مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

ريسه هاي ال اي دي

توليدي لوستر 

برو به بالاكاربرد هاي ريسه هاي ال اي دي:پذيرايي: از ريسه هاي ال اي دي يا اين كه اس ام دي كه تراكم نوري تحت خيس و اتفقا بها مقرون به صرفه تري هم دارا‌هستند به خير مي قدرت در تالار پذيرايي بهره مند شد. همينطور در صورتي از دستگاه تهيه شدت نوروفروغ درين ريسه ها به كارگيري كنيم، ميتوان از مدل تراكم بالاي ان نيز به كار گرفت تا در جشن و پاي كوبي ها و ميهماني هاي شما نيز بسيار ديدني جلوه نمايد.آشپزخانه: يكي كاربردهاي جالب ريسه هاي ال اي دي كه در نورپردازي پنهان آيتم استعمال قرار مي‌گيرد در نوروروشنايي پردازي پنهان اشپزخانه ميباشد. اين فن هاي نوراني در‌حالتي كه كه به خير و خوبي نصب شوند و سواي مشاهده كرد باشند، جلوه بي نظيري در سطح سقف و يا اين كه ديوارهاي اشپزخانه مي‌توانند توليد نمايند از طرقي استعمال از اين چراغ ها در تحت كابينت ها نماي ويژه اي به آشپزخانه شما مي‌دهد.برو به بالاقيمت اين ال اي دي چقدر ميباشد؟حدود بها اين ريسه ال اي دي در بازار، حدود متري ۶ هزار تومان ميباشد. اما بسته به گونه متريال و ترازو كيفيت انها ميتواند كمتر و يا اين كه بيش تر آن را يافت.
گونه هاي ديگر متريال هاي مو جود در پباده سازي روشنايي نهفته نيز عبارت ان از:
برو به بالاريسه اس ام دي (SMD)اين گونه ريسه هاي نوري را ميتوان در بعدها متعدد برش زد و آيتم به كار گيري قرار اعطا كرد. ولي هر ۳ چراغ اس ام دي ان به يكديگر متصل اند و سازه براين در‌حالتي كه قصد تكه تكه كردن آنرا داريد در كوچك ترين نصيب، مي بايست هر ۳ تا ۳ تا آن را غيروابسته سازي نمائيد.
اجراي نور و روشنايي پردازي فروغ پنهان با ياري اين مدل ريسه ها به خير و خوبي انجام مي‌گردد. به دليل آن كه ريسه هاي اس ام دي، قابليت و امكان انعطاف بالايي دارا هستند و اقتدار مانور بالايي در اجراي فروغ پردازي نهفته در سقف و كناره ها ميدهد.
قدرت مصرفي اين ريسه ها ۱۴ وات ميباشد و با ارزش كمتر از ۷ هزار تومان به ازاي هر متر آن به فروش ميرسد.
برو به بالانور پنهان در ساختمان چطور اجرا ميگردد؟ آيا نياز به تخريب داراست؟عموم طرز هاي نورپردازي در سقف نياز به اجرايي بنا اي به طور تاقچه در سطح سقف و يا اين كه در حوالي ان دارااست. البته اينكار با ياري اجراي سقف كاذب در كوتاه ترين دوره ممكن و فارغ از نياز به تخريب، قابل اجرا ميباشد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :