مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

منشا نوروروشنايي


منشا نوروروشنايي

توليدي لوستر

لبريز زرق‌وبرق يا اين كه معمولي؟
به خيال و خاطر داشته باشيد صرفا بلندي لوستر و قطر لوستر وجود ندارد كه اهميت داراست و شما مي بايست ساير وسايل تزييني اتاق را هم درنظر بگيريد. براي مثال در اتاقي كه برگه ديواري طرح‌دار يا اين كه مبلماني پرنقش‌ونگار داراست در تعيين لوستر مطلوب مي بايست به جزئيات اعتنا داشت و لوستري پرجزئيات مطلوب‌خيس ميباشد.
اتاقي كه بي آلايش و بي‌پيرايه ميباشد و ديوارهاي سپيد يا اين كه رنگ‌هاي خنثي در آن قالب ميباشد، لوستري كوچك و بي آلايش هماهنگي بيشتري داراست.


تعيين لوستر مطلوب


لوسترهايي با بعدها اغراق گرديده
مطالبي كه تا اينجا براي تعيين لوستر مطلوب مطرح شد قواعد كلاسيك ميباشد. امروزه لوسترهايي كه ايجاد ميگردند از حيث صورت و بعد ها با كلاسيك‌ها تفاوت دارا هستند و گهگاه از لوسترهاي وسيع براي افزودن زرق‌وبرق يا اين كه اغراق به كار گيري ميگردد.
اين ايام از لوستر براي تاكيد بر نقطه كانوني اتاق به كار گيري ميگردد و با اعتنا به وضعيت مركزي در اطراف و اينكه منشا نوروفروغ ميباشند منطقي ميباشد كه به حضور آن ها بهاي بيشتري داده شود و از لحاظ اندازه و طرح طوري گزينش شوند كه چشمگير باشند.
اما حين گزينش لوستر مطلوب بايستي اعتنا كرد لوستر با اندازه اتاق هم‌خواني داشته باشد و باد و بقيه كارداران باعث به فاجعه نشود البته در‌حالتي كه مي خواهيد لوستري داشته باشيد كه اعتنا‌ها را به خويش جلب فرمائيد مي بايست مقداري مقررات را زيرپا بگذاريد. مخصوصا لوسترهاي امروزي غالبا چنين خاصيتي دارا‌هستند و با ضابطه‌شكني ديده‌ها را وادار به ديدن خويش مي نمايند.


مرجع فروغ


در منزل‌اي امروزي لوستر كلاسيك ميتواند شم غنا و هماهنگي را القا نمايد و مخلوط برعكس آن هم خوشگل و چشمگير ميباشد.




برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۲:۵۴ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :