مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

فراگيري نصب لوستر به سقف كاذب

توليدي لوستر

 

اين فعاليت يه خرده وقتگير ميباشد پس مي بايست از قبلي تاءمل كليه چيز را كرده باشيد.

مستقل كردن لوستر گذشته از سقف
نخست بايستي لوستر گذشته را برداريد و آنگاه لوستر نو را به جاي پيشين معلق فرمائيد. با مفتوح كردن سيم هاي برق لوستر قبل مي‌توانيد آن را از سقف غير وابسته فرمائيد. يكبار ديگر پيشين از هر اقدامي با به كارگيري از فازمتر از انقطاع بودن برق مطمئن گرديد. فارغ از دست زدن به سيم برق لوستر و صرفا با فازمتر، جريان برق را آزمايش فرمائيد. درحال حاضر مي‌توانيد خيلي ريلكس سيم هاي برق را از لوستر مستقل فرمائيد و نگران برق گرفتگي هم نباشيد. پس از غير وابسته كردن سيم ها و با رعايت احتياط لوستر را از قلاب جداگانه فرماييد. بهتر ميباشد يك كدام از اشخاص خانواده درين مرحله براي به دست آوردن لوستر به امداد تان بيايد. وزن لوسترهاي پهناور گهگاه خيلي سنگين ميباشد و محافظت تعادل در بالاي چهارپايه با اين لوستر فعاليت مشكلي ميباشد.

مراقب باشيد اكثر اوقات لوسترها دارنده قطعات جداشونده مي باشند و به آساني قابليت و امكان شكستن اين قطعات موجود هست. براي پرهيز از اين حادثه بدون شك حباب ها و قطعات مستقل شدني را برداريد.

فراگيري نصب لوستر به سقف كاذب

شيوه نصب لوستر به سقف كاذب سيم كشي برق لوستر
طريقه نصب لوستر سقفي : اندازه كردن زنجير لوستر
طريقه نصب لوستر سقفي با اين فراگيري بسيار بي آلايش خيس ميباشد. قبلي از اينكه لوستر تازه را نصب نمائيد لازم ميباشد تا ارتفاع زنجير آن را اندازه فرمائيد. به صورت معمول همگي لوسترهاي جديد خريداري گرديده دارنده زنجيرهاي بلندي ميباشند كه براي نصب به سقف در لحاظ گرفته گرديده. چنانچه ارتفاع اين زنجير از طول متبوع خيلي اضافه ميباشد ميتوانيد تني چند از رينگ هاي زنجير لوستر سقفي را برداريد. اين نصيب خيلي بي آلايش خيس ميباشد با ياري يك انبردست رينگ هاي زنجير را يه خرده تاب داده و از لوستر غير وابسته فرماييد. توجه فرمائيد سيم برق لوستر را به غلط جدا نكنيد. ايجاد كنندگان لوستر مدام زنجيرهاي بلندتر را در حيث مي‌گيرند كه قابليت نصب در سقف هاي بلندتر هم باشد. درصورتي كه كه سقف ساختمان به اندازه كافي بلند باشد نيازي به كوتاه كردن زنجير وجود ندارد.

 


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۰:۰۱ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :