مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

صرفه‌سازي و بهبود عملكرد


در جريان با صرفه‌سازي و بهبود عملكرد، تصحيح نورپردازي و نوروروشنايي دفتر كار يكي‌از طرز‌هاي مفيد ميباشد كه‌اين روز ها بيش تر از پيش به آن دقت مي‌گردد. تا قبل از اين نيز در يك اينفوگرافي نكاتي را درباره ي نورپردازي دفتر براي‌تان مطرح كرده‌بوديم و اين توشه مي خواهيم تاثير نورپردازي را بر تلاش و خلاقيت پرسنل بازنگري كنيم.

توليدي لوستر 
همگي ما به طور دائمي دنبال شيوه‌هايي هستيم كه همت خودمان را بيش تر كنيم؛ ورزش دائمي، رژيم غذايي مختص و حتي نوشيدن قهوه روزمره و حال خلاقيت؟ مي خواهيد كه خلاقيت خويش را ارتقا دهيد؟ نوروروشنايي اتاق خويش را تهيه و تنظيم فرمائيد.
پژوهش ها منتشر گرديده در مورد رابطه نور و تلاش آدم نشان ميدهد كه نوروفروغ مطلوب در زمان روز منجر دوري از خستگي و خواب‌آلودگي در كارمندان مي‌گردد. همينطور تحقيق ديگري كه از سوي محققان دانشكده تورنتو انجام يافته نشان مي دهد كه اكثر زمان ها آدم زير نوروروشنايي شديد مايل به ابراز احساسات شديد (چه مثبت و چه منفي) ميباشد. حاصل يك تحقيق دربين فرهنگ و تمدن‌هاي مختلف نيز نشان ميدهد تلاش اعتقادوباور كارمندان نسبت به فروغ و روشنايي محل كارشان با كارايي آنها ارتباط بدون واسطه داراست؛ آن ها در محيطي كه معتقدند بدون نور‌ترين موقعيت دور و اطراف كارشان ميباشد بدترين تلاش خويش را به اكران ميگذارند.
نوروفروغ تاثير متعددي بر وضعيت ديوانه‌اي كه شما قصد داريد بر يك دور و بر حكم كننده فرماييد داراست. بسته به كاري كه ميخواهيد انجام دهيد مي بايست نوروروشنايي خويش را تهيه و تنظيم فرمائيد. نوروروشنايي گرم و زرد سبب ساخت فضاي متانت‌بخش ميشود در حالي كه نور و روشنايي سپيد انرژي بخش ميباشد. به‌دنبال در زمينه‌ي فروغ و روشنايي فضاهاي متعدد محل كار حرف ميكنيم:
راهروها
راهروها جايي ميباشد كه كارمندان به طور روزمره با هم گپ ميزنند و مراجعين در انتظار انجام شغل هاي خويش ميمانند. براي فضاي اين چنيني شايسته ترين گزينش نورپردازي متانت‌بخش، ملايم و حتي كمي تار، مطلوب ميباشد. براي اين خواسته ما به شما به كار گيري از تيم‌اي از چراغ‌هاي ال‌اي‌دي شالوده سوزني COB ۵٫۵ واتي جايگزين هالوژن (دماي رنگ آفتابي) را توصيه مي كنيم. رنگ ملايم سبب ساز ساخت احساس راحتي ميشود و براي فضاهاي صميمي مانند غذاخوري نيز توصيه ميشود.


دفتر كار كارمندان
دور و اطراف كاري پرسنل، جايي كه بيش تر روز را در آن سپري ميكنند مستلزم فروغ سپيد و براق ميباشد، نوري غير گرم كه اتاق را بي نقص پر‌نور ميكند. فروغ و روشنايي سپيد، با نفوذ و شايسته ترين تعيين براي گوشه و كنار فعاليت ميباشد. ما براي اين مراد لامپ ال‌اي‌دي گرد COB ۳۵ واتي (دماي رنگ مهتابي) را به شما سفارش مي كنيم. ولي از آن‌جايي كه تعيين فروغ به سلائق فردي متعلق ميباشد، بايستي قابليت و امكان فردي سازي براي هريك از كارمندان توسط لامپ‌هاي مطالعه يا اين كه فروغ‌هاي ديگر مهيا باشد.


اتاق كنفرانس
به خواسته ارتقا اقتدار خيالي در جلسات هم‌فكري ما فروغ و روشنايي سپيد و براق پنل سقفي ۶۰×۶۰ ال‌اي‌دي ۶۰ واتي (دماي رنگ مهتابي) را به شما توصيه ميكنيم. نوري آرامبخش و در عين اكنون انرژي بخش كه منجر ساخت خلاقيت در فضا عمل مي شود. از آن‌جايي كه خيرگي چراغ‌هاي ال‌اي‌دي نسبت به چراغ‌هاي فلوئورسنت كمتر ميباشد، تمركز كردن براي كارمندان در جلسات ريلكس‌خيس مي گردد.


در انتها بايستي بدين نكته اشاره كنيم كه نوروفروغ يكي نكات مهم در گوشه و كنار فعاليت ميباشد. در شرايطي كه نورپردازي و نوروروشنايي محل كارتان را صحيح و درست تعيين فرماييد تاثير آن را خيلي زود در همت و همت كارمندان خويش مشاهده خواهيد كرد.
تا به هم اكنون حس كرده‌ايد كه فروغ و روشنايي معدود محل كارتان سبب مي شود خيلي زود شم خستگي نمائيد و يا اين كه برعكس، نورپردازي شديد و بيش تر از اندازه آن موجب مي گردد تا تمركز خويش را از دست دهيد؟ شما نيز در حالتي‌كه تجربه‌اي تاثير نور و روشنايي دفتر در عملكرد خودتان داريد با ما ميان بگذاريد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :