيد(چراغ هاي مهتابي و معدود مصرف) معدود ميباشد ولي چنان چه شخص بري بازه زماني طولاني در معرض آنان باشد در درازمدت قادر است سبب ساز كدري، تيرگي و توليد لك در پوست شود.

او اذعان كرد: اشخاص بهتر ميباشد براي كاهش اين ايراد از نورهاي رنگ زرد و چراغ هاي آفتابي در خانه به كارگيري نمايند.

به گفته ي دبير انجمن متخصصين پوست كشور‌ايران چراغ هاي با فروغ و روشنايي سپيد بايستي در مسافت اي اضافه از دو متر بر شخص تابيده شوند.

اين كارشناس پوست در جواب به‌اين كه ادغام كردن و در كنار هم قرار دادن نورهاي سپيد و زردرنگ ميتواند اشتباهات و دلايل روشنايي هاي مهتابي را كمتر نمايد اعلام كرد: شايسته ترين فروغ، نور و روشنايي چراغ هاي آفتابي يا اين كه به عبارتي نورهاي زرد رنگ ميباشند و اين مخلوط نمي تواند دلايل نورهاي سپيد را خنثي نمايد.

دكتر معالج عليرضا فيروز، نائب رئيس پژوهشي راءس پژوهش ها پوست و جذام كشور‌ايران نيز دراين باره اظهار‌كرد: با اعتنا به‌اين كه طيف نوري چراغ هاي با نوروروشنايي سپيد يه خرده گوناگون از چراغ هاي عادي ميباشد پيشنهاد مي شود اشخاصي كه دارنده پوست هاي حساسي مي‌باشند و در گير آلرژي پوستي ميباشند براي مقطع هاي طولاني، در معرض اين دسته نورها قرار نگيرند.

دانشيار دانشكده علم ها طبابت تهران يادآور شد: معيار اشعه ي فرابنفش مو جود در نورهاي سپيد در مقايسه با روشنايي خورشيد بسيار كمتر ميباشد و صرفا در رخ مواجه شدن شخص به بازه عصر طولاني و در دراز زمان ممكن ميباشد سبب ساز به بروز مشكلاتي در پوست شخص شود.

به گفته ي نائب رئيس پژوهشي راس پژوهش ها پوست و جذام كشور‌ايران، اشخاصي كه دارنده پوست هايي بسيار حساس، پوست هاي پر‌نور ، خردسالان و يا اين كه اشخاصي كه از بعضي داروهاي با دلايل آلرژي پوستي به كارگيري مينمايند بهتر ميباشد هنگامي كه در ذيل نورهاي سپيد به دوران هاي طولاني قرار ميگيرند از كرم هاي ضد آفتاب و يا اين كه بقيه طريق هاي مراقبت از پوست به كار گيري نمايند.

عضو هيات علمي كالج علم ها طبابت تهران يادآور شد: طيف نوري چراغ هاي با نوروروشنايي سپيد كمي متعدد خيس از نورهاي عادي ميباشد كه براي اكثري از اشخاص عادي ساخت ايراد نمي نمايد و صرفا در اشخاصي كه دارنده پوست هاي بسيار حساسي ميباشند در دراز بازه زماني ممكن ميباشد موجب بروز بعضا مشكلاتي پوستي از گزاره تيرگي، پيري و چين و چروك در پوست شود.

كارشناسان انجمن پوست انگليس توصيه ميكنند، بهتر ميباشد نوروروشنايي اين چراغ ها با استعمال از محيط هاي مشبك محصور شود تا پرتوهاي بدون واسطه روشنايي هنگام تابش شكسته و در دور و اطراف پخش شود و آن هايي كه روزمره بيشتراز چهار ساعت در معرض اين نورها قرار مي‌گيرند بايستي از كرم ضد آفتاب براي نگهداري پوست رخ خويش به كار گيري نمايند.



برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۰:۲۰ توسط:علي پور موضوع: