مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستر چه است؟


لوستر چه است؟ نوروروشنايي، اتفاقي ميباشد كه از اولِ آفرينش بشر مورد مهم و حياتي بوده ميباشد؛ از پرستش خورشيد گرفته تا كشف حريق و ابتكار برق. امروزه هم فروغ و روشنايي، تمام لحظه‌هاي معاش ما آدم‌ها را در برگرفته ميباشد و علاوه بر نقش اصلي خويش؛ يعني فروغ و روشنايي اطراف، تبديل توسط‌اي براي زيبايي دور و اطراف و چينش داخلي و فرنگي شده‌است.

 توليدي لوستر 

لوستر يكي اكسسوارهاي سنتي چيدمان داخلي در فضاهايي همچون اتاق نشيمن، تالار ناهارخوري، تالارهاي پهناور و... ميباشد كه به كار گيري از آن درين زمان، بر محوريت زيبايي و فروغ و روشنايي تاكيد دارااست. لوستِر ( Lustre كه به اسم‌هاي چلچراغ، آويز يا اين كه نورافشان نيز شناخته مي گردد) شاخه‌اي از چراغ هاي دكوري ميباشد كه معمولاً به طور اثبات بر سقف منازل نصب مي گردند. لوسترها معمولاً با روستا‌ها چراغ و منشور كريستالي مزين مي گردند. مطرح ترين لوستر كريستالي عالم، كادو‌اي از طرف ملكه ويكتوريا بود، كه امروزه در كاخ دلمه‌باغچه در استانبول جاي‌دارد. اين لوستر ۷۵۰ چراغ دارااست و وزن آن ۴٫۵ بدن ميباشد. در اوايل قرن ۱۸، نصب لوستر هاي مالامال پيچ‌و‌خم تشكيل‌شده از آلياژهاي مس، برنز و طلا و جواهرات يار با شمع هاي فراوان در عمارت هاي تاجران و بازرگانان به شدت ارتقاء يافت. درين عصر، نقوش نئوكلاسيك عمل گرديده در شاخه و بدنه لوسترهاي فلزي و همينطور چوبي ترويج يافت.

ابتكار كننده اولي طرح هاي لوستر، ايتاليايي ها از سال ۱۵۰۰ ميلادي بوده‌اند، تاءمل استعمال از لوستر تحت عنوان يك وسيله تزييني و زينتي را به عالم ارائه كردند. لوسترها در بيشتراز ۱۲ جور‌بندي متعدد به بازار عرضه مي شوند كه درين ميان مي‌اقتدار به لوسترهاي وسيع، لوستر سقفي، لوستر آشپزخانه، لوستر امروزي، لوستر كلاسيك، لوستر آشپزخانه، لوستر آويز و… اشاره نمود. كمپاني تهران تابش شايسته ترين سرويس ها درباره ي نصب لوستر در تهران را نثار شما دوستان خوب مي‌نمايد. نصب لوستر درتهران نياز به تخصص مختص خويش دارااست كه‌اين تخصص نزد نصابان لوستر در كمپاني تهران تابش موجود است و شما دوستان عزيز ميتوانيد با اطمينان خيال و خاطر فقط با يك ارتباط تلفني و اطلاع دادن واحد پشتيباني كمپاني تهران تابش نصب و پباده سازي نور و روشنايي در تهران  ، نصب لوستر در شرق تهران و غرب تهران را در كمترين دوره ممكن و با شايسته ترين سرويس ها جانبي مشاهده كنيد.فرقي نميكند كه شما براي نصب لوستر در جنوب تهران ، شمال تهران ودر غرب ويا شرق تهران بسر ميبريرد كافيست با مجموعه تهران تابش تماس گرفته تا نيروهاي خودرا براي نصب لوستر در محل شما اعزام نميايد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۸:۲۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :