مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستر يكي‌از لوازمي ميباشد


لوستر يكي‌از لوازمي ميباشد كه هم جنبه تزييني و هم جنبه تامين نور و روشنايي دارااست.صحت دارد كه تامين نوروروشنايي بوسيله لوستر در حق تقدم ميباشد البته امروزه با دقت به مخارج بالاي خريد لوستر و نيز طرح هاي متنوع آن،جنبه دكوري نيز بسيار مهم ميباشد و برخي نقش آن در چينش بسيار مهم خيس ميباشد

توليدي لوستر 
لوستر يكي لوازمي ميباشد كه هم جنبه تزييني و هم جنبه تامين نور و روشنايي دارااست.صراحت دارد كه تامين نوروفروغ به وسيله لوستر در حق تقدم ميباشد ولي امروزه با اعتنا به مخارج بالاي خريد لوستر و نيز طرح هاي متنوع آن،جنبه تزييني نيز بسيار مهم ميباشد و بعضي نقش آن در دكورا سيون بسيار مهم خيس ميباشد.تعيين لوستر خويش نياز به يك كدام از محرمانه داده ها داراست،ولي ما درين مقاله مي‌خواهيم در برهه زماني طرز نصب و ابزارهايي كه براي نصب آن نياز داريم سخن كنيم.در گزينش لوستر و نيز هنگام نصب آن مي بايست بي ترديد به وزن لوستر و مدل سقفي كه ميخواهيم لوستر را به آن نصب كنيم دقت كنيم.شايسته ترين موقعيت اين ميباشد كه لوستر به سقف اصلي متصل شود،البته در امر سقف هاي كاذب اگ وزن لوستر نادر خيس از 10 كيلوگرم باشد،مي قدرت آن را به روش هايي به سقف كاذب وصل كرد البته در شرايطي‌كه وزن لوستر بيشتراز 10 كيلوگرم باشد مي بايست صد رد صد آن را به سقف اصلي نصب كرد.


شيوه نصب لوسترپيش از هر حركتي بايستي فيوز مربوطه را انقطاع كنيم. قطعاً بعداز جدا كردن فيوز، به هنگام مستقل كردن سيم هاي برق لوستر قبل اعتنا داشته باشيد و سواي آن كه به سيم ها دست بزنيد با به كار گيري از فاز متر از انقطاع بودن برق اطمينان پيدا نمائيد. بعد از آن با خاطر شل سيم ها را جداگانه نمائيد. و لوستر پيشين را از قلاب غير وابسته كرده و از سقف تحت بياوريد.
حال فرايند نصب را براي شما بيان مي‌كنيم:مدام پيشين از اينكه استارت به فعاليت فرمائيد فيوز مداري را انقطاع نمائيد تا از زخم هاي احتمالي دوري شود.آن گاه بوسيله فازمتر مطمئن گرديد كه در سيم ها برق جريان ندارد.درحال حاضر بايستي قلاب مطلوب براي اتصال به سقف را تنظيم نماييد.ايده آل ترين وضعيت اين ميباشد كه در حين توليد ساختمان،قلاب مربوطه به سقف اصلي جوش داده گرديده باشد.ولي ممكن ميباشد ساختمان ديرين باشد و يا اين كه به هر استدلال ديگر اين قلاب وجود نداشته باشد.
گاها ممكن ميباشد به زنجير يا اين كه قلاب مازاد نيز احتياج داشته باشيد هر يك‌سري امروزه كليه لوسترها با زنجير مازاد فروخته ميگردند.انبردست،سيم چين و دم باريك و نيز پيچ گوشتي نيز براي اين فعاليت لازم مي باشند. چسب برق و نيز ترمينال نيز براي نصب لوستر احتياج داريد.
معمولاً شركتهاي ايجاد لوستر به اندازۀ كافي زنجير به لوستر متصل مي‌كنند، اما در شرايطي كه سقف شما كوتاه باشد بايستي تني چند از رينگ هاي زنجير را از آن غيروابسته فرماييد. با به كارگيري از يك انبردست و يا اين كه دم باريك مي‌توانيد به رينگ ها تابي بدهيد و آن را از رينگ هاي ديگر مستقل نمائيد. اعتنا داشته باشيد بعداز معدود كردن رينگ ها بايستي مجدداً سيم برقي كه از في مابين زنجيرها عبور كرده بود را از در ميان زنجيرها عبور دهيد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۵۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :