مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

نورپردازي خانه با لوستر

چراغ هاي پر‌نور كننده ديوار


توليدي لوستر

چراغ هاي پر‌نور كننده ي ديوار، چه بر ديوار نصب گرديده باشند و چه از سقف به سمت تحت بتابند، معمولا براي پررنگ كردن موادسازنده دكوري مانند يك اثر هنري يا اين كه يك قسمت بافت دار مثل يك ديوار آجري به عمل ميروند. اثر كم عقل توليد گرديده با نورپردازي ديوار ها ميتواند شم فروغ دور و اطراف را دوچندان نمايد.

آيا براي پباده سازي نورپردازي چيدمان خانه خويش در‌پي ماهر ها ميباشيد؟ خصوصي به اهل يك محل حرفه چيدانه بزنيد.

 

فروغ بالا ها
آيا سقفي قشنگ و شكيل داريد؟ فروغ بالا ها دقت را به سمت آن جلب ميكنند و به طور غير بدون واسطه فروغ و روشنايي را به زير گشوده مي گردانند. علاوه بر اين، آن‌ها اكثر وقت ها با پر‌نور كننده هاي ديوار مخلوط مي‌شوند و به اكران معماري محيط مي‌پردازند.

 

نوربالا ها وقتي كه در كف نصب ميگردند، مي‌توانند تحت عنوان پر‌نور كننده ي ديوار به كارگيري شوند – مخصوصا در منزل هاي معاصر. تأثير بخش اعظمي از پر‌نور كننده هاي ديوار و چراغ هاي دفني مي‌تواند تا حدي امروزي يا اين كه حتي سرد باشد. بدين ترتيب فقط در صورتيكه كه از ظواهر مينيمال مشابه آلبوم ها لذت مي‌بريد، از اين دسته نورپردازي استعمال فرمائيد.

 

 

در انتها بدين سود مي رسيم درصورتي كه وسايل نورپردازي به صحت آيتم به كارگيري قرار گيرند، هر بخش از دكورا سيون خانه تبديل به تصويري با وضوح بالا مي گردد. در حالتي كه براي ساختن تصاوير خوشگل از منزل تان در ديده هر تماشاچي اي مشتاق گرديده ايد، از بخش نورپردازي و بخش لوستر، آباژور و نوروروشنايي ها در همسايه حرفه چيدانه غافل نشويد تا شما‌را در گزينش شايسته ترين ها و مطلوب ترين ها كمك نمايند. درضمن مي‌توانيد نظرها و نظرها خويش را با ما و يوزرها چيدانه در نظر ها و مشورت دكورا سيون به اشتراك بگذاريد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۴:۱۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :