مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

نوپردازي آشپزخانه با لوستر


نوپردازي آشپزخانه با لوستر خطيلوسترهاي خطي در نوع و سبك هاي متنوعي در دسترس مي باشند و از همين رو ميتوانند تعيين قابل قبولي براي نورپردازي دكوراتيو باشند. تعيين لوستر خطي به بعد ها آشپزخانه، سبك نورپردازي، و معيار نور و روشنايي طبيعي آشپزخانه بستگي داراست.
به عنوان مثال براي يك آشپزخانه كوچك با معيار فروغ طبيعي مطلوب، نصب يك لوستر خطي با دو تا سه لامپ كافي ميباشد. نصب لوستر خطي در آشپزخانه هايي كه در آن ها ايده مخلوط كابينت جزيره با ميز ناهارخوري به عمل رفته ميباشد، قادر است زيبايي محيط را دو چندان نمايد.
مقاله داراي ارتباط: تعيين صندلي كابينت جزيره آشپزخانه يگانه و مخصوص

توليدي لوستر

نورپردازي آشپزخانه با نصب لامپ هاي ديواريدر شرايطي كه در آشپزخانه شلف هاي ديواري نصب شده‌است استعمال از لامپ هاي ديواري قادر است علاوه بر توليد نوروروشنايي بر روي شلف ها، زيبايي خاصي را به آشپزخانه بدهد.
همينطور ميتوانيد به جاي لامپ هاي آويز، لامپ هاي ديواري را براي ساخت نور و روشنايي و نوروفروغ دكوراتيو در بالاي سينك ظرفشويي و كناره هاي آشپزخانه نصب نماييد.
ما در اينجا تلاش كرديم تا با يكسري ايده كاربردي و بي آلايش نحوه هايي متنوع براي نورپردازي آشپزخانه را معرفي كنيم. در شرايطي كه قصد تغيير و تحول چيدمان آشپزخانه را داريد مسلما براي انجام شغل هاي اساسي مثل پباده سازي كابينت و بقيه مورد ها با كارشناسان و متخصصين فعال در اين مورد همياري فرماييد.


تيم پباده سازي چينش داخلي نيكا چوب فراهم ارائه سرويس ها صفر تا صد پباده سازي دكورا سيون خانه، پباده سازي چينش آشپزخانه و پباده سازي اشكال كابينت امروزي، چوبي، كلاسيك، نئوكلاسيك و كابينت با رنگ پلي اورتان ميباشد. مي‌توانيد براي اخذ جواب سوال هاي يا اين كه برآورد تقريبي هزينه پروژه هاي اجرايي با كارشناسان ما در تماس باشيد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۶:۱۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :