مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

چنين لوستر‌هايي به خيال طول متعددي كه دارا‌هستند

توليدي لوستر

چنين لوستر‌هايي به خيال طول متعددي كه دارا‌هستند مطلوب منزل‌هاي حياط دار يا اين كه منزل‌هايي با سقف‌هاي بلند ميباشند كه چيدمان مدرني ندارند. هنگام خريد چنين لوستري مي بايست به اصل يا اين كه تقلبي بودن كريستال‌ها اعتنا نمائيد. كريستال‌هاي اصل معمولا بي‌رنگ، واضح و سواي حباب ميباشند.
شيد‌ها ما‌را خاطر دور و اطراف‌هاي كلاسيك اروپايي مي‌اندازند و براي اتاقي كه وسايلش چنين سبكي را دارااست بسيار مطلوب ميباشند. لوستر‌هايي كه شيد دارا‌هستند فروغ را به طور بسيار ملايم مي‌تابانند كه در سود لوستر اضافه شرايط دكوري به خودش ميگيرد. پس بهتر ميباشد اين لوستر‌ها را در فضايي به كار گيري نماييد كه فروغ و روشنايي اتاق از منابع ديگري مثل هالوژن‌ها و لامپ‌هاي سقفي تامين ميگردد.
فوت‌و‌فن‌ گزينش لوستر
موقع خريد علاوه بر زيبايي، به محصول شيد و آستر آن هم توجه نماييد تا دماي چراغ‌ها آسيبي به آن نرساند. همت فرماييد شيد‌ها را از رنگ‌هاي معمول‌تري تعيين نماييد تا با رنگ‌هاي متعددي هماهنگ شوند. بااين حال با ردوبدل مبلمان و پرده‌ها گشوده هم لوسترتان با وسايل منزل هماهنگ ميباشد.
شايسته ترين گزينش براي منزل‌هاي آپارتماني با سقف‌هاي كوتاه لوستر‌هاي سقفي ميباشد. اين لوستر‌ها از چراغ‌هاي سوزني و يك ورقه استيل كه به سقف اتاق پيچ مي شود درست شده‌اند. در‌صورتي‌كه فضاي مدرني داريد كه لوستر قرار ميباشد در آن تنها تحت عنوان يك وسيله دكوري و خير فروغ و روشنايي‌بخش به فعاليت رود سراغ چنين آيتم‌اي برويد.
فوت‌و‌فن‌ گزينش لوستر
چراغ‌هاي سوزني در كنار نوروفروغ نيكي كه دارا هستند، مصرف‌شان بسيار بالاست و زود هم مي‌سوزند در سود به كارگيري از آنان براي تامين نوروروشنايي اتاق ابدا سفارش نميشود. لوستر‌هاي سقفي دسته‌هاي متنوعي دارا هستند؛ براي مثال در حالتي كه از طرف داران لوستر‌هاي سنتي با گوي‌هاي كريستال ميباشيد، ولي طول اتاق‌تان معدود ميباشد ميتوانيد جور سقفي آن را بخريد.
اتاق خواب
براي اتاق خواب‌تان بهتر ميباشد بدور لوستر‌هاي پخش‌كننده فروغ و روشنايي را خط بكشيد. اين لوستر‌ها به خيال و خاطر فروغ و روشنايي زياد و بي واسطه‌شان روي تخت، عملا فلسفه اتاق خواب را پايين سوال مي برند.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۱:۳۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :