مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

چراغ فن اي

توليدي لوستر

 

در زمان مورخ نوروروشنايي يكي الزامات معاش انسان بوده ميباشد. امروزه ايجاد كنندگان متعددي درين عرصه وجود دارا هستند كه در سمت ساخت چراغ هايي كه هم از ديد مصرف انرژي مقرون به صرفه بوده و هم ظواهر زيبايي دارا هستند، با يكديگر رقابت ميكنند. نورپردازي ساختمان يك فرمان ضروري ميباشد كه نقش موثري در زيبايي و نور آن ايفا مي نمايد. نورپردازي به شيوه هاي مختلفي انجام مي‌گيرد از پاراگراف نورپردازي كلي، نورپردازي كاربردي، نورپردازي حيطه اي و نورپردازي دكوراتيو. نورپردازي كلي در واقع فروغ و روشنايي لازم براي اطراف را مهيا مينمايد و جايگزيني براي نوروفروغ طبيعي ميباشد، به همين عامل در مكان هايي كه نور و روشنايي طبيعي نيست مي قدرت اين نورپردازي را اعمال نمود. لامپ هاي سقفي و اشكال لوستر را مي قدرت براي توليد فروغ و روشنايي كلي در ساختمان به فعاليت موفقيت. نورپردازي كاربردي نيز همانگونه كه از نامش پيداست براي توليد فروغ و روشنايي در مكان هاي پركاربرد مانند شمارنده جزيره آشپزخانه، بالاي ميز عمل و … گزينه استعمال قرار مي‌گيرد. نورپردازي حوزه‌ اي هنگامي استعمال ميشود كه بخواهيد قسمتي از منزل را پر رنگ خيس نشان دهيد و آن را تحت عنوان نقطه كانوني جلوه دهيد از گزاره محل قرارگيري ميز تلويزيون، جزيره آشپزخانه و … . نورپردازي دكوراتيو نيز براي تزئين ساختمان و زيباتر جلوه دادن آن اجرا مي‌گردد. چراغ هاي دكوراتيو زيادي به اين مراد در بازار وجود دارا هستند و با اعتنا به چينش داخلي مي اقتدار چراغ و اثاثيه نور و روشنايي موردنياز را تنظيم نمود.

امروزه در بازار چراغ هاي زيادي به فروش ميرسند كه هركدام امكان ها و تلاش هاي منحصر به خويش را دارا هستند و براي مكان هاي معلوم قابل به كار گيري ميباشند. در‌اين بخش از ساختمانچي به معرفي گونه هاي چراغ نوروفروغ مي‌پردازيم تا با آن ها آشنا گرديده و با دور انديشي از آن‌ها نسبت به خريد چراغ براي ساختمان خويش مبادرت فرمائيد. با ما يار باشيد.

گونه هاي چراغ هاي نوروروشنايي
چراغ فن اي
استعمال از چراغ هاي حرفه اي در قبلي بسيار اشاعه داشت و نسبتاً كليه ما روزي از اين چراغ ها در منزل خويش استعمال كرده ايم. جسم صلبي به اسم فيلامان كه درين چراغ ها قرار گرفته در فيس گرم شدن، نوروروشنايي ايجاد مينمايد. اين چراغ ها بسيار مالامال مصرف بوده و از ارتفاع قدمت پاييني برخوردار ميباشند. از اين رو امروزه اين چراغ ها جاي خويش را به اشكال ديگر چراغ داده اند. چراغ هاي حرفه اي چيزي نزديك به ۹۷ درصد از انرژي الكتريكي را به گرما تبديل مي‌كنند. نوروفروغ چراغ هاي فن اي شباهت متعددي به نوروروشنايي طبيعي دارااست. اين چراغ ها حرارت متعددي در دور و اطراف توليد مي‌نمايند و اتلاف انرژي آنان بالا است.

 


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :