مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

يادگرفتن توليد لوستر

توليدي لوستر

 


خردسالان كاردستي تصحيح كردن را دوست دارا‌هستند و از اينكه خودشان وسيله اي را صحيح نمايند و در اتاق شان استعمال نمايند لذت مي‌برند. امروز در نيك صالحي مي خواهيم فراگيري توليد لوستر را در اختيار بگذاريم كه با به كارگيري از صفحه و مقوا تنظيم مي‌گردد و بسيار خوشگل ميباشد. با ما يار و همدم باشيد

فراگيري ايجاد لوستر خوشگل
لوستر مقوايي يك كاردستي خلاقانه ميباشد كه مي قدرت در طرح ها و رنگ هاي ديدني٬ و مطلوب ديوار يا اين كه چراغ هاي سقفي آن را پباده سازي كرد. دراين خودآموز طريق ايجاد آن را برايتان ميگذارم.

وسايل لازم

ورقه رنگي يا اين كه سپيد قيچي الگوي اصلي

طرز ايجاد

براي توليد اين لوستر خوشگل نياز به يك سرمشق داريد. مي‌توانيد براي مثال از الگوهايي كه در تصاوير پايين ارائه گرديده پرينت تنظيم فرمائيد. آن‌گاه برگه را در آغاز به صورت يك مربع برش بزنيد و دو حاشيه آن را روي هم از اواسط تا بزنيد تا به صورت مستطيل در آيد.

يادگرفتن توليد لوستر
فراگيري ايجاد لوستر معمولي
آن‌گاه يك تاي ديگر روي به عبارتي تا ساخت فرماييد و مجددا به صورت يك مربع كوچك خيس تا شود.بعد از آن مربع را به صورت مثلثي كه در تصوير مراعات مي‌كنيد تا بزنيد. بعد از آن الگوي پرينت گرديده را روي برگه قرار دهيد و توسط اتوماتيك طرح را روي مثلث پياده فرمائيد بعد تمام بخش هاي طرح را با قيچي برش بزنيد.

يادگرفتن توليد لوستر
طريق فراگيري توليد لوستر
از اين سرمشق ها تعداد متعددي برش بزنيد هرچه تعداد اين سر مشق ها زيادتر باشد لوستر زيباتري خواهيد داشت. در پايان كاغذهاي برش داده گرديده را بوسيله نخ نامرئي از يك رينگ فلزي معلق فرماييد. كاردستي زيبايتان را به سقف معلق كرده و از زيبايي آن لذت ببريد.



برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۹:۳۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :