مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

پاك كردن و محافظت لوستر


پاك كردن و محافظت لوستر 
 بدون نور شدن هوا ، زماني همگي جاي منزل پر از سياهي و ظلمات شده‌است، با فشار دادن كليد و پر‌نور كردن لوستر توشه ديگر جريان معاش به منزل بازمي گردد و همگي جا را روشني فرا مي‌گيرد.
از آنجايي كه لوستر در هر منزل اي نياز ميباشد مي بايست مدام تندرست و پاك باشد. براي اينكه بتوانيد سواي زخم زدن بدين وسيله آن را صحيح پاك نمائيد بايستي نكات مختلفي را مد حيث داشته باشيد :

 توليدي لوستر 
نكته اوليه بي توجهي نكردن به لوستر ميباشد. هيچگاه تمامي تميز كاري ها را براي انتها سال نگذاريد. در زمان سال فقط با گردگيري هاي جزئي نيز ميتوانيد از توشه عمل خويش در انتها سال بكاهيد و همينطور لوستر شما كمتر زخم خواهد رويت كرد.
براي نظافت كردن كلي لوستر مي بايست در سه مرحله فعاليت نماييد.
در مرحله اوليه چراغ ها را گشوده نماييد و لاله ها را دربياوريد.
چراغ هاي لوستر را خوب منزه نماييد تا گرد و غبارهاي روي آن پاك بشود.
بعداز آن باطن ظرفي كه بتوانيد لاله ها را باطن ان قرار دهيد آب گرم مالامال كرده و پودر ماشين لباسشويي به واحد سنجش لازم بريزيد و در صورتي لاله هاي شما رنگيست از پودر صابون خانگي به كار گيري نماييد و لاله ها را داخل ان قرار دهيد و با برس شيشه پر نمك خوب باطن انها را منزه فرمائيد چون شفافيت لاله ها تاثير خيلي متعددي بر نماي لوستر خواهد داشت و در اخر ابكشي كرده و سرو ته نهاده تا كم آب شود.
مرحله دوم دريافت كردن گرد و غبارهاي روي لوستر ميباشد كه مي‌توانيد با به كارگيري از دستمال هاي قابل انعطاف و لطيف اينكار را بكنيد تا لوستر شما خط نيوفتد.
نكته بسيار مهم :
به هنگام پاك كردن لوستر هيچوقت لوستر را نچرخانيد بلكه خودتان به دور ان جنبش نمائيد چون اين فعاليت به علت وزن لوستربه تدريج سبب ساز گشوده شدن پيچ ها و قلاب هايي مي‌گردد كه وزن لوستر روي انهاست و گشوده شدن انها متساوي با سقوط لوستر ميباشد.
در مرحله سوم دستمال به طور كامل تميزي برداريد و به آن رايت شيشه منزه كن بپاشيد و آغاز نمائيد دانه به دانه كريستال هاي ذيل لوستر را خوب منزه فرمائيد.
نكته: براي ماه هاي اينده سال يك دستمال نم دار مي‌تواند در تعدادي ثانيه اعجاز نمايد. فقط كافيست هر ماه يك توشه با دستمال نم دار لوسترتان را منزه فرمائيد تا مدام ظواهر جديد و نخستين خودش را نگهداري نمايد.
نكته ممنوعه:
 براي نظافت كردن وسايلي از اين گونه مانند شمعدان ها ديوار كوب ها و يا اين كه لوستر از ماده هاي شوينده توانمند مانند سفيد كننده و اتك و پودرها و مايعات پياله شويي و لباسشويي و همينطور جلا سنج غيروابسته دوري كنيد. اينگونه مواد مي‌توانند جلا و طراوت آبكاري لوستر را از ميان ببرند و آن را تيره نمايند.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۹:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :