مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

نور در چينش اتاق هاي منزل به ويژه در دكورا سيون اتاق خواب


نور در چينش اتاق هاي منزل به ويژه در دكورا سيون اتاق خواب اهميت ويژه اي دارد تامين فروغ و روشنايي در منزل به نحوه هاي متعددي امكانپذير است البته در اتاق خواب بهترين ايده استفاده از آباژور هاي روميزي براي كنار تختخواب ميباشد زيرا قابليت و امكان به كار گيري در هنگام مطالعه  كتاب يا استفاده از گوشي را در هنگام شب براي افراد فراهم مي سازد و فرد به راحتي سواي بلندشدن و خروج از تخت خواب قادر است به وسيله كليدي آن ها را خاموش يا روشن كرده و گزينه به كار گيري قرار دهد، امروزه نوع هاي بسيار زيبايي از آباژورهاي روميزي در بازار براي گونه هاي ذوق ها موجود است كه بسياري از آنان علاوه بر كاربرد مي توانند جلوه اي خوشگل به دكوراسيون منزل بخشيده و زيبايي بيافرينند پيرو با مشاهده ۵۰ نمونه از آباژورهاي روميزي با دكوبوم يار باشيد:

توليدي لوستر 

آباژور فارغ از شالوده طرحدارصحت دارد خويش آباژورها عادي‌ترين و مرسوم‌ترين مدل نور و روشنايي‌ها براي پباده سازي چيدمان داخلي منزل مي باشند البته پباده سازي آن ها مي تواند مختلف و خلاقانه باشد. يكي از ديگر از گونه هاي آباژورها كه طولاني تر منحصر به فرد اتاق‌خواب و اتاق مطالعه ميباشد، آباژور فارغ از شالوده طرحدار ميباشد. اين آباژورهاي كوچك علاوه بر نقش كاربردي خويش، زيبايي خاصي را براي گوشه و كنار به ارمغان مياورند. درين آباژور كه نوعي آباژور روميزي ميباشد، از هيچ اساس‌اي به كار گيري نشده و محيط اصلي نوردهي آباژور فارغ از هيچ واسطه‌اي روي ميز قرار گرفته ميباشد. علاوه بر اين تمايز، روي بدنه شيشه‌اي محيط اصلي اين آباژورها، طرح‌هاي مختلفي به‌فيس پررنگ يا اين كه نگارگري حك گرديده كه هنگام نورپردازي، زيبايي و جلوه‌ خاصي به آن‌ها مي بخشد.
شما ميتوانيد براي ديدن مثال هاي اضافه از گونه هاي آباژور به بخش آباژور در ويترين كالاهاي چيدانه مراجعه‌نماييد و با ديدن بقيه مثال ها و دسته ها دست به شايسته ترين گزينش براي خويش و منزل تان بزنيد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۶:۴۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :