مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

سمت منابع نوروفروغ وسيع برويد

 توليدي لوستر

سمت منابع نوروفروغ وسيع برويد
در‌صورتي‌كه اتاق‌تان كوچك وجود ندارد و جاي كافي براي وسايل پهناور دارااست براي پرنور كردن منزل بدون‌نور سراغ وسايل نور پهناور برويد. خريداري كردن لوستري وسيع با با شاخه‌هاي گوناگون علاوه بر اينكه منشاء فروغ ميباشد اتاق شما‌را باشكوه جلوه مي‌دهدو به دلباز شدن منزل امداد ميكند.

در نور خزينه وسواس به خرج دهيد
ظلمت گرمابه و سرويس بهداشتي يك كدام از وسيع‌ترين مشكلات اكثر منزل‌ها ميباشد. بخش اعظمي از اشخاص گرمابه و سرويس بهداشتي را براي آرايش و پيرايش، تراشيدن ريش و مسائل بهداشتي آرايشي اين چنيني گزينش ميكنند و با كافي نبودن نوروفروغ احتمال نادرست بالا مي‌رود. براي روشنايي بيش تر و كاربردي‌خيس لامپ‌ها را نزديك آينه نصب نمائيد.

حين نصب وسايل روشني استراتژيك فعاليت فرمائيد
به غير از نور و روشنايي مركزي اتاق افزودن يك‌سري چراغ به اطراف منزل ضرري ندارد و به پرنور كردن منزل بدون‌نور هم امداد مي نمايد. به كار گيري از ديوار كوب، ريسه يا اين كه تزئينات مرتبط با روشنايي هم زيبايي دارا هستند و هم درخشندگي.

از آباژور استعمال نمائيد
در صورتي دلتان نمي‌خواهيد براي مقداري نور بيش تر ديوارها را ترك رخنه‌ فرمائيد و با يك تغيير و تحول چينش ديوارهاي آبله‌رو توي سليقه بزنند ميتوانيد براي پرنور كردن منزل بدون‌نور از آباژور يا اين كه چراغ‌هاي تزييني ايستاده استعمال نمائيد.

جاي قرارگيري اين چراغ‌ها اهميت متعددي داراست براين اساس دكورا سيون را با اعتنا انجام دهيد. درضمن مي توانيد با گذاشتن مبلي شل كنار اين آباژورها جايي دنج براي مطالعه صحيح نمائيد.

 

 

 


افزودن محتاطانه نوروفروغ در نقاط استراتژيك شم‌وحال را عوض ميكند و ظلمات محض را از در بين مي برد. به كارگيري از نورهاي فعاليت گرديده در تزئينات مثل طاقچه، كتابخانه، ميز پاتختي يا اين كه هرجاي مطلوب ديگر هم امداد‌كننده ميباشد.

 

از سبك‌هاي نا مرتب و رنگارنگ چينش استعمال نماييد
يكي‌از شيوه هاي پرنور كردن منزل بدون‌نور به كارگيري از مبلمان رنگارنگ در چينش ميباشد. چينش رنگارنگ علاوه بر تغيير دادن احساس‌وحال و شور بخشيدن به اتاق كمبود روشنايي را هم تاحدودي جبران مي كند.

به كارگيري از حروف برنجي هم راهكار نيكي براي پرنور كردن اتاق و زيبايي بخشيدن به آن ميباشد.

 

 

 

كتابخانه را عمود با پنجره بگذاريد
كتابخانه‌ها به هيچ‌وجه نبايد موازي با پنجره قرار بگيرند زيرا در‌اين حالت تمام فروغ و روشنايي را به خويش مي گيرند و اذن نمي‌دهند روشنايي در اتاق پخش شود. براي دلباز شدن منزل كتابخانه‌ها را موازي با پنجره بگذاريد و درصورتي كه نزديك پنجره باشند زيبايي كتابخانه هم بهتر نشان داده ميشود.

كلام پايان:
همگي منزل‌ها از نوروفروغ طبيعي منفعت‌مند نيستن البته چندين ترفند بي آلايش براي ارتقاء فروغ در منزل موجود هست.
پر‌نور كردن منزل با آينه يك كدام از راهكارهاي دلباز شدن منزل ميباشد. براي پر‌نور كردن منزل با آينه ميتوانيد از گونه هاي آينه در نقاط متفاوت منزل استعمال فرمائيد.
رنگ در و ديوار و سقف هم نقش مهمي در پرنور كردن منزل بدون‌نور دارااست.
از مبلمان و وسايل تزييني پر‌نور و به هم ريخته و رنگارنگ غافل نشويد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۹:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :