مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

لوستر يكي‌از لوازمي ميباشد


لوستر يكي‌از لوازمي ميباشد كه هم جنبه تزييني و هم جنبه تامين نور و روشنايي دارااست.صحت دارد كه تامين نوروروشنايي بوسيله لوستر در حق تقدم ميباشد البته امروزه با دقت به مخارج بالاي خريد لوستر و نيز طرح هاي متنوع آن،جنبه دكوري نيز بسيار مهم ميباشد و برخي نقش آن در چينش بسيار مهم خيس ميباشد

توليدي لوستر 
لوستر يكي لوازمي ميباشد كه هم جنبه تزييني و هم جنبه تامين نور و روشنايي دارااست.صراحت دارد كه تامين نوروفروغ به وسيله لوستر در حق تقدم ميباشد ولي امروزه با اعتنا به مخارج بالاي خريد لوستر و نيز طرح هاي متنوع آن،جنبه تزييني نيز بسيار مهم ميباشد و بعضي نقش آن در دكورا سيون بسيار مهم خيس ميباشد.تعيين لوستر خويش نياز به يك كدام از محرمانه داده ها داراست،ولي ما درين مقاله مي‌خواهيم در برهه زماني طرز نصب و ابزارهايي كه براي نصب آن نياز داريم سخن كنيم.در گزينش لوستر و نيز هنگام نصب آن مي بايست بي ترديد به وزن لوستر و مدل سقفي كه ميخواهيم لوستر را به آن نصب كنيم دقت كنيم.شايسته ترين موقعيت اين ميباشد كه لوستر به سقف اصلي متصل شود،البته در امر سقف هاي كاذب اگ وزن لوستر نادر خيس از 10 كيلوگرم باشد،مي قدرت آن را به روش هايي به سقف كاذب وصل كرد البته در شرايطي‌كه وزن لوستر بيشتراز 10 كيلوگرم باشد مي بايست صد رد صد آن را به سقف اصلي نصب كرد.


شيوه نصب لوسترپيش از هر حركتي بايستي فيوز مربوطه را انقطاع كنيم. قطعاً بعداز جدا كردن فيوز، به هنگام مستقل كردن سيم هاي برق لوستر قبل اعتنا داشته باشيد و سواي آن كه به سيم ها دست بزنيد با به كار گيري از فاز متر از انقطاع بودن برق اطمينان پيدا نمائيد. بعد از آن با خاطر شل سيم ها را جداگانه نمائيد. و لوستر پيشين را از قلاب غير وابسته كرده و از سقف تحت بياوريد.
حال فرايند نصب را براي شما بيان مي‌كنيم:مدام پيشين از اينكه استارت به فعاليت فرمائيد فيوز مداري را انقطاع نمائيد تا از زخم هاي احتمالي دوري شود.آن گاه بوسيله فازمتر مطمئن گرديد كه در سيم ها برق جريان ندارد.درحال حاضر بايستي قلاب مطلوب براي اتصال به سقف را تنظيم نماييد.ايده آل ترين وضعيت اين ميباشد كه در حين توليد ساختمان،قلاب مربوطه به سقف اصلي جوش داده گرديده باشد.ولي ممكن ميباشد ساختمان ديرين باشد و يا اين كه به هر استدلال ديگر اين قلاب وجود نداشته باشد.
گاها ممكن ميباشد به زنجير يا اين كه قلاب مازاد نيز احتياج داشته باشيد هر يك‌سري امروزه كليه لوسترها با زنجير مازاد فروخته ميگردند.انبردست،سيم چين و دم باريك و نيز پيچ گوشتي نيز براي اين فعاليت لازم مي باشند. چسب برق و نيز ترمينال نيز براي نصب لوستر احتياج داريد.
معمولاً شركتهاي ايجاد لوستر به اندازۀ كافي زنجير به لوستر متصل مي‌كنند، اما در شرايطي كه سقف شما كوتاه باشد بايستي تني چند از رينگ هاي زنجير را از آن غيروابسته فرماييد. با به كارگيري از يك انبردست و يا اين كه دم باريك مي‌توانيد به رينگ ها تابي بدهيد و آن را از رينگ هاي ديگر مستقل نمائيد. اعتنا داشته باشيد بعداز معدود كردن رينگ ها بايستي مجدداً سيم برقي كه از في مابين زنجيرها عبور كرده بود را از در ميان زنجيرها عبور دهيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۵۱ توسط:علي پور موضوع:

لوستر كريستالي ال اي دي


لوستر كريستالي ال اي ديهنگام خريد لوستر سقفي ال اي دي يك‌سري گزينه را بايستي در لحاظ گرفت. نخستين طرح لوستر سقفي ال اي دي و دوم حجم و طول اين نوع ميباشد. نور و روشنايي ساخت گرديده بوسيله لوستر سقفي ال اي دي به دو فيس چراغ هالوژن LED و SMD ميباشد كه معمولا به رنگ سبز، رنگ زرد، آبي رنگ، سپيد و قرمز رنگ ساخت ميشود. در لوستر سقفي ال اي دي صورت و اندازه كريستال باهم مختلف ميباشد و به صورت يكسري وجهي، لوزي هاي كوتاه و بلند مي‌باشند. بها لوستر سقفي ال اي دي مبتني بر تعداد كريستال، دسته كريستال، بدنه و سيني كه كريستال ها روي آن قرار دارا‌هستند متعدد ميباشد. يك كدام از مهم ترين مزيت لوستر سقفي ال اي دي اين ميباشد كه كريستال هاي شيشه اي مي‌تواند فروغ و روشنايي چراغ ها را به طور ديده گيري منعكس نمايند و درخشش نوروروشنايي بيشتري داشته باشند، براي همين مي بايست در خريد لوستر سقفي ال اي دي به جور و متاع كريستال توجه كرد.

توليدي لوستر 
 
نكاتي درباره با گزينش لوستر مطلوبدر‌حالتي كه كه سقف منزل تان چندان بلند وجود ندارد، بهتر ميباشد لوستر بلند و آويز گزينش نكنيد به دليل آنكه منجر كوتاه خيس چشم شدن سقف مي گردد. پس بهتر ميباشد گونه هاي سقفي را گزينش نمائيد و در كنار آن يك لامپ ديواركوب يا اين كه يك آباژور هماهنگ با پباده سازي لوسترتان تعيين نمائيد. در‌صورتي‌كه تصميم داريد بالاي ميز ناهارخوري لوستر نصب نماييد، حتي‌در فيس كوتاه بودن سقف مي قدرت از جور هاي آويز و بلند استعمال نماييد تا فروغ و روشنايي تمام ميز را پر‌نور نمايد.
دكورا سيون و چيدمان منزل در گزينش گونه لوستر بسيار مهم ميباشد به عنوان مثال در صورتيكه دكورا سيون شما سلطنتي يا اين كه سنتي ميباشد، بهتر ميباشد لوستر هاي كريستالي با طرح هاي كلاسيك گزينش نمائيد يا اين كه در صورتي‌كه مبلمان استيل داريد لوستري گزينش فرمائيد كه شاخه هاي آن در جهات گوناگون طوري تهيه شود كه تمام قطعات مبلمان شما‌را به يك واحد سنجش پر‌نور نشان بدهد. كلاً انتخاب محل مطلوب براي نصب لوستر بسيار مهم ميباشد و گزينش محل نامناسب مي‌تواند كل دكورا سيون شما‌را زير تاثير قرار دهد. به عبارتي قدر كه لوستر براي اتاق نشيمن ديدني ميباشد براي اتاق خواب روشنايي لوسترها چندان دوست داشتني وجود ندارد و بي ترديد ترجيح مي دهيد از يك ديواركوب معدود نوروفروغ يا اين كه آباژور به كارگيري نمائيد.
رنگ لوسترها بايستي مطابق رنگ چينش اثاثيه خانه باشد ولي از‌آن‌جا‌كه شما لوستر را مانند پرده يا اين كه مبلمان زود به زود بده بستان نميكنيد، تلاش نماييد رنگي تعيين نماييد كه مدام شيك و تازه به لحاظ رسد و با تعدادي مدل دكورا سيون مطابقت و همخواني داشته باشد. علاوه بر رنگ خويش لوستر رنگ لامپ ها و شيوه نورپردازي هم اهميت فراواني دارااست و بهتر ميباشد از لامپ هاي آفتابي و مهتابي با رنگ هاي مختلف به كار گيري نماييد تا نوروروشنايي يك رنگ لوستر ديده تان را اذيت نكند و رنگ چينش خانه تان را هم پايين تاثير قرار ندهد.درصورتي كه مي خواهيد لوستر حباب‌دار باشد به مال و شكل حباب‌هاي آن توجه كنيد. لوستري بخريد كه حباب‌هاي عادي تري دارا‌هستند تا در چهره شكستن و آسيب ديدن بتوانيد به‌راحتي آن را جايگزين كنيد. اعتنا فرمائيد بدنه لوستري كه گزينش مي‌كنيد پيچيدگي هاي چنداني نداشته باشد تا از دردسرهاي پاك كردن انحناهاي مالامال پيچ‌و‌تاب آن در امان باشيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۱:۲۹ توسط:علي پور موضوع:

چه لوستري براي آشپزخانه مناسبتر است


آشپزخانه

ميرسيم به قلبِ منزل! فضايي كه حفظ مواد غذايي، مهيا‌سازي و پخت طعام در آن فيس مي گيرد. براي آشپزخانه برخلاف اتاق خواب به نوروروشنايي بدون واسطه نياز داريم، تا با اعتنا فراهم‌سازي طعام و آشپزي را انجام دهيم.

توليدي لوستر 
شمت مي توانيد از يك لوستر با چراغ‌هاي كافي در راس آشپزخانه استعمال نمائيد؛ ولي استعمال از لوستر‌هاي آويز براي اين محيط بيش تر سفارش مي‌گردد. زيرا هم ظواهر بسيار محبوب به آشپزخانه مي دهد، و هم براي ساخت روشنايي و تمركز درقسمت مهيا‌سازي طعام و بالاي ميز غذاخوري گزينش بسيار قابل قبولي ميباشند. اين دسته لوسترها در سال‌هاي اخير هم حسابي مد گرديده‌اند.
به جاي ۳ لوستر آويز كوچك، مي توانيد از يك لوستر خطي هم به كار گيري فرماييد. در شرايطي كه كابينت‌هاي آشپزخانه‌تان چوبي ميباشند استعمال از گونه لوستر چوبي هم مخلوط زيبايي توليد مي كند. مثال‌ي آنان‌را با هم مشاهده كنيم:
رويه پلكان‌ها و لابيمي‌رسيم به نصيب ديدني قصه؛ يعني لوسترهاي بلند ريسه‌اي. باشكوه نيستند؟
اين لوستر امروزي با اينكه حقيقتا طرح عجيب‌اي دارااست ولي به كار گيري از آن در هر فضايي مطلوب وجود ندارد. لوستر ريسه‌اي به طول سقف كافي نياز داراست و عملاً به كارگيري از آن صرفا در رويه‌پلكان‌ها، لابي‌، سقف‌هاي دوبلكس و كناره‌هاي مرتفع ممكن ميباشد.


بقيه فضاهاي منزلبجز فضاهايي كه توضيح داديم، براي بقيه نصيب‌هاي منزل ميتوان از نورپردازي كامل كننده به كار گرفت. مثلا به كارگيري از لوستر ديواري يا اين كه ديواركوب، بالاي يك اثر هنري يا اين كه يك عنصر تزييني جلوه فوق‌العاده‌اي ساخت ميكند. يعني علاوه بر توليد تاكيد روي عنصر گزينه نظرمان يك هارموني ديدني با لوسترها و بقيه اجزاي منزل به وجود مي آيد.


به كارگيري از لوستر در چينش اهل ايراناين ايام چيدمان اهل ايران  از آن صورت سنتي خويش مسافت گرفته و بيش تر به سمت امروزي شدن رفته ميباشد. ولي همچنان در آن از رنگ‌هاي قرمز رنگ و فيروزه‌اي، فرش‌هاي اصيل، فريم‌ها و تابلوهاي طلاكاري و نقره‌كاري به كارگيري ميشود.
درين سبك هم بهتر ميباشد لوستري تعيين فرماييد كه چندان مينيمال نباشند و مانند هنر اهل ايران از جزئيات چيزي معدود نذاشته باشد، بدين مراد قطعا از جور‌هاي گران‌قيمت با اندازه ميانگين و جزئيات هنري ديدن فرمائيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۱:۴۷ توسط:علي پور موضوع:

نور در چينش اتاق هاي منزل به ويژه در دكورا سيون اتاق خواب


نور در چينش اتاق هاي منزل به ويژه در دكورا سيون اتاق خواب اهميت ويژه اي دارد تامين فروغ و روشنايي در منزل به نحوه هاي متعددي امكانپذير است البته در اتاق خواب بهترين ايده استفاده از آباژور هاي روميزي براي كنار تختخواب ميباشد زيرا قابليت و امكان به كار گيري در هنگام مطالعه  كتاب يا استفاده از گوشي را در هنگام شب براي افراد فراهم مي سازد و فرد به راحتي سواي بلندشدن و خروج از تخت خواب قادر است به وسيله كليدي آن ها را خاموش يا روشن كرده و گزينه به كار گيري قرار دهد، امروزه نوع هاي بسيار زيبايي از آباژورهاي روميزي در بازار براي گونه هاي ذوق ها موجود است كه بسياري از آنان علاوه بر كاربرد مي توانند جلوه اي خوشگل به دكوراسيون منزل بخشيده و زيبايي بيافرينند پيرو با مشاهده ۵۰ نمونه از آباژورهاي روميزي با دكوبوم يار باشيد:

توليدي لوستر 

آباژور فارغ از شالوده طرحدارصحت دارد خويش آباژورها عادي‌ترين و مرسوم‌ترين مدل نور و روشنايي‌ها براي پباده سازي چيدمان داخلي منزل مي باشند البته پباده سازي آن ها مي تواند مختلف و خلاقانه باشد. يكي از ديگر از گونه هاي آباژورها كه طولاني تر منحصر به فرد اتاق‌خواب و اتاق مطالعه ميباشد، آباژور فارغ از شالوده طرحدار ميباشد. اين آباژورهاي كوچك علاوه بر نقش كاربردي خويش، زيبايي خاصي را براي گوشه و كنار به ارمغان مياورند. درين آباژور كه نوعي آباژور روميزي ميباشد، از هيچ اساس‌اي به كار گيري نشده و محيط اصلي نوردهي آباژور فارغ از هيچ واسطه‌اي روي ميز قرار گرفته ميباشد. علاوه بر اين تمايز، روي بدنه شيشه‌اي محيط اصلي اين آباژورها، طرح‌هاي مختلفي به‌فيس پررنگ يا اين كه نگارگري حك گرديده كه هنگام نورپردازي، زيبايي و جلوه‌ خاصي به آن‌ها مي بخشد.
شما ميتوانيد براي ديدن مثال هاي اضافه از گونه هاي آباژور به بخش آباژور در ويترين كالاهاي چيدانه مراجعه‌نماييد و با ديدن بقيه مثال ها و دسته ها دست به شايسته ترين گزينش براي خويش و منزل تان بزنيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۶:۴۱ توسط:علي پور موضوع:

در صورتي‌كه لامپ آشپزخانه شما هم مثل آهنرباست


در صورتي‌كه لامپ آشپزخانه شما هم مثل آهنرباست
توليدي لوستر 
آشپزخانه تنها براي آشپزي وجود ندارد و به اين ترتيب نورپردازي سقف آشپزخانه بايستي خيلي ظريف باشد و شغل هاي خيلي بيشتري در آن انجام ‌بدهيد، ضمن اين كه اعتنا نماييد نوروفروغ آشپزخانه مي بايست تركيبي از حس راحتي و اعتنا و تمركز را ساخت نمايد. پس مي بايست لايه‌هاي فروغ مختلفي در آن به فعاليت ببريد. چراغ‌هاي هالوژني هم براي آشپزخانه‌هاي كوچك و هم وسيع آيتم‌هاي قابل قبولي ميباشند. چنانچه كودك‌هاي شما هم هنگامي آشپزي مي كنيد مثل آهنربا جذب آشپزخانه مي شوند و پافشاري دارا‌هستند روي ميز آشپزخانه تكاليفشان را انجام ‌بدهند، در بالاي ميز يك ستون لامپ آويزي كوچك نصب نمائيد تا نوروروشنايي بدون واسطه هم داشته باشيد . لامپ‌هايي كه تحت كابينت ميگذاريد هم پاره اي روشنايي كاربردي به آن بيش تر مي كند و بخشي از دور و اطراف را پر‌نور مي كند. براي زمانه صرف ناشتايي كه به نوروفروغ مقداري احتياج ميباشد، ميتوانيد از نصب لوستر يا اين كه لامپ آويزي برعكس به كارگيري نمائيد.
طولاني تر بخوانيدروزهاي بعداز لوازم كشي: وسايل ضروري كه به آنها احتياج داريم كدام‌اند؟نور و روشنايي تالار پذيرايي و ميز ناهارخوري؟ از مادربزرگ‌هايتان خاطر بگيريد.
تالار پذيرايي براي خيلي‌ها مهمترين بخش منزل ميباشد. زيرا علاوه بر صرف وعده‌هاي غذايي براي اصلاح كردن كاردستي و دستسازه و بازي‌هاي خانوادگي هم كاربرد داراست پس مي بايست بسته به دسته به كار گيري نوروروشنايي قابل قبولي هم داشته باشد. اين بخش منزل احتمالا مهم ترين نقش را در دلباز شدن منزل شما داراست و براي همين ميباشد كه از قديم‌الايام حتي پدربزرگ مادربزرگ‌هاي ما هم زيباترين و مجلل‌ترين لوسترها و شمعدان‌هايشان را در اتاق پذيرايي از مهمان قرار مي‌دادند. نصب لوستر كه نور و روشنايي محيطي محسوب ميشود شايسته ترين گزينش براي اين اتاق ميباشد. از‌آنجا كه امروزه ديگر كسي از شمعدان به كارگيري نمي‌نمايد در‌حالتي كه به‌دنبال تقويت نور اين اتاق با روشنايي موضعي ميباشيد ميتوانيد از لامپ‌هاي آويزي به كار گيري نمائيد. براي اين كه مقداري يگانه‌خيس  هم بشود يك لامپ آويزي نصب فرمائيد و يك‌سري لامپ كمكي ديگر، مثل لامپ‌هاي شيشه‌اي به عمل ببريد. روي ميز ناهارخوري لامپ بگذاريد يا اين كه دورتادور آن را با لامپ‌هاي ايستاده لبريز نماييد تا نور و روشنايي محيطي و بدون واسطه بيشتري داشته باشيد.
براي صرفه‌جويي‌ به اتاق خواب برويد و همانجا بمانيد
نورپردازي اتاق خواب بايستي احساس وقار را تداعي نمايد. در اين جا هم به يك نوروروشنايي محيطي مثل لامپ‌هاي آويزي و پنكه‌هاي سقفي لامپ‌دار احتياج داريد. افزون بر آن ميتوانيد با يك لامپ ديواركوب بالاي تخت يا اين كه يك لامپ روميزي روي پاتختي براي مطالعه روي تخت خواب نور كاربردي خير توليد فرمائيد.
در صورتي‌كه در تمام پروسه فروغ منزل‌تان پيرو فرصتي براي صرفه‌جويي مي گرديد بايستي بيان‌كنم كه پيدايش كرديد. جاي صحيح صرفه‌جويي در مصرف انرژي اينجاست خير در اتاق پذيرايي يا اين كه نشيمن منزل. شما در اتاق خواب يا اين كه اتاق‌هاي كوچك نياز به نور و روشنايي متعددي نداريد. براي اتاق‌هاي كوچك يا اين كه اتاق مهمان كه معمولاً فضاي كمتر دارن۳د، لامپ ديواركوب گزينش بهتري ميباشد البته چنانچه در اتاق خوابتان مبل، صندلي يا اين كه مكاني براي نشستن داريد، چراغ رو ميزي بهتر ميباشد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۰:۴۰ توسط:علي پور موضوع:

انتخاب مطلوب سايز براي اتاق يا اين كه محوطه ي نشيمن


انتخاب مطلوب سايز براي اتاق يا اين كه محوطه ي نشيمن يكي مهمترين عامل ها در تعيين لوستر ميباشد. در حالتي كه لوستري كوچك خيس از اندازه ي مطلوب تعيين نماييد در فضاي شما گم خواهد شد و به ديده نميايد و عملا دارايي ي شما هدر رفته ميباشد و در‌صورتي‌كه تعيين شما بيشتراز حد وسيع باشد به طور رسمي  تناسب شما‌را در هم شكسته و زيبايي محيط را پايمال خواهد كرد. در اينجا يكسري نكته به شما مي‌آموزيم تا شايسته ترين تعيين را داشته باشيد.

توليدي لوستر
بيشتراز هر چيز به خيال و خاطر داشته باشيد كه استايل و وزن بصري لوستر روي گزينش سايز مطلوب تاثير به سزايي داراست. لوستر با وزن بالاي نوري يه خرده كوچك خيس به حيث مي رسد در حالي كه لوستر با نور و روشنايي هاي كوچك (چراغ هاي كوچك) مقداري پهناور خيس.
منش معمولي براي انتخاب سايز لوستر اين ميباشد كه ارتفاع و پهنا اتاق را بر حسب فوت (براي تبديل متر به فوت ، متر را در 3.3 ضرب نمائيد) با هم توده نماييد. اين عدد قطر لوستر شما بر حسب اينچ خواهد بود. به عنوان مثال لوستر مطلوب براي يك اتاق 3*4 مطابق پايين به حساب آوردن مي‌شود. (هر اينچ برابر 2.54 سانتي متر ميباشد)
(4+3)*3.3=23.1 Inch [نسبتاً 61سانتيمتر]
اين موردها هم به شما در انتخاب سايز مطلوب امداد مي‌نمايد:در صورتي اتاق شما كوچك خيس از 3*3 متر ميباشد ، پهنا لوستر بايستي في مابين 43 تا 50 سانتي متر باشد.درصورتي كه اتاق شما حدود  4*4 متر ميباشد ، پهنا لوستر مي بايست حدود 60 تا 70 سانتي متر باشد.درصورتي كه اتاق شما حدود  4.5*4.5 متر ميباشد ، پهنا لوستر مي بايست در ميان 65 تا 82  سانتي متر باشد.در خصوص طول لوستر هم مي بايست بسيار مراقب باشيد. طول ايده آل لوستر طبق يك محاسبات ويژه انتخاب مي‌گردد كه براي سهولت فعاليت شما، ما براي طول هاي معمول آنرا اكانت كرده ايم و صرفا يك فرمول معمولي در مشت شما قرار مي‌دهيم. كافي ميباشد طول اتاق را به 4 يا اين كه 5 تقسيم فرمائيد. به عنوان مثال در صورتي‌كه طول اتاق شما 3 متر ميباشد يكبار آن را به چهار تقسيم نمائيد و يك توشه به پنج. عدد اوليه 75 سانتي متر ميباشد و عدد دوم 60 سانتي متر! يعني طول ايده آل لوستر براي اتاق شما در ميان 60 تا 75 سانتي متر ميباشد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۹:۰۳ توسط:علي پور موضوع:

اندازه لوستر چه تاثيري در فضاي منزل دارااست؟


اندازه لوستر چه تاثيري در فضاي منزل دارااست؟زماني دكورا سيون شما خوشگل مي گردد كه يك تعيين مطلوب داشته باشيد (براي مثال لوستر سقفي).

توليدي لوستر
به همين برهان متراژ و فضايي كه داريد را درنظر داشته باشيد و به طول سقف دقت فرمائيد. براي مثال در حالتي‌كه منزل شما آپارتماني ميباشد و متراژ و طول پاييني دارااست ميتوانيد از دسته لوستر مدرني كه به سقف پيچ مي گردد استعمال نمائيد (تامين روشنايي اين لوستر‌ها از چراغ‌هاي سوزني ال‌اي‌دي ميباشد). علاوه بر اين هنگامي اطراف كوچك باشد، به به عبارتي نسبت براي نورپردازي به چراغ‌ها و شاخه‌هاي كمتري نياز ميباشد.
مال لوستر امروزيلوسترها در اشكال فرآورده (كريستال و شيشه و فلز و چوب و…) ساخت ميگردند. هنگام خريد هماهنگي بقيه اجزاي منزل با لوستر امروزي خويش را در لحاظ داشته باشيد.


 
دقت به رنگ‌ها در لوستررنگ و گونه لوستر مي بايست هماهنگ با بقيه وسايل منزل در حيث گرفته شود. اعتنا فرماييد لوستر انتخابي‌ شما نو، و قشنگ باشد و در عين اكنون با چندين نوع چيدمان منطبق داشته باشد تا در صورتي پرده و مبلمان منزلتان را عوض كرديد، ناچار به بده بستان لوسترتان نشويد.
فروغ و استاندارد لوسترسفارش ميكنيم لوستري تعيين نماييد كه حباب‌هاي آن استاندارد باشد و در چهره جراحت ديدن بتوان جايگزين قابل قبولي براي آن تهيه و تنظيم كرد، يعني خير خيلي كوچك خير خيلي پهناور باشد.
براي رنگ نوروروشنايي لوستر از چراغ‌هاي مهتابي و آفتابي در كنار هم استعمال فرماييد تا منجر اذيت شدن چشمتان نشود. همينطور مي توانيد از كليدهاي تهيه و تنظيم كننده‌ي فروغ و روشنايي براي لوستر امروزي به كار گيري فرماييد تا هم براساس نياز قابل تهيه و تنظيم باشد و هم در مصرف برق صرفه‌جويي شود.
آساني و استاندارد بودن لوسترهنگام گزينش لوستر قطعا توجه نماييد تا جاي ممكن حباب هاي بي آلايش‌اي داشته باشد. درواقع حباب‌هاي لوستر مي بايست جوري باشد كه چنانچه يكي‌از آن‌ها ناكامي، مثال شبيه آن قابل تهيه و تنظيم از بازار باشد و به خيال و خاطر آن ناچار به بده بستان كل لوستر نشويد.
يك عامل ديگر براي آساني حباب‌ها هم اينكه تميزكاري و گردگيري آنان ريلكس و فارغ از گرفتاري باشد، خلاصه اينكه لوستر خوب لوستري ميباشد كه هم تك و مختص بوده و متساوي و صورت حباب‌هايش استاندارد و آپ تو ديت باشد.
سقف‌هاي گچبري براي لوستردر شرايطي كه سقف پذيرايي خانه شما گچبري گرديده و تزييناتي دارااست، يك لوستر بي آلايش و سواي همهمه مطلوب خانه شماست، زيرا به كار گيري از يك لوستر خيلي پركار در كنار تزيينات سقف منجر هياهو اضافه اتاق مي شود و سرو صدا زياد هم متساوي ميباشد با خستگي ديده و بالطبع خسته‌كننده شدن خانه.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۱:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

هومينگ، سامانه خريد، فروش و اجاره منزل


هريك از پباده سازي‌هاي سقف كوتاه منزل يا اين كه بلند خصوصيت‌ها و مزاياي يگانه خويش را دارا‌هستند. پباده سازي داخلي خوب يعني تمام اجزاي منزل را مي بايست به‌توجه گزينش كرد، ترازو طول سقف نيز يك كدام از نكاتي ميباشد كه از اهميت بالايي شامل است.

توليدي لوستر
 سقف بلند منزل به وسيع‌خيس نشان دادن آن بسيار ياري مي نمايد. ولي گهگاه در معماري قابليت و امكان توليد سقف بلند منزل نيست. خصوصاً در منزل‌هاي ديرين عموماً از سقف‌هاي كوتاه براي پباده سازي منزل استعمال مي‌شده‌است. ولي در معماري سنتي برخي از منزل‌ها خصوصاً تالار‌هاي پذيرايي و اتاق‌هاي نشيمن را با سقف‌هاي بلند مي‌ساخته‌اند. امروزه ترفندهاي بي آلايش اكثري براي وسيع‌خيس نشان دادن طول سقف كوتاه منزل موجود هست كه با استعمال از آنان مي‌قدرت منزل را پهناور‌خيس نشان اعطا كرد. سقف يكي اصلي‌ترين بنا‌هاي داخلي هر منزل ميباشد كه تأثير بسزايي در چيدمان منزل داراست. نحوه‌هاي مختلفي براي زيباتر كردن سقف‌ها از قبيل آينه‌كاري، سقف كاذب، گچ‌بري و … موجود است. فروغ و روشنايي اصلي منزل نيز عموماً از روش سقف تأمين ميگردد كه با پباده سازي جاي مطلوب براي آن مي‌قدرت واحد سنجش نوروروشنايي بيشتري را به منزل اهدا كرد.
هومينگ، سامانه خريد، فروش و اجاره منزل
سرفصل‌هاي پايين به باز بيني اشكال سقف و مزايا و معايب هر كدام اختصاص دارااست:
خصوصيت‌ها و مزاياي سقف بلند منزلگونه هاي متفاوت سقف كاذبتيرهاي چوبي راهي براي كاهش طول سقفمزايا و معايب سقف كوتاه منزلترفندهايي براي وسيع‌خيس نشان دادن سقف كوتاه منزلخصوصيت‌ها و مزاياي سقف بلند منزلبه‌خواسته پباده سازي سقف منزل استاندارهايي از سوي مراجع ذيصلاح اعلام ‌گرديده كه رعايت آن ها الزامي ميباشد. طول استاندارد سقف براي منزل‌هاي مسكوني نزديك به ۲۸۰ سانتيمتر ميباشد. بدين ترتيب هر واحدي كه بيشتراز ۲٫۸ متر طول داشته باشد در زمره مورد ها با سقف بلند منزل قرار ميگيرد.
در سال‌هاي اخير طولاني تر معماران و مهندسان خصوصاً در بنا‌هاي شيك مبادرت به پباده سازي سقف بلند منزل كرده‌اند. در اكثري از اطلاع رساني‌هاي املاك نيز اين نكته را به‌تيتر مزيت منزل به‌چهره برجسته براي فروش آن بكار ميبرند. پژوهش ها نشان داده ميباشد كه اضافه مردم قصد به سكونت در منازلي با سقف بلند دارا هستند. عامل اين فرمان را هم در القاي شم آزادي و تحريك اضافه مغز براي كاوش در محيط مي داند‌اند.
از معايب سقف بلند مي‌اقتدار به اختلال بودن شست و رفت آن، پرداخت قيمت و مصرف انرژي اضافه براي گرم كردن در فصل زمستان، ارتقاء هزينه‌هاي تعمير و مراقبت و…. اشاره نمود. هم اكنون كه با معايب سقف بلند منزل آشنا شديد بهتر از مزاياي آن نيز گفته شود. سقف‌هاي بلند طبيعتاً فروغ بيشتري را براي محيط به ارمغان مياورند. همينطور عموماً گردش هوا در فضاي وسيع با سقف بلند ريلكس‌خيس انجام مي گيرد. در منزل‌هاي با سقف بلند به به عبارتي تناسب پنجره‌هاي وسيع‌تري نيز تعبيه مي شود. براين اساس سقف بلند منزل در معيار نوروروشنايي و هوايي محل ورود از پنجره‌ها بسيار تأثيرگذار ميباشد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۲:۴۸ توسط:علي پور موضوع:

نورپردازي يك كدام از وسيع ترين اركان در تزيين


نورپردازي يك كدام از وسيع ترين اركان در تزيين و صفحه ارايي داخلي ميباشد كه در حالتي كه خيلي دور از شوخي گرفته نشود ميتواند زحمات دكوراتور را به باد نابودي دهد. براي اينكه ميز ناهارخوري و اجزاي روي آن براي اينكه ديده نواز خيس جلوه نمايند مي بايست به تامل يك لامپ آويز و لوستر منقطع براي نورپردازي ميز ناهارخوري به‌زمين‌خورد.

 توليدي لوستر
معمولا در منزل هاي آپارتماني مدرن، ميز ناهارخوري با خواهش و تمنا دكورا سيون مي شون و فضاي چندان منحصر به فرد براي آن ها همانند اتاق نهارخوري نيست. درين موقعيت شايد جايي كه ميزها دكوراسيون مي گردند به هيچ عنوان سيم كشي و قلاب سقفي براي نصب لامپ آويز جداازهم جهت ناهارخوري وجود نداشته باشد. در‌اين موقعيت راه حل اي باقي نمي ماند جز به كار گيري از آباژورهاي شالوده بلند آرك كه مي‌توانند به بخشيد نادر نوري ميز ناهارخوري خانه شما برسند.


در صورتي‌كه جايي كه ميز ناهارخوري را چينش نموده ايد قابليت و امكان نصب لامپ هاي سقفي را داريد بي ترديد با دقت به سبك ميز و برنامه اي كه چيدمان خانه دارااست يك لوستر سقفي نيز تعيين فرماييد و ناهارخوري خويش را لبريز روشنايي نمائيد. فراموش نكنيد كه‌اين ميز وسيع صرفا در حين سرو خوراك وجود ندارد كه به بخشيد شما مي‌رسد گهگاه وقتها همين صفحات چوبي و شيشه اي تبديل به ميز قهوه خوري و ميوه خوري يا اين كه جايي براي بازي شطرنج و تخته نرد مي گردد و حتي‌د‌ر برخي مواقع نقش ميز تحرير را نيز بازي مي‌نمايد. پس بها دارااست كه براي نورپردازي آن هزينه نماييد و تنها از جنبه دكوري به‌اين مسئله نگاه نكنيد و زواياي كاربردي آن را نيز در حيث بگيريد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۸:۰۴ توسط:علي پور موضوع:

قواعد پباده سازي چيدمان داخلينماي ساختمان


يكي از ديگر از نكاتي كه لازم ميباشد گذشته از پباده سازي نماي ساختمان به آن اعتنا كرد، آب و هواي حوزه‌ اي ميباشد. نماي ساختماني كه براي بخشها معتدل و مرطوب پباده سازي مي گردد با نماي پباده سازي گرديده در بخش ها گرم و كم آب متعدد ميباشد. اعتنا به بافت منزل ها در بخش ها متعدد نيز اهميت متعددي داراست.

توليدي لوستر
قواعد پباده سازي چيدمان داخلينماي ساختمان را بهتر ميباشد با دقت به حالت محيطي نظير آب و هوا و ز‌لزله و گردباد و باد و … گزينش نماييد كه از مقاومت خير برخوردار باشد. نماي كامپوزيت، نماي سنگ و نماي خشت و نماي سراميك را مي قدرت از دوست داستني ترين نماهاي فرنگي ساختمان محسوب كرد. تعيين رنگ نما براي ساختمان نيز از اهميت متعددي شامل است و شما مي‌توانيد براي زيبايي اضافه نماي ساختمان يكسري طبقه از ادغام دو يا اين كه سه رنگ به كار گيري نماييد اعتنا داشته باشيد رنگ هايي كه براي پباده سازي نما ساختمان تعيين ميكنيد مي بايست با يكديگر مطابقت داشته باشند تا ظواهر ساختمان شما جالب و زيباتر به حيث رسد.
همينطور بهتر ميباشد براي چشم شدن نماي ساختمان در شب از نورپردازي شيك و در عين هم اكنون كاربردي به كارگيري نمائيد. مصالحي كه در توليد نما ساختمان به عمل برده مي‌شوند مي بايست مقاومت متعددي داشته باشند چون نما فرنگي ساختمان مراقبت از نماي داخلي ساختمان را بر عهده دارااست.
معماري و نورپردازي نمادر نورپردازي نماي ساختمان بايستي رمز حرفه اي از برق داشت و با رعايت اين گزينه و پي بردن مختصات روشنايي به پباده سازي سرگرم شد. به عبارت ديگر نورپردازي نما تلفيقي از هنر معماري و علم مهندسي ميباشد. مهم‌ترين نكته اي كه مي قدرت پيشنهاد نمود، پباده سازي و ثبت نورپردازي نما پيش از اجراي نما ميباشد. نيازمندي هاي برق كشي، مسافت گذاري ها و جايابي هاي لامپ ها در نما، در شيوه اجراي نما تاثيراتي متعددي دارااست.

نوپردازي در معماري يونانيبراي ساخت بي نقص در سبك و اجراي نما از منزل، لازم ميباشد كه بعضي از خصوصيت هاي زمين را در حيث بگيريم. داراي اسم و رسم ترين سبك ها اكنون عبارتند از: كلاسيك، باروك، هنر جديد، مينيماليسم. هر سبك دارنده خصوصيت هاي مثبت و معايب يگانه خويش ميباشد. لحاظ دكوراتورها درباره‌ي گزينش يك سبك بسيار گران بها خواهد بود،
پباده سازي نما سبك كلاسيكسبك كلاسيك معمولا تركيبي از عصر هاي تاريخي متعدد ميباشد.  سبك آپ تو ديت گرديده به كلاسيكايي يا اين كه نئوكلاسيكايي نيز گزينه به كار گيري قرار مي‌گيرد. پباده سازي نما در درين سبك بسته به سرزمين متعدد ميباشد. كلاسيك يونان باستان، به جهت مقياس آن تنها ميتواند در ساختمان هاي بسيار پهناور قرار بگيرد، چون درين گونه ساختار محل عبادت تاسيس شده است. بدين ترتيب، طراحان اكثر زمان ها از موادتشكيل دهنده زمانه قديم به كار گيري مي نمايند: رديف ها، پلاسترها، فريمون ها، مجسمه ها در پباده سازي نما. نورپردازي نماي ساختمان هاي كلاسيك همواره شكوه و عظمت را به ما ياد آوري مي‌كند.
سبك باروككاخ هاي سلطنتي ميباشد در سبك باروك مي‌باشند. آنان ضد و نقيض، پويا و با شكوه ميباشند. طرح هاي شكوهمند آن ها نمي تواند از بگراند ساختمان هاي ديگر متعدد باشد. نما ساختمان در سبك باروك مشتمل بر موردها پايين ميباشد: كلنادهاي وسيع گنبدهاي چندين لايه سپيد، طلا جواهرات، سايه نقره اي؛ ديوارهاي مقعر و مقعر؛ سنگ مرمر، مس، چوب. ديوارهاي منزل هاي باروك با حكاكي و موزاييك تزئين گرديده اند.
دست اندركاران بسيار مهم در آشنايي نوروروشناييلومن: پيمانه شار نوري ميباشد. لومن پاره اي نور و روشنايي ميباشد كه از يك چشمه نقطه به شدت يك كاندل (شمع) درون مخروطي به زاويه رأس يك استراديان پخش مي‌شود.
منحني فضايي پخش نوروفروغ: به نقشه فضايي پخش روشنايي اطلاق ميگردد.نوروروشنايي هر منشا نوري با به كار گيري از رفلكتور و يا اين كه لنز رمز راهش به شيوه متفاوتي در گوشه و كنار پخش مي‌گردد.
CRI : ترازو تشخيص كيفي نوروروشنايي ميباشد. مثلا در شرايطي كه منشا نوري cri ذيل تري دارااست، اجسام تحت آن رنگ حقيقي وواقعي خويش را اكران نمي دهند. آيا تا كنون مشاهده كرده ايد كه ماشين سبز رنگ ذيل نور و روشنايي زرد رنگ خيابان آبي رنگ به لحاظ مي‌رسد؟ اين سود زير بودن كيفيت نوروفروغ سديم مي‌باشد.


لوستر اتاق خواب [نو ۱۳۹۸]۱۳۹۷/۱۱/۰۴طولاني تر بخوانيد
معرفي و راهنماي بدون نقص لوستر (مشورت كردن تخصصي)۱۳۹۸/۰۲/۱۹اضافه بخوانيد
جديدترين لوستر ها براي عيد باستاني ۱۳۹۸۱۳۹۷/۱۰/۲۸اضافه بخوانيد
گونه هاي نورپردازي در معماري۱۳۹۷/۰۷/۲۱اضافه بخوانيد
لوستر اتاق خواب [تازه ۱۳۹۸]۱۳۹۷/۱۱/۰۴طولاني تر بخوانيد
معرفي و راهنماي بي نقص لوستر (مشورت كردن تخصصي)۱۳۹۸/۰۲/۱۹بيش تر بخوانيد
جديدترين لوستر ها براي عيد نوروز ۱۳۹۸۱۳۹۷/۱۰/۲۸طولاني تر بخوانيد
اشكال نورپردازي در معماري۱۳۹۷/۰۷/۲۱بيش تر بخوانيد1234


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۳:۵۸ توسط:علي پور موضوع: