مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

چه لوستري براي آشپزخانه مناسبتر است


آشپزخانه

ميرسيم به قلبِ منزل! فضايي كه حفظ مواد غذايي، مهيا‌سازي و پخت طعام در آن فيس مي گيرد. براي آشپزخانه برخلاف اتاق خواب به نوروروشنايي بدون واسطه نياز داريم، تا با اعتنا فراهم‌سازي طعام و آشپزي را انجام دهيم.

توليدي لوستر 
شمت مي توانيد از يك لوستر با چراغ‌هاي كافي در راس آشپزخانه استعمال نمائيد؛ ولي استعمال از لوستر‌هاي آويز براي اين محيط بيش تر سفارش مي‌گردد. زيرا هم ظواهر بسيار محبوب به آشپزخانه مي دهد، و هم براي ساخت روشنايي و تمركز درقسمت مهيا‌سازي طعام و بالاي ميز غذاخوري گزينش بسيار قابل قبولي ميباشند. اين دسته لوسترها در سال‌هاي اخير هم حسابي مد گرديده‌اند.
به جاي ۳ لوستر آويز كوچك، مي توانيد از يك لوستر خطي هم به كار گيري فرماييد. در شرايطي كه كابينت‌هاي آشپزخانه‌تان چوبي ميباشند استعمال از گونه لوستر چوبي هم مخلوط زيبايي توليد مي كند. مثال‌ي آنان‌را با هم مشاهده كنيم:
رويه پلكان‌ها و لابيمي‌رسيم به نصيب ديدني قصه؛ يعني لوسترهاي بلند ريسه‌اي. باشكوه نيستند؟
اين لوستر امروزي با اينكه حقيقتا طرح عجيب‌اي دارااست ولي به كار گيري از آن در هر فضايي مطلوب وجود ندارد. لوستر ريسه‌اي به طول سقف كافي نياز داراست و عملاً به كارگيري از آن صرفا در رويه‌پلكان‌ها، لابي‌، سقف‌هاي دوبلكس و كناره‌هاي مرتفع ممكن ميباشد.


بقيه فضاهاي منزلبجز فضاهايي كه توضيح داديم، براي بقيه نصيب‌هاي منزل ميتوان از نورپردازي كامل كننده به كار گرفت. مثلا به كارگيري از لوستر ديواري يا اين كه ديواركوب، بالاي يك اثر هنري يا اين كه يك عنصر تزييني جلوه فوق‌العاده‌اي ساخت ميكند. يعني علاوه بر توليد تاكيد روي عنصر گزينه نظرمان يك هارموني ديدني با لوسترها و بقيه اجزاي منزل به وجود مي آيد.


به كارگيري از لوستر در چينش اهل ايراناين ايام چيدمان اهل ايران  از آن صورت سنتي خويش مسافت گرفته و بيش تر به سمت امروزي شدن رفته ميباشد. ولي همچنان در آن از رنگ‌هاي قرمز رنگ و فيروزه‌اي، فرش‌هاي اصيل، فريم‌ها و تابلوهاي طلاكاري و نقره‌كاري به كارگيري ميشود.
درين سبك هم بهتر ميباشد لوستري تعيين فرماييد كه چندان مينيمال نباشند و مانند هنر اهل ايران از جزئيات چيزي معدود نذاشته باشد، بدين مراد قطعا از جور‌هاي گران‌قيمت با اندازه ميانگين و جزئيات هنري ديدن فرمائيد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۱:۴۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :