مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

در اتاق خواب مي بايست همت نمائيد لوسترهايي گزينش شود

توليدي لوستر

در اتاق خواب مي بايست همت نمائيد لوسترهايي گزينش شود كه فروغ آنرو به بالاست و نور و روشنايي به طور كامل به ملايمت به فضا خواب شما تابانده ميگردد؛ در آشپزخانه نورها مي بايست رو به ذيل باشند تا بيشترين نور و روشنايي به محيط رسد تا فعاليت با توجه و ايمني صورت پذيرد.براي مورد ها تخصصي خيس بي ترديد با مشاورين ما مشاوره نماييد.
يكي‌از مهم‌ترين نكاتي كه بايد در تعيين لوستر در لحاظ بگيريد اين ميباشد كه صليقه فردي شما هم مهم ميباشد به اين دليل‌كه يقين ما اين ميباشد كه زيبايي واژه و كلمه نسبي مي‌باشد با رعايت كردن تمام مورد ها بازهم اين شما مي‌باشيد كه با دقت به قوانيني دروني خانه بايد تصميم پاياني را بگيريد.همچنان كه به هنگام تعيين اسباب دكوراسيوني هماهنگي آن‌ها به نظر گونه و سبك را در حيث مي‌گيريد در تهيه و تنظيم لوستر نيز اين مهم را گزينه دقت قرار دهيد براي مثال در يك فضاي  اما مشاورين دكان مركزي لوستر بازارچه كمياب  مدام جهت هرگونه مشورت كردن در سرويس شما مي‌باشند.
 اتاق پذيراييلوستر هاي گونه سنتي يا اين كه مشابه به آن با طرح ها و نقش هاي اهل ايران و كهن ساخته مي شوند و مطلوب مكان هايي مي باشند كه از چيدمان كلاسيك استعمال مينمايند در اضافه لوستر هاي سنتي بر روي بدنه و شاخه ها نيز با دست عمل مي شود تا جنبه زيبايي آن طولاني تر شود. لوستر هاي سنتي مستقل از زيبايي خاصي كه دارا‌هستند مشكلاتي را نيز درپي خويش دارا هستند، يك كدام از اين خطاها وزن زياد اين دست لوستر ها ميباشد كه ممكن ميباشد نصب لوستر با مشكلاتي مواجه نمايد. يكي‌از ديگر از ايرادات اين قبيل لوستر ها احتمال سياه شدن آنان با مرور عصر مي‌باشد.
در شرايطي كه كه در منزل ي آپارتماني مستقر مي‌باشيد بهتر ميباشد از لوستر هاي سقفي به كارگيري فرمائيد. لوستر هاي سقفي معمولا از يك برگه استيل و تيم چراغ هاي سوزني تشكيل‌شده اند. چنانچه كه از لوستر فقط براي جنبه زيبايي آن استعمال مي‌كنيد بهتر ميباشد از اين نوع لوستر استعمال فرمائيد.
چراغ هاي سوزني روشنايي خير و خوبي ساطع مي‌نمايند اما مصرف برق آن ها بالاست و همينطور خيلي زود از در بين مي‌روند و ابدا براي لوستر هايي كه به خواسته تامين فروغ و روشنايي در محل قرار داده گرديده اند سفارش نمي شود.
 اتاق  خوابلوستر هاي پخش كننده نور و روشنايي براي اتاق خواب به هيچ عنوان مطلوب نيستند به دليل آن كه اين لوستر ها با توليد نوروروشنايي زياد در اتاق خواب مزاحمت متعددي براي استراحت و متانت اشخاص در هنگام خواب توليد مي كنند. بهتر ميباشد براي اتاق خواب از لوستر هايي به كارگيري نمائيد كه روشنايي را به سمت بالا سوق مي دهند استدلال آن هم اين ميباشد كه‌اين قبيل لوستر ها علاوه بر زيبايي سبب ساز مي‌شوند كه نوروفروغ قابل قبولي بر روي تخت منعكس شود و مزاحمتي براي خواب شما نداشته باشد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۹:۳۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :