مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستر

توليدي لوستر

 

لوستر اتاق خواب و نكات مهم تعيين آن
استعمال از آباژور
به كار گيري از آباژور يا اين كه چراغ هاي روميزي از ساير مثال گونه هاي وسايل نور ميباشد كه مي‌توانيد در پباده سازي اتاق خواب از آن به كارگيري فرماييد. نورپردازي بوسيله اين آباژورها بيشتر جنبه كاربردي داشته و در كنار آن بايستي از طريق نورپردازي همگاني نيز به كار گيري كنيد.

لوستر اتاق خواب و نكات مهم تعيين آن
استعمال از وسايل نور و روشنايي مطلوب در كنار تخت
به كارگيري از دو لوستر كه از پباده سازي معمولي اي برخوردارند در كنار تخت از ايده هاي نورپردازي در پباده سازي امروزي ميباشد. در گزينش اين لوسترها ميتوانيد از اشكال رنگ متناسب با پباده سازي به كار گيري كنيد.

لوستر اتاق خواب و نكات مهم گزينش آن
چراغ هاي ديواري
به كارگيري از چراغ هاي ديواري يك كدام از لبريز طرفدارترين وسيله هاي فروغ و روشنايي در پباده سازي اتاق خواب ميباشد. به دليل آن كه مي قدرت آن‌ها‌را در كنار بقيه وسايل نور ديگر به فعاليت موفقيت. اين قابليت موجود است كه از اين چراغ ها در بخش هاي متعدد ديوار به كار گرفت. البته سفارش ما به كار گيري از آنها در نصيب بالاي تخت خواب هست. بدين مراد مي‌توانيد از دوتا چراغ ديواري در دو طرف تخت خواب به كارگيري فرمائيد.

بخوانيد! ۱۱ نكته قابل توجه در پباده سازي اتاق خواب
لوستر اتاق خواب و نكات مهم گزينش آن
اشكال چراغ هاي مبنا دار
به كار گيري از چراغ هاي مبنا دار در پباده سازي اتاق خواب امروزي كاربرد دارااست. نكته كليدي درخصوص به كارگيري از اين چراغ ها، استفاده صرفا يك مثال از آنها است. در كنار آن مي‌توانيد از چراغ هاي فروغ ديگر به مراد نور و روشنايي اضافه به كار گيري كنيد. از مزيت هاي به كار گيري از اين چراغ ها مي شود به قابليت و امكان جا به جا كردن آنها در مواقع دلخواه اشاره نمود.

لوستر اتاق خواب و نكات مهم گزينش آن


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۷:۵۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :