مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

تاثير لوستر در زيبايي خانه


گزينش مبلمان و شي ها ديگرمبلمان مهمترين عنصر در پباده سازي تالار پذيرايي به شمار ميروند. چون هر چه مبلمان جان دار در پذيرايي شيك خيس باشند به به عبارتي ترازو ميتوانيد منزل را به مهمان هاي خويش زيباتر جلوه دهيد. در‌حالتي كه زياد اهل رفت و آمد و ضيافت ميباشيد بهتر ميباشد كه مدلي پهناور و جادار را براي مبل ها گزينش نماييد تا فضاي كافي براي نشستن دعوت شدگان وجود داشته باشد. فراموش نكنيد كه براي پذيرايي از ميهمانها، راحتي نيز بسيار اهميت دارااست. به همين استدلال هنگام خريد مبل ها صد رد صد به ريلكس بودن آنها نيز دقت نمائيد.

 توليدي لوستر 
در‌صورتي‌كه تعداد كساني كه در منزل شما رفت و آمد مي‌كنند مشخص و معلوم ميباشد، ميتوانيد كاناپه اي شيك و خوشگل را با يك سري صندلي امروزي مخلوط كرده و فضايي خوشگل ساخت نماييد. به جز مبل ها براي پذيرايي از ميهمانان به ميز جلومبلي و ميز هاي كوچك عسلي نيز نياز خواهيد داشت. از آن جايي كه امروزه در منزل ها اتاق غذاخوري جدا از هم نيست ميتوانيد از يك ميز غذاخوري قشنگ نيز براي پذيرايي از دعوت شدگان در اين جا به كارگيري فرماييد.


يكي‌از ديگر از مواقعي كه سبب خوشگل خيس چشم شدن پذيرايي مي‌گردد، چينش مبلمان ميباشد. در صورتي‌كه مبل ها به صورت نامناسب قرار داده شوند تالار بسيار خالي به لحاظ خواهد رسيد. اما در صورتي با اشيا گوناگون نيز اين مكان را لبريز فرمائيد فضايي به هم ريخته و آشفته توليد خواهد شد. به همين ادله وقتي كه ميخواهيد چينش تالار پذيرايي را انجام دهيد قطعا يك تعادل در دور و بر ساخت نماييد. در غايت براي اين كه به راحتي بتوانيد دراين جا جنبش نماييد به توليد فضاي كافي بين شي ها نيز اعتنا فرمائيد.


ساخت نقطه مركزييكي ضابطه هاي اصلي در پباده سازي تالار پذيرايي، توليد يك نقطه مركزي ميباشد. نقطه مركزي بدين معني ميباشد كه يك وسيله اي مانند تلويزيون و يا اين كه شومينه تحت عنوان نقطه مركزي تعيين گرديده و بقيه اشيا به سمت اين نقطه قرار داده شوند. حتي ميز جلو مبلي و يا اين كه يك پنجره نيز مي‌توانند تحت عنوان نقطه مركزي در لحاظ گرفته شوند. در حالتي‌كه مي‌خواهيد يك وسيله را تحت عنوان نقطه مركزي تعيين فرمائيد بايستي بقيه اشيا و اثاثيه را نيز متناسب با آن وسيله خريداري نمائيد.


اكسسوار هاگزينش اكسسوار ها به انداره تعيين مبلمان مهم نيست، ولي به مبلماني بي آلايش با استعمال از اكسسوار هاي خوشگل مي‌توانيد ظاهري قشنگ و تاثير گذار ببخشيد. يك اكسسوار حتي در حالتي كه بسيار كوچك باشد نيز هنگامي كه به صحت آيتم به كارگيري قرار بگيرد تفاوتي ديده گير ساخت خواهد كرد. عملكرد نمائيد تا اكسسوار هايي متناسب با سبك دكوراسيوني كه گزينش نموده ايد خريداري كرده و در به كارگيري از آنها زياده روي نكنيد.
نورسيستم نور در پذيرايي با دو انگيزه گزينه به كارگيري قرار مي‌گيرد: يك كدام از براي پر‌نور كردن گوشه و كنار و ديگري تحت عنوان عنصري دكوراتيو. يك تالار هر چه قدر هم كه خوشگل پباده سازي گرديده باشد، با فروغ معدود به مكاني دلگير و بدون‌نور تبديل خواهد شد. ولي به كار گيري از فروغ زياد نيز منجر آزار ديده ها خواهد شد. به همين استدلال بايستي از نوروروشنايي ملايمي استعمال فرمائيد كه هم تمام گوشه و كنار را پر‌نور نمايد و هم منجر اذيت ديده ها نشود. از ديد چينش نيز به كارگيري از يك لوستر و آباژور گران قيمت كافي خواهد بود.


چيدمان اتاق نشيمندر تفاوت اتاق نشيمن و تالار پذيرايي ، اتاق هاي نشيمن مغاير تالار پذيرايي مي بايست بسيار شل و كارآمد باشند. از آن جايي كه تمام اعضاي خانواده در اتاق نشيمن وقت خويش را سپري مي‌كنند مسلما مي بايست يك تلويزيون و يك ست مبلمان ريلكس در آن قرار داشته باشد. در خانواده هاي كودك دار نيز وجود لوازم بازي در نشيمن تعجب آور نخواهد بود. در حالي كه تالار پذيرايي براي مهمان‌ها دكوراسيون مي‌شود، اتاق نشيمن براي راحتي اعضاي خانواده آيتم به كار گيري قرار ميگيرد؛ مهمترين تفاوت در ميان اين دو مكان نيز همين خصوصيت ميباشد.


گزينش مبلماناز آن جايي كه اعضاي خانواده از اتاق نشيمن استعمال مي نمايند نيازي وجود ندارد كه از مبلماني لاكچري و مجلل در آن استعمال شود. در واقع راحتي بيش تر از زيبايي در تعيين شي ءها مو جود در نشيمن اهميت دارااست. به همين ادله نيازي وجود ندارد كه مبلماني بسيار وسيع براي نشيمن خريداري فرمائيد. مثلا براي خانواده هاي كوچك و نادر تعداد مبلمان يكپارچه اي مانند مبل ال تعيين قابل قبولي خواهند بود.
تلويزيونمعمولا بشر ها پس از خستگي هاي روزمره در مقابل تلويزيون استراحت ميكنند. در تالار پذيرايي نيازي وجود ندارد كه از تلويزيون مصرف شود، البته در اتاق نشيمن تلويزيون يك كدام از بايستي ها به شمار مي رود. اما بعضي از خانواده ها عشق و علاقه اي ندارند كه فرزندانشان تلويزيون تماشا نمايند. در‌اين وضعيت مي اقتدار تلويزيون را در اتاق خواب پدر و مادر و يا اين كه آشپزخانه قرار اعطا كرد.


تفاوت اتاق نشيمن و تالار پذيرايي با تفاوت اكسسوار هااتاق نشيمن مكاني ميباشد كه تمام خانواده در آن انباشته شده و وقت خويش را در آن سپري مي نمايند. كودك ها نيز يكي‌از اشخاصي مي‌باشند كه در‌اين توده حضور دارا هستند. حتي فقط به خيال اين موضع اتاق نشيمن مي‌تواند به مكاني براي بازي خردسال ها تبديل شود. اكسسوار هايي با متاع شيشه و چيني كه شكستني مي‌باشند گزينش هاي قابل قبولي براي اتاق نشيمن به شمار نمي فرايند. چون مي‌توانند براي خردسال ها خطرناك باشند.
در تفاوت اتاق نشيمن و تالار پذيرايي ، فراموش نكنيد كه اتاق نشيمن دارنده بعدها كوچك تري نسبت به تالار پذيرايي ميباشد، به همين برهان تا جاي ممكن بايستي از اشيا ضروري و كاربردي در نشيمن به كارگيري نماييد.


با در حيث به چنگ آوردن تفاوت هاي كوچك و ظريفي كه در بين اتاق نشيمن و تالار پذيرايي موجود هست و با رعايت آن ها مي‌توانيد اصلي ترين مكان جان دار در منزل را مبتني بر نياز خويش به صدق دكورا سيون فرماييد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۱:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :