مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

چرا ميخواهيد لوستر بخريد؟

توليدي لوستر
چرا ميخواهيد لوستر بخريد؟
بعضا‌ها لوستر را تنها يك وسيله تزئيني براي منزل‌شان مي دانند البته توده‌اي ديگر به‌دنبال تأمين فروغ و روشنايي مي‌باشند. گذشته از خريد لوستر و پيشنهاد آن بايستي تكليف خودتان را مشخص و معلوم فرمائيد كه انگيزه اصلي‌تان از خريد چه چيزي است. در‌حالتي كه تنهاً دنبال نور و روشنايي ميباشيد بايستي از دسته خاصي از لوستر به كارگيري نمائيد كه فروغ بيشتري را مهمان‌منزل‌تان نمايد و در كنار آن معيار برق مصرفي‌اش هم آن‌قدر زياد نباشد كه پايان ماه بدون چاره نشويد به‌اندازه به عبارتي لوستر، پول برق بدهيد.
البته در حالتي كه هدفتان فقطً يك وسيله دكوري ميباشد كه هم اكنون و هواي منزل‌تان را عوض نمايد، بازهم بايستي بسته به متراژ منزل، بلندي سقف، سبك چينش منزلتان تعيين‌هاي متفاوتي داشته باشيد.


كدام نصيب‌هاي منزل نياز به لوستر دارا هستند؟
پذيرايي، آشپزخانه و حتي اتاق‌خواب‌ها به فراخور متراژي كه دارا هستند ميتوانند با لوستر تزيين شوند و نور ساخت نمايند؛ البته هوشمندي در تعيين لوستر به طور كاملً به ذوق و هوش صاحب و مالك‌منزل برمي‌گردد. اين‌كه بداند براي آشپزخانه نياز به لوستر تمام كريستال با بعد ها وسيع وجود ندارد. كافيست يك لوستر حبابي يا اين كه چوبي بگيرد و دكور آشپزخانه‌اش را تكميل نمايد.
همين‌طور براي اتاق‌خواب. لوستر پرنور و پرزرق‌وبرق به‌هيچ‌تيتر براي اتاق‌خواب مطلوب وجود ندارد. لوستر اتاق‌خواب مي بايست سبك، بي آلايش با نوري ملايم باشد. ازآنجايي‌كه ممكن ميباشد به هر دليلي با خواب‌آلودگي از خواب بيدار گرديد در صورتي‌كه لوستر بيش تر از حد بلند باشد، احتمال اين‌كه زخم ملاحظه كنيد زياد ميباشد.
هر چقدر در گزينش لوستر براي آشپزخانه و اتاق‌خواب نبايد سمت لوسترهاي وسيع و پرنور برويد، براي پذيرايي لازم ميباشد هر دوي اين مورد ها را در تعيين تان مد لحاظ قرار بدهيد. ازآنجايي‌كه لوستر قرار ميباشد جاي خالي چراغ‌هاي مهتابي و آفتابي پرنور را بگيرد، بايستي بهترينش را گزينش فرماييد. ولي در تمام اين مورد ها بايستي متراژ منزل را هم در لحاظ بگيريد كه در پي بيش تر از آن خوا‌هيم خاطرنشان كرد.
اتاق نوباوه نيز نياز به لوستر دارااست. بي خطرترين و سبك ترين لوستر را مي بايست به اتاق كودك ها اختصاص بدهيد و كارايي فرمائيد طول آن به قدري باشد كه بچه اصلا به آن دسترسي نداشته باشد. لوسترهاي عروسكي معمولا شايسته ترين مورد براي اتاق نوپا به اكانت ميايند.


گونه هاي لوستر از نگاه محصول و ظواهر؟
لوسترهاي كلاسيك از به عبارتي دست لوسترهايي ميباشند كه معمولا به رنگ نقره‌اي و طلايي در بازار يافت ميشوند و چراغ‌هاي نوك تيز دارا‌هستند. اين سبك از نورافشان‌ها براي منزل هايي كه دكور اعياني و يه خرده كلاسيك دارا‌هستند مطلوب ترند. نوع ديگر نورافشان‌ها كه طرف داران شان هم زياد ميباشد، آن‌هايي ميباشند كه با اشكال و اقسام كريستال‌ها تشكيل شده‌اند. بعضا‌هاي شان كريستال‌هاي گرد دارا‌هستند و بعضي ديگر كريستال‌هاي چندين ضلعي تراش خورده.
غير وابسته از اين دو جور، يك مدل لوستر كلاسيك ديگر هم موجود است كه كهن نيستند ولي به سبك قديم درست شده اند. تركيبي ميباشند از فلز طلايي و مسي با شيشه‌هاي مات كه روي آنها پباده سازي شده‌است. اين سبك لوسترهاي نسبتا پهناور براي پذيرايي‌‌‌‌‌‌‌هايي مطلوب مي باشند كه مبلمان استيل و منبت‌كاري گرديده دارا‌هستند و منطبق رنگ لوستر با خدمت نهارخوري و پذيرايي نماي خير را به تصوير مي كشد.



برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۷:۲۰ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :