مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستررنگ


4. اعتنا به رنگ‌ها در لوستررنگ، دسته و سبك لوستر بايستي هماهنگ با بقيه وسايل منزل در لحاظ گرفته شود. اعتنا نماييد لوستر انتخابي‌تان تازه، آپديت و قشنگ باشد و در عين هم اكنون با تعدادي جور دكورا سيون مطابقت داشته باشد تا در شرايطي‌كه پرده و مبلمان‌تان را عوض كرديد، ناچار به ردوبدل لوسترتان نشويد.
توليدي لوستر

5. آساني و استاندارد بودن لوسترهنگام تعيين لوستر مسلما توجه فرمائيد حباب‌هاي استاندارد و تا جاي ممكن بي آلايش‌اي داشته باشد. درواقع حباب‌هاي لوستر مي بايست طوري باشد كه در‌حالتي كه خدا نخواسته يكي آن ها باخت، مثال شبيه آن قابل تنظيم از بازار باشد و به خيال و خاطر آن بدون چاره به ردوبدل كل لوستر نشويد. يك برهان ديگر براي آساني حباب‌ها هم اينكه تميزكاري و گردگيري‌شان ريلكس و فارغ از گرفتاري باشد؛ خلاصه اينكه لوستر خوب لوستري ميباشد كه هم تك و مختص بوده و مساوي و صورت حباب‌هايش استاندارد و آپديت باشد.


6. طول سقف براي نصب لوستراعتنا به طول و بلنداي سقف هنگام گزينش لوستر خيلي مهم ميباشد. در حالتي كه سقف پذيرايي‌تان بلند ميباشد، لوسترهاي آويزدار و يك‌سري طبقه گزينش خير و خوبي براي خانه‌تان شماست و در‌صورتي‌كه سقف معدود‌ارتفاعي داريد، توصيه ما به شما تنظيم لوستر سقفي ميباشد كه هم كوتاهي سقف شما كمتر نشان داده شود و هم اينكه مزاحمت براي همسايه منزل ساخت نكرده و تبديل به يك بازدارنده نشود و درضمن زيبايي آن پايين‌ تاثير فضاي نادر‌طول قرار نگيرد. درين بين ياري به دست آوردن از ديواركوب يا اين كه يك آباژور هماهنگ با لوستر در منزل‌‌هاي با سقف كوتاه نحوه بسيار خير براي تهيه و تنظيم روشنايي فضاست.     
 
7. سقف‌هاي گچبري براي لوستردر‌حالتي كه سقف اتاق نشيمن‌تان گچبري گرديده و تزييناتي داراست، يك لوستر بي آلايش و سواي غوغا مطلوب حالا شماست؛ زيرا به كارگيري از يك لوستر خيلي پركار در كنار تزيينات سقف منجر سر و صدا طولاني تر اتاق مي گردد و همهمه زياد هم معادل ميباشد با خستگي ديده و بالطبع خسته‌كننده شدن دكورا سيون.


8. خريد لوستر براي اتاق خواب و آشپزخانهگزينش لوسترهايي كه چوب در پباده سازي آنان به فعاليت رفته تناسب خيلي متعددي با فضاي آشپزخانه و اتاق خواب دارااست؛ زيرا در هر دوي اين فضاها به معيار متعددي چوب استفاده شده و هماهنگي لازم دربين دور و اطراف و لوستر فيس مي گيرد. نكته ديگر اينكه براي اتاق خواب لوستري تعيين فرمائيد كه فروغ و روشنايي آن رو به سمت بالا باشد تا نوروروشنايي تماما ملايم به گوشه و كنار خواب شما تابانده ميشود و براي آشپزخانه لوستري با شاخه‌هاي رو به تحت تنظيم فرماييد تا بيشترين فروغ و روشنايي ممكن به دور و بر رسد و امورات اين نصيب حساس منزل با توجه و ايمني لازم انجام شود.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۳:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :