مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوسترها علاوه بر نقش نورپردازي در دكورا سيون داخلي ساختمان


لوسترها علاوه بر نقش نورپردازي در دكورا سيون داخلي ساختمان، با فرم و رنگ يگانه در زيبايي و سبك دكوراسيون خانه نيز تاثير به سزايي دارا هستند. لوستر ها در اشكال مختلفي ايجاد مي گردند.
از موادسازنده پباده سازي داخلي مي‌اقتدار به نقش نورپردازي اشاره نمود. علاوه بر آنگاه زيباشناسي، نورپردازي بر جلوه اسباب و مشاهده كرد كلي اشخاص تاثيرگذار ميباشد. لوستر از مهمترين ابزارهاي نورپردازي محسوب مي‌شود. در گزينش آن بايستي بسيار اعتنا كرد چون صرفا يك توشه خريده مي‌گردد. نكات مختلفي از پاراگراف اقتدار مصرفي، رنگ، فرم، مواد و اندازه در خريد لوستر اهميت دارااست. براي شناخت با يك‌سري نوع لوستر در چينش داخلي با اين بخش از روزنامه دلتا هم پا گرديد.

توليدي لوستر
لوستر برنزلوستر كلاسيك چندين شعله با چراغ هاي شمعي انتخابي مطلوب براي منزل هايي با دكورا سيون قانوني و كلاسيك ميباشد. انحناي شاخه هاي لوستر نگاه را به رقص مي آورد. رنگ درخشان و طلايي اين لوستر دقت را به خويش جلب كرده و نور و روشنايي را در كانون دقت قرار مي دهد.


لوستر مستطيليلوسترهاي سقفي امروزي و مدرن از فرم اثبات و كلاسيك مسافت گرفته و انواع متنوعي را دربرگيرنده مي شوند. استعمال فلز در اسباب و اثاث تزئيني به جهت مقاومت زياد و تنوع در رنگ رو به فزوني ميباشد. لوستر مينيمال و مستطيلي تحت با داشتن پنج شعله و فرمي تو خالي قادر است دور و بر را به طور كامل پر‌نور سازد. اين لوستر در دكورا سيون امروزي و اسپرت مخلوط زيبايي خواهد ايجاد. از گونه هاي مستطيلي با شعله كمتر براي نورپردازي اتاق و راهرو به كارگيري نمائيد.


لوستر امروزيبه جهت بي رنگ بودن حباب ها مي‌اقتدار از اين لوستر امروزي در گونه هاي چيدمان بهره مند شد. گزينش آن براي پر‌نور كردن ميز ناهارخوري، به جهت پهنا زياد و داشتن هشت شعله بسيار مطلوب ميباشد. داشتن فرم دايره اي جذابيت خاصي بدين لوستر بخشيده ميباشد. به جهت شيشه اي بودن حباب مي‌اقتدار آن را در چينش هاي با رنگ تيره و يا اين كه پر‌نور هماهنگ كرد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۴:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

لوستررنگ


4. اعتنا به رنگ‌ها در لوستررنگ، دسته و سبك لوستر بايستي هماهنگ با بقيه وسايل منزل در لحاظ گرفته شود. اعتنا نماييد لوستر انتخابي‌تان تازه، آپديت و قشنگ باشد و در عين هم اكنون با تعدادي جور دكورا سيون مطابقت داشته باشد تا در شرايطي‌كه پرده و مبلمان‌تان را عوض كرديد، ناچار به ردوبدل لوسترتان نشويد.
توليدي لوستر

5. آساني و استاندارد بودن لوسترهنگام تعيين لوستر مسلما توجه فرمائيد حباب‌هاي استاندارد و تا جاي ممكن بي آلايش‌اي داشته باشد. درواقع حباب‌هاي لوستر مي بايست طوري باشد كه در‌حالتي كه خدا نخواسته يكي آن ها باخت، مثال شبيه آن قابل تنظيم از بازار باشد و به خيال و خاطر آن بدون چاره به ردوبدل كل لوستر نشويد. يك برهان ديگر براي آساني حباب‌ها هم اينكه تميزكاري و گردگيري‌شان ريلكس و فارغ از گرفتاري باشد؛ خلاصه اينكه لوستر خوب لوستري ميباشد كه هم تك و مختص بوده و مساوي و صورت حباب‌هايش استاندارد و آپديت باشد.


6. طول سقف براي نصب لوستراعتنا به طول و بلنداي سقف هنگام گزينش لوستر خيلي مهم ميباشد. در حالتي كه سقف پذيرايي‌تان بلند ميباشد، لوسترهاي آويزدار و يك‌سري طبقه گزينش خير و خوبي براي خانه‌تان شماست و در‌صورتي‌كه سقف معدود‌ارتفاعي داريد، توصيه ما به شما تنظيم لوستر سقفي ميباشد كه هم كوتاهي سقف شما كمتر نشان داده شود و هم اينكه مزاحمت براي همسايه منزل ساخت نكرده و تبديل به يك بازدارنده نشود و درضمن زيبايي آن پايين‌ تاثير فضاي نادر‌طول قرار نگيرد. درين بين ياري به دست آوردن از ديواركوب يا اين كه يك آباژور هماهنگ با لوستر در منزل‌‌هاي با سقف كوتاه نحوه بسيار خير براي تهيه و تنظيم روشنايي فضاست.     
 
7. سقف‌هاي گچبري براي لوستردر‌حالتي كه سقف اتاق نشيمن‌تان گچبري گرديده و تزييناتي داراست، يك لوستر بي آلايش و سواي غوغا مطلوب حالا شماست؛ زيرا به كارگيري از يك لوستر خيلي پركار در كنار تزيينات سقف منجر سر و صدا طولاني تر اتاق مي گردد و همهمه زياد هم معادل ميباشد با خستگي ديده و بالطبع خسته‌كننده شدن دكورا سيون.


8. خريد لوستر براي اتاق خواب و آشپزخانهگزينش لوسترهايي كه چوب در پباده سازي آنان به فعاليت رفته تناسب خيلي متعددي با فضاي آشپزخانه و اتاق خواب دارااست؛ زيرا در هر دوي اين فضاها به معيار متعددي چوب استفاده شده و هماهنگي لازم دربين دور و اطراف و لوستر فيس مي گيرد. نكته ديگر اينكه براي اتاق خواب لوستري تعيين فرمائيد كه فروغ و روشنايي آن رو به سمت بالا باشد تا نوروروشنايي تماما ملايم به گوشه و كنار خواب شما تابانده ميشود و براي آشپزخانه لوستري با شاخه‌هاي رو به تحت تنظيم فرماييد تا بيشترين فروغ و روشنايي ممكن به دور و بر رسد و امورات اين نصيب حساس منزل با توجه و ايمني لازم انجام شود.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۳:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

پباده سازي ويترين فروشگاه


در حين عيد كريسمس و جشن سال نو ميلادي دكان هاي سراسر جهان چيدمان و تزيين دكان خويش را متناسب با اين روزها تغيير تحول ميدهند. ويترين هايي مملو از از وسايل دكوري كريسمس و ستاره و گوي هاي رنگي و ريسه ها و نورهاي گوناگون و مجسمه و عروسك بابانوئل و در پايان كاج سال نو ميلادي. در پايتخت كشور ايران شهر تهران نيز محله هاي ارامنه نشين و برخي خيابان ها خويش را مهيا پباده سازي ويترين فروشگاه براي سال نو ميلادي ميكنند. ميدان ونك، خيابان جمهوري، ميرزاي شيرازي، سيدخندان، سعدي، خيابان ١۶ متري اوليه در مجيديه و نارمك مطلوب خريد جشن سال نو ميلادي و سال نو ميلادي مي باشند.

توليدي لوستر
طريق هاي گوناگوني براي استقبال از سال نو ميلادي و تعطيلات كريسمس موجود است، البته نسبتاً همگي جا بابانوئل و درخت جشن سال نو ميلادي اولي چيزي ميباشد كه با اسم جشن سال نو ميلادي به ذهن كليه مي‌رسد، يك درخت سبز تزيين گرديده و يك بابانوئل با ارابه اي از كادو و چراغ هاي رنگي سبز و قرمز‌رنگ خبر از تغيير تحول درحال حاضر و هوا را براي مسيحيان ميدهد.

پباده سازي ويترين فروشگاه سال نو ميلاديبراي تغيير دكور فروشگاه براي سال نو ميلادي كافي ست كه بعضي نكات را رعايت كرد و دسته خاصي را براي آن گزينش كرد. براي مثال به كار گيري از درخت كاج مدام مرسوم بوده ميباشد. كليه درخت جشن سال نو ميلادي را به رنگ سبز در ادغام با جزئييات رنگارنگ و نورپردازي ميشناسند كه با خلاقيت و به كارگيري از هداياي و يا اين كه تزيينات زيباتر خواهد شد. ويترين هاي مملو‌از جزئييات و رنگارنگ در نگاه نخستين تمامي را به خويش جلب ميكند، البته ويترين هاي معمولي نيز طرفدارهاي يگانه خويش را دارا‌هستند، و تماشاچي را به سمت خويش مي كشاند.
مدام نياز وجود ندارد كه يك ويترين را كلاً تغيير تحول دهيد، تغيير و تحول چيدمان ويترين فعاليت وقت گيري و غالبا لبريز هزينه ميباشد، ولي به آساني ميتوانيد يك ويترين مقرون به صرفه و جالب داشته باشيد، براي اين عمل كافي ميباشد استيكرهاي بامزه و مربوط به تم فصل‌زمستان وكريسمس را تنظيم نمائيد و روي ويترين خويش بچسبانيد و جذابيت آن را تعدادي برابر نمائيد.

پباده سازي ويترين دكان سال نو ميلادي


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

كدام چراغ براي لوستر پذيرايي مطلوب ميباشد؟


كدام چراغ براي لوستر پذيرايي مطلوب ميباشد؟تعيين جور چراغ و رنگ نوروروشنايي از اهميت ويژه‌اي برخوردار‌است چون نورهاي زننده و بسيار پر‌نور در برهه زماني دوران كوتاهي به ديده‌ها زخم وارد مي كند. از اين رو به شما سفارش ميكنيم يكي از دربين چراغ‌خاي لوستر پذيرايي خويش را مهتابي و زرد رنگ بگذاريد تا علاوه بر نورپردازي قشنگ و متنوع، ديده را نيز اذيت نكند.

توليدي لوستر
راهنماي خريد لوستر براي خانه:خريد لوستر پذيرايي امروزيدر صورتي پباده سازي و چيدمان منزل شما امروزي مي‌باشد و در پي لوستر پذيرايي امروزي مي باشيد همت فرمائيد پيرو لوسترهايي باشيد كه از محصول نيكل، كروم و يا اين كه برنز ميباشند. اين نوع از لوسترها با پباده سازي بسيار بي آلايش و خاصي كه دارا‌هستند در فضاهاي امروزي درخشش نيكي دارا‌هستند. طرح‌هاي مينيمال از اين مدل لوستر پذيرايي نيز براي سبك امروزي ميتواند مورد قابل قبولي باشد.

لوسترهاي امروزي، ممكن مي باشد با كريستال و يا اين كه وسايل دكوري ديگر دكور گرديده باشند البته ظواهر آن ها بسيار بي آلايش‌خيس از لوسترهاي كلاسيك مي باشد.
لوسترهاي فانتزي با ظاهري جذاب و عجيب نيز جز جور لوسترهاي مدري ميباشند كه مي‌قدرت در منزل از آنها بهره مند شد.خريد لوستر پذيرايي كلاسيكدسته لوسترهاي كلاسيك اكثر زمان ها مالامال زرق و برق و درخشنده ميباشند. گونه‌هايي مانند لوستر شاخه‌اي، لوستر با كريستال جز گونه نوع‌هاي كلاسيك ميباشند. معيار نور و روشنايي لوسترهاي كلاسيك بسيار زياد هست و اضافه براف منزل‌هايي كه پذيرايي برزگ و دلبازي دارا هستند كاربرد دارااست. در صورتيكه پيرو خريد يك لوستر بسيار خوشگل و كلاسيك براي منزل خويش ميباشيد به شما توصيه مي ‌دهم كه با اعتنا به فرم فضاي پذيرايي از اشكال لوسترهاي مربع صورت يا اين كه دايره‌اي با كريستال‌هاي ريز و درشت استعمال فرمائيد تا فضاي پذيرايي منزل شما جلوه بيشتري داشته باشد.
  راهكارهاي موءثر و كاربردي براي نصب لوستر
لوسترهاي شمعي با كريستال فراوان كه اكثر زمان ها به رنگ طلايي ميباشند، جز گونه لوسترهاي كلاسيك بسيار گران قيمت و سنتي ميباشند كه در فضاي پذيرايي بخش اعظمي از منزل‌هاي كلاسيك مي‌اقتدار مثال‌اي از آن را روئت كرد.
علاوه بر لوسترهاي مالامال زرق و برق مي توانيد از جور‌هاي كوچك با تزيينات كمتر نيز براي فاهايي به سبك كلاسيك يا اين كه نئوكلاسيك نيز استعمال فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۸:۵۹ توسط:علي پور موضوع:

روش پاك كردن لوستر هاي ال اي دي و اس ام دي


روش پاك كردن لوستر هاي ال اي دي و اس ام دي:اين سبك لوستر به دوشكل پباده سازي و ساخت مي‌شوند. لوستر هاي ال اي دي برگي و لوستر هاي ال اي دي آويزبراي پاك كردن لوستر هاي برگي 2 را موجود است:در‌صورتي‌كه كه تميزكاري لوستر را در مسافت هاي وقتي كوتاه انجام مي دهيد با استعمال از دستمال نم دار نصيب داخلي برگ را كه اكثر وقت ها گرد و خاك در آنجا تجمع ميكند را پاك فرماييد. هم اكنون در صورتيكه به كار گيري از دستمال مرطوب كارگشا وجود ندارد و نياز به شستشوي برگ ها الزامي مي باشد.فرآيند پايين را به ترتيب انجام دهيد:

توليدي لوستر
مرحله اوليه:كليد برق لوستر را خاموش فرمائيد.اين فعاليت را از روش كليد روي ديوار انجام دهيد و خير به وسيله ريمت در دست گرفتن، در صورتيكه اين فعاليت بوسيله در دست گرفتن لوستر انجام شود برق تا پشت مرحله دوم: تحت لوستر خويش پتويي زخيم و قابل انعطاف پهن نمائيد تا در چهره افتادن قطعات از دستتان ،شكسته نشوند. مرحله سوم: در‌حالتي كه نقشه نصب لوسترتان را داريد كه هيچ، در غير اينصورت با به كارگيري از دوربين عكاسي يا اين كه گوشي خويش از لوسترتان عكس بگيريد.تا ترتيب قطعات را فراموش نكنيد. مرحله چهارم: قطعات و برگ هاي لوستر را به ترتيب گشوده كرده و به به عبارتي شكلي كه روي لوسترتان نصب بوده به تفكيك دسته قطعه كنار هم قرار دهيد. مرحله پنجم: قطعات لوستر را به به عبارتي ترتيبي كه در مرحله گذشته تفكيك نموده ايد با ماده هاي شوينده و ترجيحا پودر صابون خانگي شسته و با استعمال از حوله و يا اين كه دستمال كم آب كنيد مرحله هفتم: سيني بالاي مال را با به كار گيري از يك دستمال قابل انعطاف كه آغشته به شيشه تميز كن و يا اين كه مايع آب و صابون خانگي ميباشد منزه كرده و كم آب نماييد.همت نماييد رطوبت به بخش هاي برقي لوستر شما نرسد.در چهره مواجه شدن با اين واقعه لوسترتان را تا كم آب شدن بدون نقص پر‌نور نكنيد. مرحله هشتم: قطعات گشوده گرديده را به به عبارتي ترتيب اول روي لوستر نصب فرمائيد. و از زيبايي و تميزي لوستر خويش لذت ببريد. چنان چه درين مرحله به ايراد برخورديد مي‌توانيد با يكي متخصصين كشور‌ايران لوستر تماس گرفته و خلل خويش را برطرف نمائيد


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۵:۵۵ توسط:علي پور موضوع:

لامپ خواب هنگام خوابيدن


روانپزشكان هشدار دادند خوابيدن با لامپ پر‌نور در شب قادر است شمارا به افسردگي در گير سازد.

بعضي اشخاص ميپرسند آيا مي‌قدرت از لامپ خواب هنگام خوابيدن به كار گرفت يا اين كه خير؟ يا اين كه اينكه آيا استعمال‌ از پرده‌هاي نازك براي اتاق خواب و ورود فروغ و روشنايي كوي و برزن به باطن اتاق خواب هنگام شب قادر است سبب برهم تناول كردن نظم و وقار خواب شود يا اين كه نه؟
 توليدي لوستر
در جواب بدين اشخاص مي بايست ذكر كرد در صورتي شخصي نقص‌ بي‌خوابي نداشته باشد، ميتواند با نوروفروغ اندك لامپ خواب يا اين كه نوروروشنايي خارج هم به راحتي بخوابد.
 
اما براي داشتن يك خواب خوب به خصوص آنهايي كه در خوابيدن ايراد دارا‌هستند (چه در آستانه خواب و چه بيداري‌هاي مكرر حين خواب) و صبح‌ها هنگام بيدار شدن از كيفيت خواب خويش راضي نيستند، بايستي به نكته‌هاي مرتبط با بهداشت خواب اعتنا بيشتري نمايند.
 
يك كدام از مهم ترين مسئله‌هايي كه مي بايست در بهداشت خواب در لحاظ گرفته شود، مرتبط با اطراف اتاق خواب مي باشد.
اتاق خواب بايستي دماي قابل قبولي داشته باشد (يعني خير سرد باشد و خير گرم)، ساكت و آهسته باشد و موقعيت نوري و نور قابل قبولي هم در آن مهيا باشدفروغ و روشنايي اتاق خواب در حين شب بايستي در دستكم ممكن خويش باشد. به همين خيال در شرايطي‌كه محله معاش و مكان اتاق خوابتان به صورتي هست كه فروغ و روشنايي كوي و برزن سبب ساز روشني بيشتراز حد اتاق خوابتان در حين شب ميشود، بدين ترتيب بهتر مي باشد از پرده‌هايي با پارچه قطور‌خيس يا اين كه آستري پرده براي بدون نور كردن اتاق و توليد فضايي مطلوب براي خوابيدن به كار گيري فرمائيد.
 
بد وجود ندارد بدانيد، فروغ و روشنايي يك كدام از عواملي ميباشد كه مي تواند با ساخت خلل در ترشح هورمون خواب يا اين كه ملاتونين، سبب ساز كاهش ترشح اين هورمون شود و در صورتيكه كه فروغ و روشنايي اتاق خواب در زمان شب بيش تر از اندازه باشد، ممكن مي باشد حتي سبب عدم ترشح اين هورمون گردد و بدين ترتيب، اذن داشتن خوابي ريلكس را در زمان شب به شما ندهد.
 
اما همين نوروروشنايي مي تواند در برخي از اختلالات خواب، جنبه درماني داشته باشد، به عنوان مثال مي‌اقتدار با نورهاي مطلوب، روزگار خواب كساني كه دير از خواب بيدار ميشوند را تصحيح كرد.
 

خوابيدن در فروغ باعث افسردگي و ضعف خاطر مي‌شود
روانپزشكان تاكيد كردند اشخاصي كه شب با لامپ پر‌نور مي خوابند، روز آن‌گاه معمولا با شرايط‌هاي بدخلقي و افسردگي دست به يقه ميشوند.
 
حتي فروغ و روشنايي نتايج از كاغذ تلويزيون پر‌نور و يا اين كه لامپ خواب هم مي تواند روي تندرست خل وچل اشخاص تاثير نامطلوبي داشته باشد و اين وضعيت را تشديد نمايد.
 
تماس با نوروروشنايي به هنگام خواب در واقع باعث بروز تغييرات و تفاوت‌هايي در ساختار ناحيه‌اي از مغز موسوم به هيپوكامپ ميگردد. هيپوكامپ نقش كليدي درباره با اختلالات افسردگي ايفا ميكند. به اين ترتيب تغييرات در هيپوكامپ بسيار داراي اهميت مي باشد.
 
دانشمندان تاكيد كردند لازم ميباشد كه خواب شبانه همپا با خاموش كردن بدون نقص چراغ ها و حتي دستگاه رايانه باشد تا بشر در معرض ابتلا به بيماري هاي عديده به ويژه افسردگي و ضعف ياد قرار نگيرد.
 
پژوهشگران گفتند قرار تصاحب كردن در معرض نوروفروغ براي دوران طولاني در شب يا اين كه هنگام خواب، بشر را با مخاطرات سالمي متعددي روبه‌رو مينمايد، چون اين موقعيت، سطح هورمون كورتيزول را در تن بالا ميبرد و برخي تغييرات فيزيولو ‍ ژيك را ساخت مي كند كه در غايت به بالا رفتن احتمال ابتلا به افسردگي و كاهش سطح تلاش ادراكي نظير ياد، تمركز و نظاير آن سبب مي‌گردد.
ملاتونين هورموني مي‌باشد كه در هنگام شب در مغز آدم ترشح ميگردد. اين هورمون چرخه خواب و بيداري هر شخص را تهيه مي‌كندپژوهشگران تاكيد كردند ضعف تلاش ادراكي، اشتباهات اين اشخاص را زياد مي كند و آنان‌را در معرض دشواري ياددادن و مشكلاتي در فراگيري قرار مي دهد.
 
دانشمندان نتيجه ها پژوهش ها خويش را تعبيروتفسير كرده و به سلولهاي يگانه و حساس به فروغ و روشنايي در درون شبكيه ديده به نام intrinsically photosensitive retinal ganglion cells اشاره كردند كه زماني در حين شب در معرض فروغ و روشنايي قرار مي گيرد؛ فعال ميشود و اين فرمان تأثير منفي بر مركزها مغزي مسئول خلق، خاطر و يادگرفتن مي گذارد. لذا بهتر مي باشد كه شب، هنگام خواب، كليه نورهاي منزل را خاموش كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۵:۲۰ توسط:علي پور موضوع:

تاريخچه لوستر


اطلاع از تاريخچه پيدايش هر ابزاري قادر است جذاب باشد. پيشينه ايجاد و استعمال از لوستر هم به بيشتراز ۸ قرن پيش در اروپا گشوده مي شود. در روزگار قديم و قبل هاي به دور، به كار گيري از لوستر، آرم شكوه و گنج به شمار مي‌رفت در حالي كه اينك مي‌توانيد لوستر ها را در اشكال طرح و متاع و سبك، در هر منزل اي مشاهده كنيد.

توليدي لوستر
البته اين ابزار دكوراتيو چه مسيري را طي كرده و چطور به صورت و كاربرد فعلي در آمده مي باشد؟ در‌اين مقاله محرمانه ميزنيم به قرنها پيش و محل تولد اولي لوستر هاي دنيا و همينطور تاريخچه نور و روشنايي در كشور‌ايران. يار و همدم ما باشيد:

لوستر كليساي نوتردام پاريسايجاد او‌لين لوستر هاتاريخچه ايجاد و به كار گيري از او‌لين لوستر ها تحت عنوان ابزاري براي پباده سازي دكورا سيون داخلي، به قرن ۱۵ ميلادي و اروپا گشوده مي‌گردد. ميهن هاي اروپايي از پاراگراف ايتاليا، فرانسه، انگليس و هلند اول مرز و بوم هايي بودند كه استعمال از لوستر در آن‌ها ترويج يافت.
متريال او‌لين لوستر ها، چوب بود و از شمع براي پر‌نور كردن آن‌ها استعمال ميشد. اين لوستر ها با تجمع تعداد بسيار متعددي شمع بر روي خودشان، نوروفروغ لازم را تامين مي كردند. بعد از مدتي شمع ها جاي خويش را به گاز دادند كه‌اين گاز از فاضلاب ايجاد مي‌شد! ولي به ندرت نوروروشنايي گازي و چراغ برقي جايگزين آن‌ها شدند.
لوستر هاي كهن بسيار پهناور و سنگين بودند و به جهت همين ابهت، نمادي از عظمت و شكوه بودند و سازه ها و خويشان سلطنتي و تسلط، وابستگي داشتند. با پيشرفت تكنولوژي و بسط صنعت فروغ و چيدمان، مثال هاي كوچك خيس و سبك خيس ارائه شد و فعلا گونه هاي لوسترها را ميتوانيد در هر مكاني با كاربرد هاي متعدد و تنوع بالا ملاحظه كنيد.
البته اولي پباده سازي هاي لوستر، وابسته به ايتاليايي ها و نزديك به سال ۱۵۰۰ ميلادي بوده ‌هست كه جرقه پباده سازي و كاربرد او‌لين لوستر ها را تحت عنوان وسيله اي دكوراتيو به عالم ارائه كردند.
مقاله داراي ربط: ده عدد از شايسته ترين ها براي خريد لوستر در سال ۱۳۹۸ (باز‌نگري بي نقص)

لوستر امروزياوليه لوستر ها، لوستر كريستالي فرانسهلوستر ها اول توشه در فرانسه ظهور كردند و مثال هاي نخستين آنان، از كالا كريستال بود. هنوز هم لوستر هايي مرتبط با آن زمانه در كاخ ورساي و كليساي نوتردام پاريس قابل مشاهده مي باشند. در ايجاد لوستر كريستالي از فريم هاي فلزي و براي تزيين آنان هم از آويز هاي كريستالي به كارگيري مي‌شد.
آن كريستال ها نوعي كوارتز روشن بودند كه مثال هاي سابق آنان با دست تراش داده مي شدند و كيفيت زير تري داشتند. البته به مرور با به كار گيري از ماشين هاي تراش، كيفيت كريستال ها بهتر شد. كوارتز به جهت محصول خاصش ميتواند مانند الماس براق و قشنگ شود و امروزه هم براي ساخت ارزان خيس در مقايسه با مثال هاي شيشه اي گزينه استعمال قرار مي‌گيرد.
نور و روشنايي و لوستر در جمهوري اسلامي ايرانبقاع امام رضا (ع) در مشهد، از اول مكان ‌هايي بوده مي‌باشد كه در آن جا از برق به خواسته ساخت نور مستعمل ميباشد. در اوليه سال‌ هاي قرن سيزدهم هجري خورشيدي، از سوي دولت تصميم دريافت شد تا در كوچه ها، لامپ هايي به صورت فانوس به وسيله شهرداري يا اين كه بلديه نصب شوند. اين لامپ‌ ها فانوس‌ هايي ديواري بودند كه در مسافت چهار متري از زمين بر روي ديوار و يا اين كه بر روي شالوده ‌هاي چدني نصب مي ‌شدند.
با اين كه خاستگاه اول لوستر، در اروپا بوده هست ولي امروزه مقام صنعت لوستر سازي در جمهوري اسلامي ايران و كيفيت بالاي توليدات اهل ايران، را نمي قدرت ناديده گرفت. به كارگيري از فلز برنج در ايجاد و پباده سازي لوستر هاي اهل ايران موجب گرديده تا فعلا اين توليدها تحت عنوان شايسته ترين كيفيت بالا ترين متاع هاي دكوراتيو در عالم شناخته شوند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۴:۳۳ توسط:علي پور موضوع:

لوستر هاي امروزي


لوستر هاي امروزي ، جاذبه ديده نواز پباده سازي گرديدهلوستر هاي امروزي با پباده سازي هاي بسيار ديدني دقت خويش، كلكسيوني از تنوع را متفرق كرده اند.

توليدي لوستر
در بالا لوستر ها در بعد از ظهر قرن ها وسطايي، نمادي براي ثروتمندان بودند؛
تاريخچه لوستر هاي امروزيدر آن دوران، شمع براي پر‌نور شدن اتاق استعمال ميشد.
در اوايل قرن هفدهم، لوسترها نيز در كلاس تجاري قرار گرفتند .
ولي آن گاه، همگي آغاز به آوردن اين وسايل نور و روشنايي دكوري به منزل هاي خويش كردند.
ابداع در ساخت لوسترهاي مدرنينهبا سپري شد دوران، طرح ها و حرفه آوري ها عوض شده و آخري لوسترها گزينه اعتنا همگان قرار گرفتند.
اين لوستر هاي امروزي كه به لطف يك طرح انتزاعي، صورت غير عادي و يك ادغام ديدني از مواد، تشكيل شده بودند.
اشكال لوستر هاي امروزي 


































لوستر كوكون پباده سازي گرديده به وسيله رووالد استفانسكيمي باشد كه ديدني و جالب مي باشد.
لوستر كوكونچون صورت نامنظم و طرز ي قرار به چنگ آوردن آن در اتاق نادر ميباشد.
صحيح مثل يك پيله غول پيكر مي‌ماند كه از سه چراغ به كارگيري مي نمايد تا يك درخشش دلپذير و دقيق را ارائه دهد .
اين دقيقا به عبارتي چيزي مي باشد كه نشان ميدهد بيش تر از يك چراغ معمولي مي باشد .
همينطور ميتواند مانند يك مجسمه باشد كه قادر است اتاق را تزئين كند.

لوستر Matheny يكي گونه هاي لوستر هاي امروزيلوستر Matheny قطعه اي ميباشد كه تماما از طرح هاي سنتي مسافت نمي گيرد.
در واقعيت، اين خصوصيت برجستگي لوسترهاي كلاسيك را به اكران مي‌گذارد.
اين يك پيرايش نوروفروغ مي‌باشد كه شما مي‌توانيد به يك اتاق نشيمن سنتي با شكافت امروزي تركيب فرماييد.
لوله هاي مختلف طلايي كه ساختار آن را تشكيل مي‌دهند، اين ظواهر بي پايان را به اكران مي‌گذارد.

لوستر چارلزطرح پباده سازي گرديده به وسيله لوستر چارلز مي‌باشد.
اين يك لوستر سبك ميباشد كه جمعاً 20 چراغ را تركيب مينمايد.
نيمي از آن‌ها درسمت سقف و نيم ديگر به دليل مخالف هدايت ميگردد.
بدين ترتيب استفاده كننده قادر است يا اين كه براي پر‌نور كردن اتاق و فضاي ذيل لوستر و يا اين كه چراغ هاي رو به سقف
براي يك اثر بصري دقيق و شايان توجه مي باشد اين جور در منزلت لوستر هاي امروزي قراردارد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

كاربرد لوستر


كاربرد لوستركاربرد لوستر از دوران ايجاد و ساخت آن تا به امروزه بسيار عوض شده مي باشد در اوايل از لوستر ها براي توليد فروغ بسيار زياد به كارگيري مي كردند طوري كه به جاي يكي چراغ از يك‌سري چراغ به كارگيري مي‌شد. اما امروزه علاوه بر اين خصوصيت كه نوروفروغ متعددي را توليد نمايد براي زيبايي و شيك به لحاظ وصال مكان متبوع نيز به فعاليت مي رود. لوستر ها منجر جالب به حيث وصال مكان خواهد شد و تاثير مثبتي بر روي اشخاص خواهد گذاشت. لوسترها را مي قدرت در تمام مكان ها از گزاره زيارتگاه ها و ادارات و خزانه ها و موسسه ها و منازل آيتم به كارگيري قرار بخشيد. شما مي‌توانيد لوسترهايي با برندهاي بسيار متنوع را در بازار ببينيد كه بعضا از اين نوع ها توليد و ساخت درون ميهن و بعضا ديگر فرنگي مي‌باشند. در تمام كشورهاي جهان به خصوص در كشورهاي اروپايي به استعمال از لوسترها اهميت بسيار متعددي مي‌دهند و از لوستر تحت عنوان يك شيء بسيار گران‌قيمت در منازل خويش به كارگيري مي نمايند. هم چنين در رستوران ها و هتل ها از زيباترين و گران قيمت ترين لوستر ها به كارگيري مي‌كنند چرا‌كه در داشتن چيدمان بسيار جالب نقش اكثري داشته و بر مشتريان اثر مثبتي مي‌گذارد.
 
 توليدي لوستر

 زيباترين لوسترهاي 2019در‌حالتي كه قصد خريد لوستر براي خانه خويش را داريد به شما توصيه مي شود كه از زيباترين لوسترهاي 2019 ديدن فرماييد و از دربين زيباترين لوسترهاي 2019  يك كدام از را گزينش فرماييد. امروزه شما مي‌توانيد زيباترين لوسترهاي 2019  را در تارنما ما ملاحظه كنيد و از دسته هاي مختلف زيباترين لوسترهاي 2019 ديدن نماييد و اطلاعاتي از قبيل اندازه و ارزش و محصول خوشگل ترين لوسترهاي 2019  را به دست بياوريد. شما ميتوانيد شيك ترين و بي سابقه ترين لوسترها را براي خانه خويش تنظيم فرماييد و خانه خويش را بسيار شيك و قشنگ سازيد. 
 


 خريد زيباترين لوسترهاي 2019  امروزه عوام مردم در هر طبقه اجتماع كه باشند تصميم به خريد و تنظيم لوسترهاي گران‌قيمت و امروزي براي منازل خويش دارا‌هستند. به همين ادله خريد اين كالا امروزه بسيار زياد شده‌است و موسسات بسيار به پباده سازي و ايجاد لوسترهاي متفاوت پرداخته اند و دربين اين موسسه ها رقابت شديدي براي پباده سازي زيباترين لوسترهاي 2019  به وجود آمده ميباشد. همان طور كه در بخش قبل نيز اشاره كرديم شما مي‌توانيد اين فرآورده را از دكان ما خريداري و تنظيم نماييد.
 
 


 بها زيباترين لوسترهاي 2019  ارزش زيباترين لوسترهاي 2019  با دقت به وضعيت اقتصادي كه در پيش روي داريم غير قابل پيش گويي هست؛ و دقت داشته باشيد بدون شك شاهد ارتقاء بها زيباترين لوسترهاي 2019    نسبت به لوسترهاي 2018 خوا هيم بود؛ كه اما هر ارزش رقم خورده براي اين مال به جا بوده و جاي نگراني را نخواهد داشت؛ چون با داشتن اين جنس در خانه خويش شم اقتدار و گنج را لمس خواهيد كرد. هم چنين بها زيباترين لوسترهاي 2019  نيز به عواملي زيرا مال و طرح و سايز آن بستگي خواهد داشت. 
 
 


 خريد از اينترنت زيباترين لوسترهاي 2019  چنانچه شما مجال كافي براي بازديد از مغازه ها و ويترين هاي لوستر فروشي را نداريد به شما سفارش ميشود چند به دكان اينترنتي لوسترسازان بزنيد و به طور آنلاين از صدها گونه زيباترين لوسترهاي 2019 ديدن نماييد. از اين روش ديگر لازم وجود ندارد به طور حضوري مبادرت به مشاهده اين مال فرماييد؛ و در فيس نياز مي‌توانيد پيشنهاد خويش را تثبيت فرماييد و كالا خريداري گرديده را درب منزلتان تحويل بگيريد. هم چنين در چهره عدم سلامت بودن متاع ميتوانيد آن را مرجوع و درخواست جديدي را تثبيت فرمائيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

پنجره ها در نورپردازي داخلي


نورپردازي: ممكن مي باشد شما هم مثل اينجانب با اصطلاح لايه هاي نورپردازي آشنا نباشيد. صحيح مانند خرقه و اكسسوري در دنياي مد، در هنگام پباده سازي نورپردازي داخلي، لايه بندي منابع نور و روشنايي به توليد ظاهري بي نقص امداد مي‌كند كه خصوصيت هاي برتر را پر رنگ ساخته و سايه هاي تند را حذف مي‌كند. براي اجراي اين لايه بندي، شما بايستي سبك هاي متعدد اثاثيه و منابع نوروروشنايي را ادغام فرمائيد. براي اينكه اين مورد را بيش تر فهم كنيم، بياييد با چيدانه درخصوص كاربرد چراغ هاي رايج براي توليد يك پباده سازي براق در فضاهاي متفاوت چيدمان داخلي خانه طولاني تر بدانيم. با ما ياور باشيد...

توليدي لوستر
پنجره ها در نورپردازي داخليشايد فكر كنيد پنجره ها اين قدر شاخص مي باشند كه نياز به تذكر آنها وجود ندارد، ولي در اكثري از طرح هاي نورپردازي نقش كليدي ايفا ميكنند. علاوه بر اين ما اكثر زمان ها مي‌خواهيم با چراغ هاي الكتريكي، فروغ و روشنايي طبيعي روز را مشابه سازي كنيم. بسيار مهم مي‌باشد بدانيد حتي‌در يك روز آفتابي تابستاني، مدام فروغ طبيعي كه از پنجره ميتابد براي نوروفروغ بدون نقص اتاق كفاف نمي دهد، مخصوصا در ساعت ها شب كه ابدا نور و روشنايي آفتاب نيست. منابع نورپردازي مازاد در حوالي پنجره به طور ماهرانه اي طرح نورپردازي شمارا بي نقص مي‌نمايد و تعادلي برقرار ميگردد كه باعث زيبايي فضاي شما در هر ساعت شبانه روز ميشود.چيدانه تا قبل از اين شما‌را با جهت هاي تابش روشنايي طبيعي و تاثير آن در معماري داخلي ساختمان آشنا نموده است.


لامپ هاي دفني در نورپردازيچراغ هاي پياله اي كه بيش تر با اسم لامپ هاي دفني شناخته مي گردند، به جرأت مي قدرت اظهار‌كرد دو‌مين منابع نوري مي‌باشند كه مردم براي فروغ و امروزي كردن منزل هايشان به سراغ آنان ميروند. يك كانال از چراغ هاي دفني به نشر فروغ در يك فضاي وسيع و راءس فضايي كه فروغ و روشنايي چراغ هاي ديواري نميرسد، ياري مي‌كند.


با اين وجود، يك كانال از چراغ هاي دفني تمام چيزي وجود ندارد كه شما براي يك طرح نورپردازي متعادل نياز داريد. دقت فرماييد كه‌اين گوشه و كنار در كنار پنجره ها، مشتمل بر يك لامپ آويزي، ديواركوب ها و چراغ هاي هنري نيز مي‌گردد. دست كم سه لايه نورپردازي از مدل هاي متعدد و در مكان هاي متفاوت، سايه هاي شديد را حذف و شم درخشش به دور و اطراف بيش تر مينمايد كه منجر مي‌شود مبلمان در دكورا سيون داخلي به شايسته ترين رخ چشم شود.
مقاله پيشنهادي: گونه هاي چراغ ها و شيوه هاي نورپردازي در دكورا سيون داخلي


چراغ هاي خطي براي نورپردازي فضاهاي داخلينورپردازي خطي در صورتي‌كه به صدق استعمال شود، كاربردي و قشنگ مي باشد – مخصوصا براي آشپزخانه. همان گونه كه پيش از اين ۱۲ روش براي نورپردازي آشپزخانه با لامپ‌هاي LED به شما سفارش داديم، چراغ هاي دفني يك فروغ و روشنايي كلي ميدهند البته ممكن مي باشد براي نور و روشنايي شمارش گر كافي نباشند. نورپردازي سقفي زاويه دار در امتداد يك خط مي‌تواند دقيقا روشنايي موضعي مايحتاج شما‌را مهيا نمايد. چراغ هاي تحت كابينت نيز همين اثر را دارا‌هستند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۱۷ توسط:علي پور موضوع: