مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

چراغ خواب

چطور لامپ خواب تعيين كنيم؟
توليدي لوستر
اندازه آباژور بايستي متناسب با لامپ آن باشد. در مجموع قد آباژور مي بايست حدود دو سوم قد لامپ يا اين كه چراغ آن باشد (اندازه چراغ از زير آن تا مبنا حباب چراغ اندازه‌گيري مي شود). پهنا آباژور مي بايست دو برابر پهنا عريض ترين نصيب چراغ باشد. در صورتيكه چراغ باريكي داريد، آباژوري تعيين فرمائيد كه پهنا آن از طولش طولاني تر نباشد. شايسته ترين لامپ خواب براي مطالعه آن ميباشد كه هنگامي كه روي تخت نشسته‌ايد، مبنا آباژور نسبتاً همسطح با چشمان شما باشد (يادگرفتن توليد آباژور در كمترين عصر).


كلاهك لامپ

وضعيت و صورت كلاهك لامپ نقش مهمي در شيوه تكثير نوروروشنايي در اتاق داراست. هنگام خريد صد رد صد به فرم كلاهك دقت نمائيد و اعتنا نماييد كه شيوه ها و بخش هاي خروجي نوروروشنايي كجا ها و به چه شكلي مي‌باشند. براي اطمينان بيش تر گذشته از خريد لامپ را پر‌نور نماييد تا مشاهده كنيد نوروروشنايي به چه شكلي منتشر مي‌گردد و تا چه حدي محدود شده‌است. در چهره خوشگل بودن روش نشر فروغ و روشنايي به خريد لامپ مبادرت نماييد.


رنگ مطلوب نور و روشنايي لامپ خواب

آباژورهاي سفيدرنگ فروغ بيشتري به اتاق ميدهند و آباژورهاي رنگي جلوه و رنگ به اتاق مي‌دهند.


آباژورهاي گرد امروزه از پرطرفدارترين جور آباژور مي‌باشند البته نيازي وجود ندارد صورت چراغ را با صورت آباژور ست نماييد.


نكاتي كه در طول خريد بايستي به آن دقت داشته باشد:

1- ايمني از حيث سيستم الكتريكي و الكترونيكي

2- سهولت در مصرف

3- مطلوب بودن ترازو فروغ

4- منطبق با دكورا سيون و دكورا سيون داخلي منزل


در كل براي ساخت تعادل در اتاق خواب، قرار دادن لامپ خواب يك فرمان ضروري ميباشد. ولي گزينش هاي شما دراين باره بسيار بزرگ ميباشد و هنگامي وارد بازار مي‌شويد با دسته هاي بي شماري مواجه خواهيد شد. به همين برهان پيش از خريد بايستي بر روي همه مواقعي كه برايتان اهميت دارا هستند به خير تصور كنيد و تمام جوانب فعاليت را در لحاظ بگيريد. فراموش نكنيد كه بي ترديدً به استيل فردي خودتان نيز توجه نماييد و ملاحظه كنيد چه مدلي را اضافه مي پسنديد. در عين هم اكنون فضاي اتاقي را كه قرار ميباشد لامپ خواب را در آن قرار بدهيد هم در حيث بگيريد.





برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۹:۳۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :