مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستر براي نشيمن

توليدي لوستر

خريد لوستر براي نشيمن
معمولا فضاي نشيمن در اكثر منزل‌ها به طور امروزي و بسيار معمولي پباده سازي شده‌است چون يك فضاي نصفه محرمانه براي اعضاي خانواده و دورهمي‌هاي از صميم قلب ميباشد. از اين رو لوستري كه براي اين دور و اطراف تعيين مي كنيد به به عبارتي نسبت مي بايست بي آلايش و يا اين كه فانتزي باشد. استعمال از گونه هاي لوشترهاي فانتزي با فرم‌هاي مختص و جالب براي فضاي نشيمن بسيار خوشگل و شيك ميباشد.

خريد لوستر براي نشيمن
در حالتي كه فضاي نشيمن شما سبك و سياق نصفه كلاسيك دارااست بهتر ميباشد از لوسترها طلايي شيشه‌اي يا اين كه با كريستال استعمال فرمائيد.
خريد لوستر براي نشيمن
براي فضاي نشيمن بي آلايش بهتر ميباشد از لوسترهاي بي آلايش خطي كه به سبك مينيمال مشهور ميباشند، به كار گيري كنيم.
خريد لوستر براي اتاق خواب
همان طور كه از اسم اين گوشه و كنار معلوم ميباشد، قرار ميباشد شخص در اتاق خواب خويش به متانت رسد و از هر هياهويي بدور باشد پس چه بهتر كه به سراغ يك نورپردازي بسيار ملايم و نادر روشنايي براي اين دور و بر باشيم. تعيين لوستر مطلوب براي اتاق خواب اهميت اكثري داراست در فيض سفارش ميكنم به سراغ لوسترهاي بسيار معمولي كه فرم بي آلايش‌اي دارا‌هستند و تعداد چراغ پاره اي دارا‌هستند برويد. حالا در صورتي ميز عمل يا اين كه مطالعه شما در اتاق خواب قراردارد مي توانيد از آبازور اختصاصي براي كنار ميز به كار گيري فرمائيد تا نوروفروغ در به عبارتي نصيب بيش تر باشد البته در مجموع نوروروشنايي در اتاق خواب بايستي ملايم باشد.

 


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۹:۱۲ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :