مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

نظافت كردن لوستر كريستالي

لوستر منزل هاي شيك
توليدي لوستر
شايسته ترين ترفندهاي نظافت كردن لوستر كريستالي
چه طور مي اقتدار لوسترهاي كريستالي را پاك كرد ؟
برق لوستر را خاموش و انقطاع فرمائيد.
از يك منشاء نوري ديگر به كارگيري فرماييد. لوازم و اسباب ديگر از قبيل ميز يا اين كه صندلي يا اين كه چهارپايه را جابه جا نماييد. بگذاريد چراغ ها و كريستال ها قبلي از نظافت كردن خنك شوند.
يك دست قطور و قابل شستشو, لحاف و يا اين كه حوله را روي زمين ذيل لوستر, براي تصاحب كردن هر قسمتش پهن فرماييد.
بعد از آن يك صفحه پلاستيكي پهن فرماييد تا قطره و غبار روي كف اتاق شما نريزد.
چهت نيل به لوستر از ميز يا اين كه صندلي بالا نرويد. از نردباني به كار گيري نماييد كه به اندازه كافي بلند باشد تا دستكم به ميانه منش رسد. براي پاك كردن لوستر از نردبان كوتاه استعمال نكنيد.
دستمال كشيدن لوستر

طرز نظافت كردن لوستر كريستال
پاك كردن لوستر كريستالي با استعمال از مستقل كردنِ قطعاتش:
1. اين طريق مشتمل بر غير وابسته كردن بخش هاي غيروابسته شدني لوستر ميباشد. همينطور مي بايست اساس و اساسش را نيز پاك نمائيد در وقتي كه قطعات برداشته مي‌شوند. اين شايسته ترين راه و روش براي پاك كردن يك لوستر كريستالي ميباشد و يك مكانيزم بسيار جامع ميباشد.

2. چنانچه مي‌خواهيد قطعات را مستقل نمائيد، حواستان باشد كدام قطعه جايش كجاست. اين براي روي هم گذاشتن لوستر مهم ميباشد. ممكن ميباشد خيلي فشرده و معمولي به لحاظ رسد، البته لوستر مي‌تواند فريبنده باشد، شما ممكن ميباشد به خيال و خاطر نياوريد كه كريستال ها جايشان كجا بوده. به دفترچه راهنما يا اين كه مرجعش رجوع‌نماييد. همينطور ميتوانيد يك عكس كلوزآپ از لوستر بگيريد و يا اين كه تصويري از روش انجام هر بخش تثبيت نمائيد.

تزكيه لوستر

رويه هايي عالي براي نظافت كردن لوستر كريستال
تكنيك هاي نظافت كردن لوستر كريستالي
3. پيچ ها را به آرامي گشوده فرمائيد و بعد از آن آنان را در يك پياله قرار دهيد. در يك گوني پلاستيكي يا اين كه روي حوله قابل انعطاف. در آغاز هر بخش بايستي با يكپارچه گردگيري شود. از يك دست نخي، دستمال ميكروفايبري و يا اين كه قابل انعطاف پنبه اي به كارگيري فرماييد و به آرامي هر سيرتكامل گرد و غبار يا اين كه كثيفي را از آن منزه نمائيد. هر قطعه را در پياله پلاستيكي يا اين كه يك حوله منتقل فرمائيد.

4. براي پاك كردن قطعات از يك تميز كننده كريستالي به كارگيري فرمائيد.

لطفا پيشين از استعمال از تميز كننده ها به مواد خالق لوستر رجوع‌نماييد و يا اين كه با آفريننده اش مشورت كردن فرمائيد. براي پاك كردن قطعات كريستال از تميز كننده شيشه استعمال نكنيد.

5. تا وقتي كه ماده اسپري گرديده تر ميباشد، با يكدست كم آب منزه نماييد. بدون شك هنگام كم آب كردن آن‌ها از دستكش و يا اين كه پارچه به كارگيري نمائيد.

نكات لوستر

خط مش بي سابقه پاك كردن لوستر كريستال
راه و روش پاك كردن لوستر كريستالي چه‌گونه ميباشد؟
6. يك طريق ديگر شستن با آب گرم و يك پياله كوچك پياله شويي ميباشد.

در‌صورتي‌كه لكه اي وجود داشته باشد، با پارچه منزه فرماييد. آبكشي نمائيد و آن‌گاه كم آب فرمائيد. هر چه آب گرم خيس باشد، تزكيه راحت خيس ميگردد. همينطور از مواد شيميايي خيلي كار كشته به كار گيري نكنيد زيرا ميتوانند به لوستر جراحت برسانند. شما حتي مي‌توانيد از سركه سپيد، آمونياك يا اين كه متيلات در آب به كارگيري فرماييد.

7. وقت تزكيه شالوده لوستر ميباشد. نخستين غبار را با يكپارچه تميز فرماييد. شما مي‌توانيد از يك سشوار يا اين كه دمنده براي فوت كردن غبار استعمال بكنيد، ولي مراقب حرارت باشيد. از منزه كننده شيشه و لوستر و پارچه استعمال فرماييد. شما ميتوانيد از يك محلول منزه كننده خانگي كه با آب داغ و سركه سپيد تنظيم ميشود، به كار گيري فرمائيد.

8. منزه كننده ها را مستقيما روي لوستر اسپري نكنيد.

اينكار لوستر را تيره خواهد كرد. در حالي كه مبنا لوستر را پاك ميكنيد، لوستر را بچرخانيد تا طرف ديگرش را پاك نمائيد! تمامي چيز را اثبات نگه داريد. از نردبان زير بياييد، آن را جابه جا فرماييد و آنگاه بالا برويد تا بخش جديدش را پاك فرمائيد. لوستر را عده فرمائيد و پيچ هايش را حتنا محكم نماييد. بگذار اين لوستر براي مدتي قبلي از پر‌نور شدن، كم آب شود.

طريق بالا قادر است وقتگير باشد و با داشتن نوباوه در منزل، نگه داشتن قطعات كريستالي كه در نزديكي آن قرار دارا هستند ايده خير و خوبي وجود ندارد.





برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۹:۳۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :