مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

اندازه لوستر چه تاثيري در فضاي منزل دارااست؟


اندازه لوستر چه تاثيري در فضاي منزل دارااست؟زماني دكورا سيون شما خوشگل مي گردد كه يك تعيين مطلوب داشته باشيد (براي مثال لوستر سقفي).

توليدي لوستر
به همين برهان متراژ و فضايي كه داريد را درنظر داشته باشيد و به طول سقف دقت فرمائيد. براي مثال در حالتي‌كه منزل شما آپارتماني ميباشد و متراژ و طول پاييني دارااست ميتوانيد از دسته لوستر مدرني كه به سقف پيچ مي گردد استعمال نمائيد (تامين روشنايي اين لوستر‌ها از چراغ‌هاي سوزني ال‌اي‌دي ميباشد). علاوه بر اين هنگامي اطراف كوچك باشد، به به عبارتي نسبت براي نورپردازي به چراغ‌ها و شاخه‌هاي كمتري نياز ميباشد.
مال لوستر امروزيلوسترها در اشكال فرآورده (كريستال و شيشه و فلز و چوب و…) ساخت ميگردند. هنگام خريد هماهنگي بقيه اجزاي منزل با لوستر امروزي خويش را در لحاظ داشته باشيد.


 
دقت به رنگ‌ها در لوستررنگ و گونه لوستر مي بايست هماهنگ با بقيه وسايل منزل در حيث گرفته شود. اعتنا فرماييد لوستر انتخابي‌ شما نو، و قشنگ باشد و در عين اكنون با چندين نوع چيدمان منطبق داشته باشد تا در صورتي پرده و مبلمان منزلتان را عوض كرديد، ناچار به بده بستان لوسترتان نشويد.
فروغ و استاندارد لوسترسفارش ميكنيم لوستري تعيين نماييد كه حباب‌هاي آن استاندارد باشد و در چهره جراحت ديدن بتوان جايگزين قابل قبولي براي آن تهيه و تنظيم كرد، يعني خير خيلي كوچك خير خيلي پهناور باشد.
براي رنگ نوروروشنايي لوستر از چراغ‌هاي مهتابي و آفتابي در كنار هم استعمال فرماييد تا منجر اذيت شدن چشمتان نشود. همينطور مي توانيد از كليدهاي تهيه و تنظيم كننده‌ي فروغ و روشنايي براي لوستر امروزي به كار گيري فرماييد تا هم براساس نياز قابل تهيه و تنظيم باشد و هم در مصرف برق صرفه‌جويي شود.
آساني و استاندارد بودن لوسترهنگام گزينش لوستر قطعا توجه نماييد تا جاي ممكن حباب هاي بي آلايش‌اي داشته باشد. درواقع حباب‌هاي لوستر مي بايست جوري باشد كه چنانچه يكي‌از آن‌ها ناكامي، مثال شبيه آن قابل تهيه و تنظيم از بازار باشد و به خيال و خاطر آن ناچار به بده بستان كل لوستر نشويد.
يك عامل ديگر براي آساني حباب‌ها هم اينكه تميزكاري و گردگيري آنان ريلكس و فارغ از گرفتاري باشد، خلاصه اينكه لوستر خوب لوستري ميباشد كه هم تك و مختص بوده و متساوي و صورت حباب‌هايش استاندارد و آپ تو ديت باشد.
سقف‌هاي گچبري براي لوستردر شرايطي كه سقف پذيرايي خانه شما گچبري گرديده و تزييناتي دارااست، يك لوستر بي آلايش و سواي همهمه مطلوب خانه شماست، زيرا به كار گيري از يك لوستر خيلي پركار در كنار تزيينات سقف منجر هياهو اضافه اتاق مي شود و سرو صدا زياد هم متساوي ميباشد با خستگي ديده و بالطبع خسته‌كننده شدن خانه.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :