مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستر ديواري

 

لوستر ديواري
به عبارتي طوري كه از اسم آن پيدا ميباشد اين گونه از لوستر ها بر روي بدنه ديوار نصب مي شوند و معمولا از اين جور در ورودي و راهرو ها به كارگيري مي كنند و در بعضي موردها مثل اتاق خواب نقش ديوار كوب يا لامپ خواب را دارا‌هستند.

 توليدي لوستر 

نكات مهم براي خريد لوستر مطلوب
پيش از تعيين لوستر علاوه بر اعتنا به بعد ها بايد فضايي را كه مي خواهيم آن را نصب كنيم را در لحاظ بگيريم.
تعيين لوستري بلند و آويز براي سقف هايي كه طول آنها كوتاه ميباشد گزينه مناسبي نيست و بهتر ميباشد از نوع هاي سقفي و لوستر هايي كه طول آن‌ها كمتر ميباشد به كار گيري كنيد.
براي به كارگيري از لوستر در نشيمن هاي كوچك بهتر ميباشد از لوستر هايي با شاخه ها و لامپ هاي كمتر به كار گيري كنيد، زيرا در غير اين فيس فضاي شما نا مرتب به لحاظ ميرسد و نمايي نا قشنگ براي سقف شما به وجود خواهد آمد.
در صورتي‌كه مبلمان تان را از سبك كلاسيك گزينش كرده ايد بهترين گزينه تعيين لوستري كلاسيك ميباشد تا همخواني و لوكس بودن دكوراسيون تان را يك سري برابر كند.
سعي كنيد لوستري را تعيين كنيد كه بدنه آن پيچيدگي چنداني نداشته باشد زيرا تميز كردن انحناي آن كاري مشكل و طاقت فرسا ميباشد.
دقت به وزن لوستر از نكاتي ميباشد كه هنگام خريد بايد به آن اعتنا كنيد، زيرا سقف كاذب در بسياري از فضاهاي منزل به كار گيري مي شود كه تحمل وزن لوستر را ندارد.
به كارگيري از لوستر هاي حباب دار منجر كمتر ديده شدن چراغ درون آنان ميباشد و زيبايي بيشتري به دور و بر مي دهد.
براي تعيين لوستر در آشپزخانه بهتر ميباشد از لوسترهايي كه نوروفروغ آنها به سمت پايين ميباشد تعيين كنيد تا نوروروشنايي بيشتري را به اطراف بدهيد و همچنين براي تعيين لوستر اتاق خواب تان لوستر هايي كه نوروفروغ آن‌ها ملايم و افزايشي ميباشد استعمال كنيد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۷:۳۳ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :