مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

پر‌نور كردن اين استخر

 توليدي لوستر

مثلا، يك استخر مستطيلي صورت با بعدها ۱۰ در ۵ متر را در حيث بگيريد. با در لحاظ به دست آوردن نحوه پيشنهادي فوق، مقدار اقتدار فروغ و روشنايي به حساب آوردن گرديده برابر ۲۷۰ وات هست (۵ * ۱۰ * ۵.۴=۲۷۰). اين بدان معناست كه براي فروغ و روشنايي اين استخر به ۳ عدد لامپ هالوژن ۱۰۰ وات نياز ميباشد. در شرايطي‌كه بخواهيم از لامپ هاي استخري LED استعمال شود، با تقسيم عدد ۲۷۰ بر ۴ به قدرت ۶۷.۵ وات ميرسيم كه نشان مي دهد براي پر‌نور كردن اين استخر مي اقتدار از ۳ عدد لامپ LED با قدرت ۲۴ وات بهره مند شد.
در‌حالتي كه كه پلكان يا اين كه مرتبه در حين استخر عمل گرديده باشد، بهتر ميباشد تا لامپ هاي استخري در حين استخر و در بالاي درجه و با عمق حداكثر ۳۰ سانتيمتري از سطح آب قرار داده شوند. هر يكسري انجام اين عمل منجر افتادن سايه در پايين رتبه ميگردد، ولي ساير فضاهاي استخر به نيكي پر‌نور گرديده و رفلكس فروغ قادر است حتي تحت مرتبه را نيز به اندازه كافي پر‌نور نمايد.

طرز جانمايي لامپ در استخر
معيار تابش نور و روشنايي لامپ در استخر، به گونه لامپ مستعمل و معيار بازتابش فروغ و روشنايي در استخر بستگي دارااست. تحت عنوان يك قاعده تجربي، براي هر لامپ LED در استخر في مابين ۵ تا ۱۰ متر ارتفاع شعاع فروغ و روشنايي در لحاظ گرفته مي‌شود. اما اين قضيه به رنگ نوروفروغ لامپ LED و گونه و رنگ سطح ها استخر نيز داراي ربط است.

رنگ سطح داخلي استخر، يك قضيه مهم براي تعيين و احتساب تعداد موردنياز لامپ استخر ميباشد. هر چه رنگ سطح هاي استخر تيره خيس باشد، به نوروروشنايي بيشتري براي فروغ و روشنايي استخر احتياج ميباشد. به طور تجربي، براي يك استخر با سطح هاي تيره بايد ۱.۵ برابر يك استخر با سطح هاي پر‌نور، نور و روشنايي لامپ در لحاظ گرفت.

فعلا، دقت كردن به زيبايي يك دور و اطراف و به كار گيري از تجهيزات و ابزاري كه‌اين زيبايي را طولاني تر نمايد، اهميت متعددي پيدا نموده است.
به همين ادله ايجاد كنندگان توليدها نوروفروغ در صدد پباده سازي و ساخت توليدها با كيفيتي ميباشند كه بتواند اين نياز را برطرف نمايد.


برچسب: توليدي لوستر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۷:۰۷ توسط:علي پور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :