مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

پباده سازي ويترين فروشگاه


در حين عيد كريسمس و جشن سال نو ميلادي دكان هاي سراسر جهان چيدمان و تزيين دكان خويش را متناسب با اين روزها تغيير تحول ميدهند. ويترين هايي مملو از از وسايل دكوري كريسمس و ستاره و گوي هاي رنگي و ريسه ها و نورهاي گوناگون و مجسمه و عروسك بابانوئل و در پايان كاج سال نو ميلادي. در پايتخت كشور ايران شهر تهران نيز محله هاي ارامنه نشين و برخي خيابان ها خويش را مهيا پباده سازي ويترين فروشگاه براي سال نو ميلادي ميكنند. ميدان ونك، خيابان جمهوري، ميرزاي شيرازي، سيدخندان، سعدي، خيابان ١۶ متري اوليه در مجيديه و نارمك مطلوب خريد جشن سال نو ميلادي و سال نو ميلادي مي باشند.

توليدي لوستر
طريق هاي گوناگوني براي استقبال از سال نو ميلادي و تعطيلات كريسمس موجود است، البته نسبتاً همگي جا بابانوئل و درخت جشن سال نو ميلادي اولي چيزي ميباشد كه با اسم جشن سال نو ميلادي به ذهن كليه مي‌رسد، يك درخت سبز تزيين گرديده و يك بابانوئل با ارابه اي از كادو و چراغ هاي رنگي سبز و قرمز‌رنگ خبر از تغيير تحول درحال حاضر و هوا را براي مسيحيان ميدهد.

پباده سازي ويترين فروشگاه سال نو ميلاديبراي تغيير دكور فروشگاه براي سال نو ميلادي كافي ست كه بعضي نكات را رعايت كرد و دسته خاصي را براي آن گزينش كرد. براي مثال به كار گيري از درخت كاج مدام مرسوم بوده ميباشد. كليه درخت جشن سال نو ميلادي را به رنگ سبز در ادغام با جزئييات رنگارنگ و نورپردازي ميشناسند كه با خلاقيت و به كارگيري از هداياي و يا اين كه تزيينات زيباتر خواهد شد. ويترين هاي مملو‌از جزئييات و رنگارنگ در نگاه نخستين تمامي را به خويش جلب ميكند، البته ويترين هاي معمولي نيز طرفدارهاي يگانه خويش را دارا‌هستند، و تماشاچي را به سمت خويش مي كشاند.
مدام نياز وجود ندارد كه يك ويترين را كلاً تغيير تحول دهيد، تغيير و تحول چيدمان ويترين فعاليت وقت گيري و غالبا لبريز هزينه ميباشد، ولي به آساني ميتوانيد يك ويترين مقرون به صرفه و جالب داشته باشيد، براي اين عمل كافي ميباشد استيكرهاي بامزه و مربوط به تم فصل‌زمستان وكريسمس را تنظيم نمائيد و روي ويترين خويش بچسبانيد و جذابيت آن را تعدادي برابر نمائيد.

پباده سازي ويترين دكان سال نو ميلادي


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :