مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

تاريخچه لوستر


اطلاع از تاريخچه پيدايش هر ابزاري قادر است جذاب باشد. پيشينه ايجاد و استعمال از لوستر هم به بيشتراز ۸ قرن پيش در اروپا گشوده مي شود. در روزگار قديم و قبل هاي به دور، به كار گيري از لوستر، آرم شكوه و گنج به شمار مي‌رفت در حالي كه اينك مي‌توانيد لوستر ها را در اشكال طرح و متاع و سبك، در هر منزل اي مشاهده كنيد.

توليدي لوستر
البته اين ابزار دكوراتيو چه مسيري را طي كرده و چطور به صورت و كاربرد فعلي در آمده مي باشد؟ در‌اين مقاله محرمانه ميزنيم به قرنها پيش و محل تولد اولي لوستر هاي دنيا و همينطور تاريخچه نور و روشنايي در كشور‌ايران. يار و همدم ما باشيد:

لوستر كليساي نوتردام پاريسايجاد او‌لين لوستر هاتاريخچه ايجاد و به كار گيري از او‌لين لوستر ها تحت عنوان ابزاري براي پباده سازي دكورا سيون داخلي، به قرن ۱۵ ميلادي و اروپا گشوده مي‌گردد. ميهن هاي اروپايي از پاراگراف ايتاليا، فرانسه، انگليس و هلند اول مرز و بوم هايي بودند كه استعمال از لوستر در آن‌ها ترويج يافت.
متريال او‌لين لوستر ها، چوب بود و از شمع براي پر‌نور كردن آن‌ها استعمال ميشد. اين لوستر ها با تجمع تعداد بسيار متعددي شمع بر روي خودشان، نوروفروغ لازم را تامين مي كردند. بعد از مدتي شمع ها جاي خويش را به گاز دادند كه‌اين گاز از فاضلاب ايجاد مي‌شد! ولي به ندرت نوروروشنايي گازي و چراغ برقي جايگزين آن‌ها شدند.
لوستر هاي كهن بسيار پهناور و سنگين بودند و به جهت همين ابهت، نمادي از عظمت و شكوه بودند و سازه ها و خويشان سلطنتي و تسلط، وابستگي داشتند. با پيشرفت تكنولوژي و بسط صنعت فروغ و چيدمان، مثال هاي كوچك خيس و سبك خيس ارائه شد و فعلا گونه هاي لوسترها را ميتوانيد در هر مكاني با كاربرد هاي متعدد و تنوع بالا ملاحظه كنيد.
البته اولي پباده سازي هاي لوستر، وابسته به ايتاليايي ها و نزديك به سال ۱۵۰۰ ميلادي بوده ‌هست كه جرقه پباده سازي و كاربرد او‌لين لوستر ها را تحت عنوان وسيله اي دكوراتيو به عالم ارائه كردند.
مقاله داراي ربط: ده عدد از شايسته ترين ها براي خريد لوستر در سال ۱۳۹۸ (باز‌نگري بي نقص)

لوستر امروزياوليه لوستر ها، لوستر كريستالي فرانسهلوستر ها اول توشه در فرانسه ظهور كردند و مثال هاي نخستين آنان، از كالا كريستال بود. هنوز هم لوستر هايي مرتبط با آن زمانه در كاخ ورساي و كليساي نوتردام پاريس قابل مشاهده مي باشند. در ايجاد لوستر كريستالي از فريم هاي فلزي و براي تزيين آنان هم از آويز هاي كريستالي به كارگيري مي‌شد.
آن كريستال ها نوعي كوارتز روشن بودند كه مثال هاي سابق آنان با دست تراش داده مي شدند و كيفيت زير تري داشتند. البته به مرور با به كار گيري از ماشين هاي تراش، كيفيت كريستال ها بهتر شد. كوارتز به جهت محصول خاصش ميتواند مانند الماس براق و قشنگ شود و امروزه هم براي ساخت ارزان خيس در مقايسه با مثال هاي شيشه اي گزينه استعمال قرار مي‌گيرد.
نور و روشنايي و لوستر در جمهوري اسلامي ايرانبقاع امام رضا (ع) در مشهد، از اول مكان ‌هايي بوده مي‌باشد كه در آن جا از برق به خواسته ساخت نور مستعمل ميباشد. در اوليه سال‌ هاي قرن سيزدهم هجري خورشيدي، از سوي دولت تصميم دريافت شد تا در كوچه ها، لامپ هايي به صورت فانوس به وسيله شهرداري يا اين كه بلديه نصب شوند. اين لامپ‌ ها فانوس‌ هايي ديواري بودند كه در مسافت چهار متري از زمين بر روي ديوار و يا اين كه بر روي شالوده ‌هاي چدني نصب مي ‌شدند.
با اين كه خاستگاه اول لوستر، در اروپا بوده هست ولي امروزه مقام صنعت لوستر سازي در جمهوري اسلامي ايران و كيفيت بالاي توليدات اهل ايران، را نمي قدرت ناديده گرفت. به كارگيري از فلز برنج در ايجاد و پباده سازي لوستر هاي اهل ايران موجب گرديده تا فعلا اين توليدها تحت عنوان شايسته ترين كيفيت بالا ترين متاع هاي دكوراتيو در عالم شناخته شوند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۴:۳۳ توسط:علي پور موضوع:

لوستر هاي امروزي


لوستر هاي امروزي ، جاذبه ديده نواز پباده سازي گرديدهلوستر هاي امروزي با پباده سازي هاي بسيار ديدني دقت خويش، كلكسيوني از تنوع را متفرق كرده اند.

توليدي لوستر
در بالا لوستر ها در بعد از ظهر قرن ها وسطايي، نمادي براي ثروتمندان بودند؛
تاريخچه لوستر هاي امروزيدر آن دوران، شمع براي پر‌نور شدن اتاق استعمال ميشد.
در اوايل قرن هفدهم، لوسترها نيز در كلاس تجاري قرار گرفتند .
ولي آن گاه، همگي آغاز به آوردن اين وسايل نور و روشنايي دكوري به منزل هاي خويش كردند.
ابداع در ساخت لوسترهاي مدرنينهبا سپري شد دوران، طرح ها و حرفه آوري ها عوض شده و آخري لوسترها گزينه اعتنا همگان قرار گرفتند.
اين لوستر هاي امروزي كه به لطف يك طرح انتزاعي، صورت غير عادي و يك ادغام ديدني از مواد، تشكيل شده بودند.
اشكال لوستر هاي امروزي 


































لوستر كوكون پباده سازي گرديده به وسيله رووالد استفانسكيمي باشد كه ديدني و جالب مي باشد.
لوستر كوكونچون صورت نامنظم و طرز ي قرار به چنگ آوردن آن در اتاق نادر ميباشد.
صحيح مثل يك پيله غول پيكر مي‌ماند كه از سه چراغ به كارگيري مي نمايد تا يك درخشش دلپذير و دقيق را ارائه دهد .
اين دقيقا به عبارتي چيزي مي باشد كه نشان ميدهد بيش تر از يك چراغ معمولي مي باشد .
همينطور ميتواند مانند يك مجسمه باشد كه قادر است اتاق را تزئين كند.

لوستر Matheny يكي گونه هاي لوستر هاي امروزيلوستر Matheny قطعه اي ميباشد كه تماما از طرح هاي سنتي مسافت نمي گيرد.
در واقعيت، اين خصوصيت برجستگي لوسترهاي كلاسيك را به اكران مي‌گذارد.
اين يك پيرايش نوروفروغ مي‌باشد كه شما مي‌توانيد به يك اتاق نشيمن سنتي با شكافت امروزي تركيب فرماييد.
لوله هاي مختلف طلايي كه ساختار آن را تشكيل مي‌دهند، اين ظواهر بي پايان را به اكران مي‌گذارد.

لوستر چارلزطرح پباده سازي گرديده به وسيله لوستر چارلز مي‌باشد.
اين يك لوستر سبك ميباشد كه جمعاً 20 چراغ را تركيب مينمايد.
نيمي از آن‌ها درسمت سقف و نيم ديگر به دليل مخالف هدايت ميگردد.
بدين ترتيب استفاده كننده قادر است يا اين كه براي پر‌نور كردن اتاق و فضاي ذيل لوستر و يا اين كه چراغ هاي رو به سقف
براي يك اثر بصري دقيق و شايان توجه مي باشد اين جور در منزلت لوستر هاي امروزي قراردارد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

كاربرد لوستر


كاربرد لوستركاربرد لوستر از دوران ايجاد و ساخت آن تا به امروزه بسيار عوض شده مي باشد در اوايل از لوستر ها براي توليد فروغ بسيار زياد به كارگيري مي كردند طوري كه به جاي يكي چراغ از يك‌سري چراغ به كارگيري مي‌شد. اما امروزه علاوه بر اين خصوصيت كه نوروفروغ متعددي را توليد نمايد براي زيبايي و شيك به لحاظ وصال مكان متبوع نيز به فعاليت مي رود. لوستر ها منجر جالب به حيث وصال مكان خواهد شد و تاثير مثبتي بر روي اشخاص خواهد گذاشت. لوسترها را مي قدرت در تمام مكان ها از گزاره زيارتگاه ها و ادارات و خزانه ها و موسسه ها و منازل آيتم به كارگيري قرار بخشيد. شما مي‌توانيد لوسترهايي با برندهاي بسيار متنوع را در بازار ببينيد كه بعضا از اين نوع ها توليد و ساخت درون ميهن و بعضا ديگر فرنگي مي‌باشند. در تمام كشورهاي جهان به خصوص در كشورهاي اروپايي به استعمال از لوسترها اهميت بسيار متعددي مي‌دهند و از لوستر تحت عنوان يك شيء بسيار گران‌قيمت در منازل خويش به كارگيري مي نمايند. هم چنين در رستوران ها و هتل ها از زيباترين و گران قيمت ترين لوستر ها به كارگيري مي‌كنند چرا‌كه در داشتن چيدمان بسيار جالب نقش اكثري داشته و بر مشتريان اثر مثبتي مي‌گذارد.
 
 توليدي لوستر

 زيباترين لوسترهاي 2019در‌حالتي كه قصد خريد لوستر براي خانه خويش را داريد به شما توصيه مي شود كه از زيباترين لوسترهاي 2019 ديدن فرماييد و از دربين زيباترين لوسترهاي 2019  يك كدام از را گزينش فرماييد. امروزه شما مي‌توانيد زيباترين لوسترهاي 2019  را در تارنما ما ملاحظه كنيد و از دسته هاي مختلف زيباترين لوسترهاي 2019 ديدن نماييد و اطلاعاتي از قبيل اندازه و ارزش و محصول خوشگل ترين لوسترهاي 2019  را به دست بياوريد. شما ميتوانيد شيك ترين و بي سابقه ترين لوسترها را براي خانه خويش تنظيم فرماييد و خانه خويش را بسيار شيك و قشنگ سازيد. 
 


 خريد زيباترين لوسترهاي 2019  امروزه عوام مردم در هر طبقه اجتماع كه باشند تصميم به خريد و تنظيم لوسترهاي گران‌قيمت و امروزي براي منازل خويش دارا‌هستند. به همين ادله خريد اين كالا امروزه بسيار زياد شده‌است و موسسات بسيار به پباده سازي و ايجاد لوسترهاي متفاوت پرداخته اند و دربين اين موسسه ها رقابت شديدي براي پباده سازي زيباترين لوسترهاي 2019  به وجود آمده ميباشد. همان طور كه در بخش قبل نيز اشاره كرديم شما مي‌توانيد اين فرآورده را از دكان ما خريداري و تنظيم نماييد.
 
 


 بها زيباترين لوسترهاي 2019  ارزش زيباترين لوسترهاي 2019  با دقت به وضعيت اقتصادي كه در پيش روي داريم غير قابل پيش گويي هست؛ و دقت داشته باشيد بدون شك شاهد ارتقاء بها زيباترين لوسترهاي 2019    نسبت به لوسترهاي 2018 خوا هيم بود؛ كه اما هر ارزش رقم خورده براي اين مال به جا بوده و جاي نگراني را نخواهد داشت؛ چون با داشتن اين جنس در خانه خويش شم اقتدار و گنج را لمس خواهيد كرد. هم چنين بها زيباترين لوسترهاي 2019  نيز به عواملي زيرا مال و طرح و سايز آن بستگي خواهد داشت. 
 
 


 خريد از اينترنت زيباترين لوسترهاي 2019  چنانچه شما مجال كافي براي بازديد از مغازه ها و ويترين هاي لوستر فروشي را نداريد به شما سفارش ميشود چند به دكان اينترنتي لوسترسازان بزنيد و به طور آنلاين از صدها گونه زيباترين لوسترهاي 2019 ديدن نماييد. از اين روش ديگر لازم وجود ندارد به طور حضوري مبادرت به مشاهده اين مال فرماييد؛ و در فيس نياز مي‌توانيد پيشنهاد خويش را تثبيت فرماييد و كالا خريداري گرديده را درب منزلتان تحويل بگيريد. هم چنين در چهره عدم سلامت بودن متاع ميتوانيد آن را مرجوع و درخواست جديدي را تثبيت فرمائيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۱۶ توسط:علي پور موضوع:

پنجره ها در نورپردازي داخلي


نورپردازي: ممكن مي باشد شما هم مثل اينجانب با اصطلاح لايه هاي نورپردازي آشنا نباشيد. صحيح مانند خرقه و اكسسوري در دنياي مد، در هنگام پباده سازي نورپردازي داخلي، لايه بندي منابع نور و روشنايي به توليد ظاهري بي نقص امداد مي‌كند كه خصوصيت هاي برتر را پر رنگ ساخته و سايه هاي تند را حذف مي‌كند. براي اجراي اين لايه بندي، شما بايستي سبك هاي متعدد اثاثيه و منابع نوروروشنايي را ادغام فرمائيد. براي اينكه اين مورد را بيش تر فهم كنيم، بياييد با چيدانه درخصوص كاربرد چراغ هاي رايج براي توليد يك پباده سازي براق در فضاهاي متفاوت چيدمان داخلي خانه طولاني تر بدانيم. با ما ياور باشيد...

توليدي لوستر
پنجره ها در نورپردازي داخليشايد فكر كنيد پنجره ها اين قدر شاخص مي باشند كه نياز به تذكر آنها وجود ندارد، ولي در اكثري از طرح هاي نورپردازي نقش كليدي ايفا ميكنند. علاوه بر اين ما اكثر زمان ها مي‌خواهيم با چراغ هاي الكتريكي، فروغ و روشنايي طبيعي روز را مشابه سازي كنيم. بسيار مهم مي‌باشد بدانيد حتي‌در يك روز آفتابي تابستاني، مدام فروغ طبيعي كه از پنجره ميتابد براي نوروفروغ بدون نقص اتاق كفاف نمي دهد، مخصوصا در ساعت ها شب كه ابدا نور و روشنايي آفتاب نيست. منابع نورپردازي مازاد در حوالي پنجره به طور ماهرانه اي طرح نورپردازي شمارا بي نقص مي‌نمايد و تعادلي برقرار ميگردد كه باعث زيبايي فضاي شما در هر ساعت شبانه روز ميشود.چيدانه تا قبل از اين شما‌را با جهت هاي تابش روشنايي طبيعي و تاثير آن در معماري داخلي ساختمان آشنا نموده است.


لامپ هاي دفني در نورپردازيچراغ هاي پياله اي كه بيش تر با اسم لامپ هاي دفني شناخته مي گردند، به جرأت مي قدرت اظهار‌كرد دو‌مين منابع نوري مي‌باشند كه مردم براي فروغ و امروزي كردن منزل هايشان به سراغ آنان ميروند. يك كانال از چراغ هاي دفني به نشر فروغ در يك فضاي وسيع و راءس فضايي كه فروغ و روشنايي چراغ هاي ديواري نميرسد، ياري مي‌كند.


با اين وجود، يك كانال از چراغ هاي دفني تمام چيزي وجود ندارد كه شما براي يك طرح نورپردازي متعادل نياز داريد. دقت فرماييد كه‌اين گوشه و كنار در كنار پنجره ها، مشتمل بر يك لامپ آويزي، ديواركوب ها و چراغ هاي هنري نيز مي‌گردد. دست كم سه لايه نورپردازي از مدل هاي متعدد و در مكان هاي متفاوت، سايه هاي شديد را حذف و شم درخشش به دور و اطراف بيش تر مينمايد كه منجر مي‌شود مبلمان در دكورا سيون داخلي به شايسته ترين رخ چشم شود.
مقاله پيشنهادي: گونه هاي چراغ ها و شيوه هاي نورپردازي در دكورا سيون داخلي


چراغ هاي خطي براي نورپردازي فضاهاي داخلينورپردازي خطي در صورتي‌كه به صدق استعمال شود، كاربردي و قشنگ مي باشد – مخصوصا براي آشپزخانه. همان گونه كه پيش از اين ۱۲ روش براي نورپردازي آشپزخانه با لامپ‌هاي LED به شما سفارش داديم، چراغ هاي دفني يك فروغ و روشنايي كلي ميدهند البته ممكن مي باشد براي نور و روشنايي شمارش گر كافي نباشند. نورپردازي سقفي زاويه دار در امتداد يك خط مي‌تواند دقيقا روشنايي موضعي مايحتاج شما‌را مهيا نمايد. چراغ هاي تحت كابينت نيز همين اثر را دارا‌هستند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۱۷ توسط:علي پور موضوع:

نصب لوستر آويز


نصب لوستر آويز به سقف كاذبطريقه نصب لوستر سقفي آويز بسيار بي آلايش خيس ميباشد. براي اينكه قلاب آويز تحمل وزن لوستر را داشته باشد، بايستي به صحت نصب شود. در وضعيت معمولي اين قلاب هاي سقفي وزن بسيار متعددي را تحمل مينمايند. ايراد هنگامي ساخت ميگردد كه عمليات اتصال قلاب آويز به طريق ناشيانه اي صورت بپذيرد. دراين‌صورت قلاب و لوستر با هم به زمين سقوط ميكند. شايد اين رخداد در به عبارتي لحظه نباشد اما دير يا اين كه زود اين رخداد خواهد به زمين خورد. با اعتنا به اينكه قابليت مصدوميت اشخاص خانواده در اثر سقوط لوستر موجود هست، لازم ميباشد تا عمليات اتصاب قلاب درست صورت پذيرد.
خدمت نصب چراغ، لامپ و لوستر
توليدي لوستر

طريقه نصب برق لوسترنصب لوستر به سقف كاذب با آويز كردن لوستر به قلاب تما نميشود. لوستر سقفي و آويز نياز به سيم كشي دارااست. طرز سيم كشي لوستر نسبتاً در تمامي ساختمان ها شبيه مي‌باشد. براي نصب لوستر دوپل، نصب لوستر سقفي و سيم كشي مهتابي، سيم هاي همرنگ هم مي بايست به هم متصل شوند. در حالتي‌كه در موضوع شغل هاي برقي و سيم كشي برق ساختمان تجربه و تخصص نداريد هيچوقت مبادرت به نصب لوستر در سقف كاذب نكنيد. اكثري از سوانح برق گرفتگي مرتبط با عدم تجربه هست. با خدمت نصب لوستر هوم سرويز براي نصب و سيستم برق رساني فروغ و روشنايي هماهنگ فرمائيد. نصاب لوستر در كوتاه ترين زمانه درب خانه حاضر مي گردد و همگي شغل هاي فني را انجام مي‌دهد.
نصب لوستر سقف كاذب در تهراننصب لوستر سقفي، نصب لوستر آويز، سيم كشي مهتابي، نصب لوستر به سقف كاذب، سيم كشي لوستر و سيستم نوروفروغ از خدمت هاي فني و خدماتي هوم سرويز در تهران مي باشد. در صورتيكه جديدا به منز نو اثاثيه كشي نموده ايد، براي نصب لوستر و تعمير سيستم نوروفروغ با ما تماس حاصل نماييد. لوستر آشپزخانه و پذيرايي در هر طرح و اندازه اي كه باشد با ابزار مطلوب به سقف كاذب نصب مي‌گردد. تضمين كيفيت عمل نصاب لوستر را، هوم سرويز بر عهده دارااست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۸:۴۳ توسط:علي پور موضوع:

راهنماي خريد لامپ مطالعه


لامپ مطالعهدرين راهنماي خريد لامپ مطالعه ميكوشيم تا شما مخاطب عزيز را با المان هاي دچار و مربوط به نياز هاي شما، به شما نشان داده وبه توضيح در زمينه ي هر كدام از اين شاخصه ها بپردازيم.شاخصه هاييي كه ما در‌اين راهنماي خريد لامپ مطالعه دربرگيرنده :ارزش ، نوردهي اتاق ، اشكال لامپ مطاللعه و دكور هست اما در پايان نوشته‌ي‌علمي نيز به شاخصه هايي مرتبط با نوروروشنايي دهي نيز اشاره گرديده در تندستي ديده بسيار موءثر و با اهمييت مي‌باشند.

توليدي لوستر
لامپ مطالعه از اسباب كاربردي در اداره ها و  منازل مي‌باشد. كه به وسيله علم اموزان،دانشجوها،مهندسين و معماران و … به هدف ها متفاوتي گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرند. در واقع لامپ مطالعه براي زيبايي وديزاين اتاق هاي منزل نيز آيتم استعمال قرار ميگيرد. پس يك لامپ مطالعه خوب بايستي دارنده شاخصه هاي موثري براي جواب نياز شما باشد.

راهنماي خريد لامپ مطالعهراهنماي خريد لامپ مطالعه مطلوب شما براساس ارزشكمپاني اماتيس مي‌كوشد تا با توصيه هاي مطلوب با در حيث دريافت كردن بها مقطع بيشتري از خريداران را جذب نمايد.
راهنماي خريد لامپ مطالعه ارزان بها (۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان)با ارزش پايين ۱۰۰ توماندرين مقطع از ارزش با لامپ هاي مطالعه اهل ايران و ايجاد باطن را آغاز ميشود كه در رنگ بندي هاي گوناگون با دوام و مطلوب براي ميز عمل و اداره مي باشد كه دربرگيرنده: لامپ مطالعه اداري جور ۱۱۱ در رنگ هاي سپيد و مشكي نيز موجود هست و لامپ مطالعه روميزي جور en103 مي‌باشد كه با حداكثر ۵۰ هزار تومان مي قدرت انها را تنظيم كرد.كه سفارش كمپاني اماتيس گونه ۱۱۱ مي باشد.

لامپ مطالعه گونه ۱۱۱با ارزش تحت ۲۰۰ تومانو لامپ مطالعه هاي جور ۱۰۷ ، سيلورلايت نوع ۱۱۱۵ چوبي ، لامپ كليپسي دسته ۱۱۳۸ سپيد و لامپ مطالعه كليپسي ابي را با حداكثر ۲۰۰ هزار تومان مي اقتدار تنظيم كرد.
و در غايت لامپ مطالعه هاي عروسكي زافه اي كه علاوه بر ظواهر شيك و كودكانه خويش كه براي زيبايي اتاق خواب خردسال ها گزينه به كار گيري قادر است قرار بگيرد از كيفيت لامپ و بدنه نيز برخوردار بوده و ميتواند حتي تحت عنوان يك لوازم بازي قشنگ گزينه استعمال براي خردسال ها قرار اعطا كرد.كه در دو رنگ سپيد و صورتي به وسيله كمپاني نورگستر اماتيس عرضه مي‌گردد.
با ارزش ميانگين (۴۰۰ تا ۵۰۰ )اين نوع از لامپ هاي مطالعه دارنده تجهيزات ديده گير وقابل توجهي ميباشد هست كه موجب ارتقاء بها درين توليدات شده‌است.از اين لامپ مطالعه ها مي شود به محصول ها پايين كه بوسيله كمپاني فروغ گستر اماتيس سفارش مي شود اشاره كرد: لامپ  ۱۲۱۶ ال اي دي سپيد كه علاوه بر دكمه تاچ دارنده مفصل هاي چرخان براي تهيه روشنايي در هر زاويه اي را در دست شما قرار داده هست و يك لامپ مطالعه مهندسي با قيمت خوب مي‌باشد كه كه كيفيت بدنه قابل قبولي هم داراست همينطور رنگ نقره اي هم داراست.از توليد ها ديگري كه مي شود به ان اشاره نمود دسته ۱۲۳۱ مي‌باشد كه در رنگ بندي هاي گوناگون رزگلد،سپيد و مشكي ميباشد همينطور از تجهيزات شايان توجه ان مي شود به اپيكر باكيفيت و كاركشته با امكان اتصال با بلوتوث و همينطور ميكروفن جهت برقراري تماس  را دارا مي‌باشد.لامپ مطالعه ۱۲۳۰ دارنده روز‌نگار و ساعت.شما مي‌توانيد اين محصول ها را با حداكثر ۵۰۰ هراز تومان تنظيم نمائيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۳:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

جور لوستري كه در صورت نخستين


جور لوستري كه در صورت نخستين مشاهده ميكنيد شايسته ترين تعيين براي منزل هايي با سقف بلند ميباشد. بدنه اصلي لوستر فلزي ميباشد كه از هر شاخه قطره هاي كريستالي ساخته شده با دست معلق شده‌است. جور دوم مثال عالي يك لوستر پذيرايي نو و امروزي مي‌باشد. ظواهر مستطيلي اين لوستر براي نصب در پذيرايي هاي مستطيل صورت بسيار عالي مي‌باشد. گونه سوم نيز ظاهري مستطيل صورت داراست ولي امروزي خيس از نوع دوم بنظر ميرسد. رنگ مسي-برنزي اين لوستر هر پذيرايي مدرني را لاكچري و باشكوه نشان خواهد بخشيد. لوستر چهارم نيز براي پذيرايي هاي وسيع با سقف بلند، براي مثال در منزل هاي دوبلكس بسيار مطلوب مي باشد.
توليدي لوستر

×خوا‌نندگان اين نوشته مطالب پايين را نيز خوانده اند:
گونه هاي امروزي چراغ و لوستر اتاق نشيمن با پباده سازي بي سابقه
طرح هاي خوشگل از گونه لوستر آشپزخانه شيك
لوستر سقفي شيك و خوشگل در طرح هاي كلاسيك، امروزي و مدرن
اشكال دسته لامپ سقفي و لوستر توپي و چراغ آويز / عكس






آنهايي كه دنبال ظاهري به طور كامل امروزي و مدرن مي شوند تيم آورده گرديده در تحت شايسته ترين انتخابي ميباشد كه پيش رويشان قرار مي‌گيرد. گونه نخستين شايد بنظر ظاهري كلاسيك داشته باشد ولي رنگ به طور كامل سپيد حباب هاي شيشه اي، آنرا براي دكورا سيون هاي امروزي و مدرن بسيار عالي نشان ميدهد. جور آورده گرديده در صورت دوم بسيار بي آلايش، شيك و امروزي پباده سازي گرديده و فريمي از فرآورده استيل داراست. لوستر سوم با اينكه ظاهري دايره صورت و وسيع دارااست ولي تماما امروزي پباده سازي گرديده و بخاطر دفيوزر بكار رفته، دسته نورپردازي آن نيز بسيار يگانه و ديدني هست.








در‌حالتي كه در تاءمل خريد لوستر پذيرايي نو براي منزلي ميباشيد كه در آن اثاثيه دكوراتيو و هنري خيلي معدود موجود است بهتر هست ميزان دارايي خويش را اندكي ارتقا داده و مدلي را خريداري نمائيد كه همانند يك اثر هنري در منزلتان بدرخشد. صورت هاي آورده گرديده در ذيل دقيقا منظورم از اين كلام را نشان ميدهد. صورت نخستين يك لوستر بلند كريستالي ميباشد كه براي براي پذيرايي هاي ميانگين آيتم اي بسيار عالي ميباشد چون ظاهرش سبب نميشود كه بر فضاي كوچك غلبه نمايد. براي پذيرايي هاي كوچك مدلي مانند صورت دوم مطلوب هست كه براحتي در هر فضايي جا مي‌شود.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۵:۳۸ توسط:علي پور موضوع:

كاربرد هاي روشنايي


همانگونه كه در ويديوي بالا توضيح داده ايم كليد ها كاربري هاي مختلفي دارا هستند و در‌حالتي كه ما به غلط كليد نشتي جريان از دسته حفاظت در قبال حريق سوزي را در مدار در اختيار بگذاريم،هيچگونه حفاظتي در قبال جان آدم نخواهد داشت و قطعا ما بايستي به ويژگي ها روي كليد اعتنا داشته باشيم.كليد هاي نشتي جريان پيچي در محل ورود و خروجي آن دارااست كه با N اكران داده گرديده و مشخص و معلوم كننده ورود و خروج سيم نول از كليد مي باشد كه در شرايطي‌كه سيم نول از كليد عبور داده نشود گشوده هم كليد هيچ حافظتي را براي ما انجام نمي دهد.آزمايش جريان نشتي كليد چه‌طور انجام مي‌شود؟در ويديوي بالا به دو طرز آزمايش كليد پرداخته ايم و يك شيوه ديگر نيز در پي توضيح خوا هيم بخشيد:

 توليدي لوستر
  شيوه نصب ريموت در اختيار گرفتن جدا و وصل برق به كنتاكتورطريق ۱: همان گونه كه در ويديوي بالا گفتيم دكمه آزمايش روي خويش كليد ميباشد كه با وصل كردن محل ورود ميبايست كليد آزمايش به صدق فعاليت نمايد.
نحوه ۲: با به كارگيري از دستگاه تستر نشتي جريان هست كه در ويدئو روش فعاليت با اين دستگاه نيز توضيح داده ايم.
البته طريق ۳: در صورتي كليد نشتي جريان در مدار قرار داشته باشد و سيم ارت هم در مدار قرار داشته باشد با اتصال كوتاه كردن سيم نول و سيم ارت، كليد نشتي جريان ميبايست كار نمايد.طرز آزمايش را در تصوير ذيل ملاحظه كنيد:


آيا وجود سيم ارت در هنگام نصب كليدنشتي جريان ضروري مي باشد؟سوالي كه ممكن ميباشد براي شما نيز پيش بيايد همين گزينه ميباشد كه آيا حقيقتا به سيم ارت هم نياز داريم؟
در منازلي كه نسبتاً كهن هست و سيم كشي فارغ از ارت صورت گرفته و ما مي‌خواهيم كليد نشتي جريان بگذاريم،آيا گذاشتن كليد در اين جا ها موءثر مي‌باشد يا اين كه نه؟
جواب:كلاً درصورتي كه اين مبحث رابررسي كنيم ما مي بايست يك سوال اساسي را قبلي از سوالهاي بالا براي خويش مطرح كنيم،عمل سيم ارت در مدار كليد نشتي جريان چه ميباشد؟
در واقع عمل سيم ارت انتقال جريان نشتي به زمين هست و فعاليت خويش كليد جدا مدار بعداز وصال جريان نشتي به حد غير مجاز مي‌باشد.
يعني چنانچه سيم ارت در  مدار كليد نشتي جريان باشد ما در طول معيوب بودن يا اين كه وجود نشتي جريان هيچ برق گرفتگي شم نمي‌‌كنيم و كليد مدار را جدا مينمايد.
و در شرايطي كه سيم ارت در مدار نباشد جريان نشتي از تن ما عبور كرده و بعد از آن مدار انقطاع مي‌گردد و اين جريان به جور كليد بستگي دارااست، براي مثالً چنانچه كليد نشتي جريان از جور ۳۰ ميلي آمپر باشد جرياني به مقدار ۳۰ ميلي آمپر از تن عبور كرده و كليد فعاليت مينمايد و اين جريان ۳۰ ميلي آمپر حد مجاز برق گرفتگي هست و بيشتراز ۳۰ ميلي آمپر خطر مرگ آدم موجود هست.
  مدار استپ شروع با يك شستي بوسيله mini plc هاسود گيري:در هر دو شرايط وجود سيم ارت و عدم وجود سيم ارت،گذاشتن كليد نشتي جريان سفارش ميشود و چنانچه سيم ارت باشد هيچ برق گرفتگي شم نميكنيم اما در صورتيكه سيم ارت نباشد برق گرفتگي در‌حد يك شوك به ما وارداتي و كليد كار مي‌نمايد و در سود از برق گرفتگي خطرناك پرهيز ميكند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۰:۴۱ توسط:علي پور موضوع:

خريد لوستر براي هر قسمت از منزل چه‌گونه مي‌باشد؟


خريد لوستر براي هر قسمت از منزل چه‌گونه مي‌باشد؟خريد لوستر براي هركدام از بخش‌هاي منزل، اصول و نكات خاصي دارااست. يك لوستر وسيع با چراغ‌هاي فراوان به هيچ عنوان آيتم قابل قبولي براي يك اتاق خواب وجود ندارد. يك لوستر تك‌لامپي در مركزيت يك سقف بلند هم خنده‌دار خواهد شد. براي خريد لوستر مطلوب براي هر بخش از خانه مي بايست نكاتي را در لحاظ داشته باشيد:
خريد لوستر براي اتاق پذيراييمورد‌هاي مختلفي براي گزينش لوستر اتاق پذيرايي وجود دارا هستند. مثلا، لوسترهاي اتاق پذيرايي ميتوانند از في مابين سبك‌ها و نوع‌هاي پايين تعيين شوند:

توليدي لوستر
لوستر جور لاله:اين جور از لوسترها مطلوب فضاهايي با دكورا سيون سنتي ميباشند. روي لاله‌ها معمولا طرح‌هايي با دست كشيده گرديده و همين پباده سازي‌ها در پخش نوروروشنايي هم تاثير فوق‌العاده‌اي ميگذارند. لوسترهاي لاله‌اي معمولا وزن زياد و بعد ها حجيمي دارا‌هستند. ارزش اين سبك از لوسترها معمولا از طيف ميانگين افزايشي تا زياد تعريف‌و‌تمجيد مي‌گردد. لوسترهاي لاله در كالا‌هاي مختلفي مثل: برنزي، برنجي، نقره يا اين كه آب‌طلا و جواهرات ساخته مي‌گردد.
لوستر گونه كريستالي:لوسترهاي كريستالي براي منزل‌هايي با دكورا سيون كلاسيك مطلوب مي‌باشند. اين لوسترها هم مانند لاله‌ها پهناور و سنگينند و به درد سقف‌هايي بلند و فضاهاي وسيع مي خورند. كريستال‌ها در منعكس شدن براق روشنايي اثر مثبتي دارا هستند ولي درصورتي كه گرد و غبار روي آن ها بنشيند و منزه نباشند يا اين كه كريستال به عمل رفته در ايجاد لوستر، قلابي و نامرغوب باشد، نوروروشنايي منعكس‌گرديده متحير خواهد بود.
لوسترها شِيد يا اين كه كلاهك‌دار:لوسترهاي شيددار يا اين كه لوسترهايي كه هر شاخه از چراغ آن را كلاهكي مانند شيد يكي آباژور كوچك در آغوش گرفته مي‌باشد، بيش تر مطلوب كلاسيك پسندانند. اين سبك از لوسترها كه فروغ و روشنايي را تلطيف مي كنند و از پخش نوروروشنايي به طور بدون واسطه پرهيز به كار مي آورند، حقيقتا قشنگ و ديده‌نوازند. در شرايطي كه دوست داريد به سراغ اين دست از لوسترها برويد ولي از طرفي روشنايي زياد را اضافه مي‌پسنديد، مي بايست حواستان باشد كه در نورپردازي از تكميل كننده‌هايي مانند هالوژن و ديواركوب و… هم به كار گيري فرماييد تا فقدان نوروفروغ بي واسطه اين لوسترها جبران شود.
خريد لوستر براي اتاق نشيمنخريد لوستر براي اتاق نشيمنخريد لوستر براي اتاق نشيمن
اتاق نشيمن معمولا فضايي ميباشد كه از آن نسبت به فضاهاي ديگر خانه طولاني تر استعمال مي‌گردد؛ تماشاي تلويزيون، مطالعه، به دور هم نشستن و گپ زدن و … معمولا درين بخش از منزل رخ ميگيرد. تلفيق نور و روشنايي لوستر، ديواركوب و آباژور در اتاق نشيمن ميتواند به تناسب نورپردازي و زيباتر شدن فضاي اين نصيب از منزل ياري دهد.
لوسترهاي كروي و توپي :لوسترهايي كه به صورت كره يا اين كه احجام هندسي ديگر ساخته ميگردند به دور و بر وضعيت مدرني ميدهند و آن را ديدني‌خيس مي كنند. تنوع لوسترهايي كه به صورت‌هاي هندسي ساخته مي گردند بسيار زياد مي باشد و بايستي سازه به طول سقف، واحد سنجش فروغ دلخواه و نكاتي كه در نصيب‌هاي قبل تيتر شد از در ميان نوع‌هاي متعدد، مورد گزينه عشق و علاقه‌تان را گزينش نماييد.
لوسترهاي فانتزي:براي اتاق نشيمن و هال كه وضعيت غير قانوني‌تري دارااست، به كار گيري از طرح‌هاي فانتزي هم ايده نيكي خواهد بود. تنوع طرح‌هاي فانتزي براي گزينش لوستر اتاق نشيمن بسيار زياد ميباشد. لوستر‌هايي كه دارنده شيدهاي چندشاخه ميباشند، ميله‌هايي كه روي آن‌ها چراغ‌هاي گوناگون درنظرگرفته شده و اشكال مختلفي از ايده‌هاي فانتزي طراحان ايده پرداز ميتواند به زيبايي، اتاق نشيمن را برايتان جالب و دوست‌داشتني نمايد. يادتان نرود رنگ در گزينش لوستر هال و نشيمن نكته مهمي مي‌باشد و مي بايست تناسب رنگ‌هاي كامل كننده يا اين كه ضد‌و‌نقيض را براي فضايتان در حيث بگيريد.
در‌صورتي‌كه فضاي پذيرايي و هالتان از هم مستثني نيست و ديواري في مابين اين دو دور و بر نيست، مهم ميباشد كه في مابين لوستر هال و پذيرايي‌تان تناسب برقرار نمائيد. اينكه هر دو جفت باشند قاعدتا تعيين هوشمندانه‌تري مي باشد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۲:۵۰ توسط:علي پور موضوع: