مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوسترها علاوه بر نقش نورپردازي در دكورا سيون داخلي ساختمان


لوسترها علاوه بر نقش نورپردازي در دكورا سيون داخلي ساختمان، با فرم و رنگ يگانه در زيبايي و سبك دكوراسيون خانه نيز تاثير به سزايي دارا هستند. لوستر ها در اشكال مختلفي ايجاد مي گردند.
از موادسازنده پباده سازي داخلي مي‌اقتدار به نقش نورپردازي اشاره نمود. علاوه بر آنگاه زيباشناسي، نورپردازي بر جلوه اسباب و مشاهده كرد كلي اشخاص تاثيرگذار ميباشد. لوستر از مهمترين ابزارهاي نورپردازي محسوب مي‌شود. در گزينش آن بايستي بسيار اعتنا كرد چون صرفا يك توشه خريده مي‌گردد. نكات مختلفي از پاراگراف اقتدار مصرفي، رنگ، فرم، مواد و اندازه در خريد لوستر اهميت دارااست. براي شناخت با يك‌سري نوع لوستر در چينش داخلي با اين بخش از روزنامه دلتا هم پا گرديد.

توليدي لوستر
لوستر برنزلوستر كلاسيك چندين شعله با چراغ هاي شمعي انتخابي مطلوب براي منزل هايي با دكورا سيون قانوني و كلاسيك ميباشد. انحناي شاخه هاي لوستر نگاه را به رقص مي آورد. رنگ درخشان و طلايي اين لوستر دقت را به خويش جلب كرده و نور و روشنايي را در كانون دقت قرار مي دهد.


لوستر مستطيليلوسترهاي سقفي امروزي و مدرن از فرم اثبات و كلاسيك مسافت گرفته و انواع متنوعي را دربرگيرنده مي شوند. استعمال فلز در اسباب و اثاث تزئيني به جهت مقاومت زياد و تنوع در رنگ رو به فزوني ميباشد. لوستر مينيمال و مستطيلي تحت با داشتن پنج شعله و فرمي تو خالي قادر است دور و بر را به طور كامل پر‌نور سازد. اين لوستر در دكورا سيون امروزي و اسپرت مخلوط زيبايي خواهد ايجاد. از گونه هاي مستطيلي با شعله كمتر براي نورپردازي اتاق و راهرو به كارگيري نمائيد.


لوستر امروزيبه جهت بي رنگ بودن حباب ها مي‌اقتدار از اين لوستر امروزي در گونه هاي چيدمان بهره مند شد. گزينش آن براي پر‌نور كردن ميز ناهارخوري، به جهت پهنا زياد و داشتن هشت شعله بسيار مطلوب ميباشد. داشتن فرم دايره اي جذابيت خاصي بدين لوستر بخشيده ميباشد. به جهت شيشه اي بودن حباب مي‌اقتدار آن را در چينش هاي با رنگ تيره و يا اين كه پر‌نور هماهنگ كرد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۴:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :