مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

معمولاً موسسات ساخت لوستر به اندازۀ كافي زنجير به لوستر متصل

توليدي لوستر

معمولاً موسسات ساخت لوستر به اندازۀ كافي زنجير به لوستر متصل مي‌نمايند، البته چنانچه سقف شما كوتاه باشد مي بايست تني چند از رينگ هاي زنجير را از آن غيروابسته فرماييد. با استعمال از يك انبردست و يا اين كه دم باريك مي‌توانيد به رينگ ها تابي بدهيد و آن را از رينگ هاي ديگر غير وابسته فرماييد. اعتنا داشته باشيد بعداز نادر كردن رينگ ها بايستي مجدداً سيم برقي كه از بين زنجيرها عبور كرده بود را از في مابين زنجيرها عبور دهيد.

نكته:سيم لوستر بايستي از در بين زنجيرها عبور داده شود.آن‌گاه مي بايست زنگوله متصل به لوستر با به سقف چفت نماييد تا سيم ها و رخنه‌ و قلاب در سقف معين نباشند.در صورتي‌كه لوستر شما نيز دارنده حباب،لاله و يا اين كه شيد ميباشد بعداز نصب چراغ ها ميتوانيد آنها را روي شاخه ها قرار دهيد.
متصل كردن سيم هاي برق:براي اتصال سيم ها بايستي از ترمينال برق استعمال فرمائيد. در‌صورتي‌كه كليد شما دوپل ميباشد به يك ترمينال سه تايي نياز داريد و در‌صورتي‌كه كليد شما تك پل ميباشد يك ترمينال دوتايي كافي ميباشد. در كليدهاي دوپل سه سيم در سقف مشاهده مي‌كنيد كه ۲ تاي آن ها فاز(برق دار) و ديگري نول(سواي برق) ميباشد. در كليدهاي تك پل نيز دو سيم موجود هست كه يكي‌از آنان فاز و ديگري نول ميباشد. معمولا سيم هاي فاز با رنگ قرمز‌رنگ و سيم نول با رنگهاي آبي رنگ مشخص و معلوم اند. اما براي تشخيص سيم هاي فاز (در فيس وصل بودن برق) مي اقتدار از فازمتر به كار گرفت. در صورتي تعداد سيم هايي كه در بالاي لوستر ميباشد ۳ تا بود يعني سيستم لوستر شما دو پل ميباشد، كه مي‌توانيد به آساني به كليدهاي دوپل وصل فرماييد. براي اين فعاليت كافي ميباشد سيم تك را تحت عنوان نول در حيث بگيريد و سيم جفتي (دو سيم متصل به هم) را فاز در حيث بگيريد. هر سيم فاز لوستر را به يك سيم فاز سقف و تك سيم نول را به تك سيم نول سقف وصل فرماييد. در صورتي لوستر شما ۳ سيم داشت و در سقف شما صرفا ۲ سيم مو جود بود مي بايست سيم جفتي لوستر را بعداز برهنه كردن به يكديگر متصل فرماييد و تحت عنوان فاز در حيث بگيريد و سيم تكي را نيز تحت عنوان سيم نول در حيث داشته باشيد و بعد مطابق روند بالا فاز لوستر را به فاز سقف و نول لوستر را نيز به نول سقف متصل فرماييد.در صورتيكه باطن سقف دو سيم و لوستر سه سيم وجود داشته باشد. در‌اين‌صورت‌ سيم جفتي لوستر را به هم متصل كرده و به يك سيم تبديل ميكنيم و آن را فاز در حيث ميگيريم. اينك به‌راحتي سيم‌هاي نول و فاز سقف و لوستر را به يكديگر متصل ميكنيم. بعداز نصب اتصالات نيز بدون شكً مي‌بايست با استعمال از چسب هر سيم را به‌چهره جدا عايق‌كاري كنيم و بعد از آن به سراغ وصل كردن جريان برق ميرويم.


.
 
 


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :