مرجع مقالات رسمي روشنايي مرجع مقالات رسمي روشنايي .

مرجع مقالات رسمي روشنايي

راهنماي خريد لوستر اتاق خواب


راهنماي خريد لوستر اتاق خوابدر راهنماي خريد لوستر اتاق خواب نكته هايي را ذكر ميكنيم كه به شما در خريد لوستر اتاق خواب امداد مينمايد. لوستر براي تزئيت اتاق نشيمن و پذيرايي بسيار ديدني ميباشد. نور و روشنايي پردازي اتاق با يك لوستر خوشگل، جلوه اي دوچندان به خانه شما ميدهد.

 توليدي لوستر 

ولي براي اتاق خواب لوستر كمتر جنبه نورپردازي دارااست. بيش تر مردم ترجيح مي‌دهند به جاي يك لوستر مالامال نوروروشنايي، يك ديواركوب معدود فروغ و روشنايي يا اين كه يك آباژور داشته باشند.
راهنماي خريد لوستر اتاق خواب با در حيث مورد ها كليديرنگ لوستر اتاق خواب:براي نگهداري هارموني لازم ميباشد رنگ لوسترها مطابق رنگ خدمت خواب شما باشد. البته از‌آنجا‌كه شما لوستر اتاق خواب را مانند پرده  زود به زود ردوبدل نخواهيد كرد، تلاش نمائيد رنگ و برنامه اي را تعيين فرماييد كه مدام شيك و نو به حيث رسد و با يك سري دسته چينش هم خواني داشته باشد.
چراغ لوستر اتاق خواب:علاوه بر رنگ خويش لوستر اتاق خواب، رنگ لامپ ها و شيوه نورپردازي هم اهميت فراواني دارااست و بهتر ميباشد از لامپ هاي با رنگ هاي مطلوب به كارگيري نماييد تا نوروروشنايي يكرنگ لوستر ديده تان را اذيت نكند و رنگ چينش اتاق خواب را هم زير تاثير قرار ندهد. نورپردازي لوستر اتاق خواب بايستي به طوري باشد كه به شما متانت بدهد.
نكته حائض اهميت در تعيين لوستر اتاق خواب:در‌حالتي كه لوستري تعيين ميكنيد كه حباب دارااست، در حيث داشته باشيد كه از گونه هايي گزينش فرمائيد كه حباب هاي استاندارد و معمول تري داراست تا در فيس شكستن يكي‌از، بتوانيد حباب آن را مجدد جايگزين فرماييد.
سبك متبوع لوستر اتاق خواب و دارايي خويش را تعيين فرمائيد:بايستي با اعتنا به ذوق خويش سبك متبوع خويش را گزينش نمائيد. لوستر فانتزي؟ لوستر كلاسيك؟ لوستر برنزي؟ لوستر معمولي؟ لوستر بلوري؟ كدام متبوع شماست؟ بعداز تعيين سبك ميتوانيد با دقت به ميزان دارايي اي كه در لحاظ گرفته ايد، گونه مطلوب را گزينش فرماييد. به دنبال تعدادي نوع خوشگل از چينش اتاق خواب كه با لوستر زيباي اتاق خواب تزئين شده‌است را به حادثه مي‌بينيم:

راهنماي خريد لوستر اتاق خواب

راهنماي خريد لوستر اتاق خواب

راهنماي خريد لوستر اتاق خواب
در شرايطي كه كه مستلزم ديگر مورد ها در حوزه پند خريد لوستر ميباشيد مطالب ديگر مغازه لاله زار 24 را نيز مرور فرماييد.  اميد است مقاله امروز ما راجع به راهنماي خريد لوستر اتاق خواب براي شما اثرگذار واقع گرديده باشد. لطفا ايده ها خويش را با ما در بين بگذاريد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۵:۰۲ توسط:علي پور موضوع:

پاك كردن و محافظت لوستر


پاك كردن و محافظت لوستر 
 بدون نور شدن هوا ، زماني همگي جاي منزل پر از سياهي و ظلمات شده‌است، با فشار دادن كليد و پر‌نور كردن لوستر توشه ديگر جريان معاش به منزل بازمي گردد و همگي جا را روشني فرا مي‌گيرد.
از آنجايي كه لوستر در هر منزل اي نياز ميباشد مي بايست مدام تندرست و پاك باشد. براي اينكه بتوانيد سواي زخم زدن بدين وسيله آن را صحيح پاك نمائيد بايستي نكات مختلفي را مد حيث داشته باشيد :

 توليدي لوستر 
نكته اوليه بي توجهي نكردن به لوستر ميباشد. هيچگاه تمامي تميز كاري ها را براي انتها سال نگذاريد. در زمان سال فقط با گردگيري هاي جزئي نيز ميتوانيد از توشه عمل خويش در انتها سال بكاهيد و همينطور لوستر شما كمتر زخم خواهد رويت كرد.
براي نظافت كردن كلي لوستر مي بايست در سه مرحله فعاليت نماييد.
در مرحله اوليه چراغ ها را گشوده نماييد و لاله ها را دربياوريد.
چراغ هاي لوستر را خوب منزه نماييد تا گرد و غبارهاي روي آن پاك بشود.
بعداز آن باطن ظرفي كه بتوانيد لاله ها را باطن ان قرار دهيد آب گرم مالامال كرده و پودر ماشين لباسشويي به واحد سنجش لازم بريزيد و در صورتي لاله هاي شما رنگيست از پودر صابون خانگي به كار گيري نماييد و لاله ها را داخل ان قرار دهيد و با برس شيشه پر نمك خوب باطن انها را منزه فرمائيد چون شفافيت لاله ها تاثير خيلي متعددي بر نماي لوستر خواهد داشت و در اخر ابكشي كرده و سرو ته نهاده تا كم آب شود.
مرحله دوم دريافت كردن گرد و غبارهاي روي لوستر ميباشد كه مي‌توانيد با به كارگيري از دستمال هاي قابل انعطاف و لطيف اينكار را بكنيد تا لوستر شما خط نيوفتد.
نكته بسيار مهم :
به هنگام پاك كردن لوستر هيچوقت لوستر را نچرخانيد بلكه خودتان به دور ان جنبش نمائيد چون اين فعاليت به علت وزن لوستربه تدريج سبب ساز گشوده شدن پيچ ها و قلاب هايي مي‌گردد كه وزن لوستر روي انهاست و گشوده شدن انها متساوي با سقوط لوستر ميباشد.
در مرحله سوم دستمال به طور كامل تميزي برداريد و به آن رايت شيشه منزه كن بپاشيد و آغاز نمائيد دانه به دانه كريستال هاي ذيل لوستر را خوب منزه فرمائيد.
نكته: براي ماه هاي اينده سال يك دستمال نم دار مي‌تواند در تعدادي ثانيه اعجاز نمايد. فقط كافيست هر ماه يك توشه با دستمال نم دار لوسترتان را منزه فرمائيد تا مدام ظواهر جديد و نخستين خودش را نگهداري نمايد.
نكته ممنوعه:
 براي نظافت كردن وسايلي از اين گونه مانند شمعدان ها ديوار كوب ها و يا اين كه لوستر از ماده هاي شوينده توانمند مانند سفيد كننده و اتك و پودرها و مايعات پياله شويي و لباسشويي و همينطور جلا سنج غيروابسته دوري كنيد. اينگونه مواد مي‌توانند جلا و طراوت آبكاري لوستر را از ميان ببرند و آن را تيره نمايند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۹:۵۰ توسط:علي پور موضوع:

تاثير لوستر در زيبايي خانه


گزينش مبلمان و شي ها ديگرمبلمان مهمترين عنصر در پباده سازي تالار پذيرايي به شمار ميروند. چون هر چه مبلمان جان دار در پذيرايي شيك خيس باشند به به عبارتي ترازو ميتوانيد منزل را به مهمان هاي خويش زيباتر جلوه دهيد. در‌حالتي كه زياد اهل رفت و آمد و ضيافت ميباشيد بهتر ميباشد كه مدلي پهناور و جادار را براي مبل ها گزينش نماييد تا فضاي كافي براي نشستن دعوت شدگان وجود داشته باشد. فراموش نكنيد كه براي پذيرايي از ميهمانها، راحتي نيز بسيار اهميت دارااست. به همين استدلال هنگام خريد مبل ها صد رد صد به ريلكس بودن آنها نيز دقت نمائيد.

 توليدي لوستر 
در‌صورتي‌كه تعداد كساني كه در منزل شما رفت و آمد مي‌كنند مشخص و معلوم ميباشد، ميتوانيد كاناپه اي شيك و خوشگل را با يك سري صندلي امروزي مخلوط كرده و فضايي خوشگل ساخت نماييد. به جز مبل ها براي پذيرايي از ميهمانان به ميز جلومبلي و ميز هاي كوچك عسلي نيز نياز خواهيد داشت. از آن جايي كه امروزه در منزل ها اتاق غذاخوري جدا از هم نيست ميتوانيد از يك ميز غذاخوري قشنگ نيز براي پذيرايي از دعوت شدگان در اين جا به كارگيري فرماييد.


يكي‌از ديگر از مواقعي كه سبب خوشگل خيس چشم شدن پذيرايي مي‌گردد، چينش مبلمان ميباشد. در صورتي‌كه مبل ها به صورت نامناسب قرار داده شوند تالار بسيار خالي به لحاظ خواهد رسيد. اما در صورتي با اشيا گوناگون نيز اين مكان را لبريز فرمائيد فضايي به هم ريخته و آشفته توليد خواهد شد. به همين ادله وقتي كه ميخواهيد چينش تالار پذيرايي را انجام دهيد قطعا يك تعادل در دور و بر ساخت نماييد. در غايت براي اين كه به راحتي بتوانيد دراين جا جنبش نماييد به توليد فضاي كافي بين شي ها نيز اعتنا فرمائيد.


ساخت نقطه مركزييكي ضابطه هاي اصلي در پباده سازي تالار پذيرايي، توليد يك نقطه مركزي ميباشد. نقطه مركزي بدين معني ميباشد كه يك وسيله اي مانند تلويزيون و يا اين كه شومينه تحت عنوان نقطه مركزي تعيين گرديده و بقيه اشيا به سمت اين نقطه قرار داده شوند. حتي ميز جلو مبلي و يا اين كه يك پنجره نيز مي‌توانند تحت عنوان نقطه مركزي در لحاظ گرفته شوند. در حالتي‌كه مي‌خواهيد يك وسيله را تحت عنوان نقطه مركزي تعيين فرمائيد بايستي بقيه اشيا و اثاثيه را نيز متناسب با آن وسيله خريداري نمائيد.


اكسسوار هاگزينش اكسسوار ها به انداره تعيين مبلمان مهم نيست، ولي به مبلماني بي آلايش با استعمال از اكسسوار هاي خوشگل مي‌توانيد ظاهري قشنگ و تاثير گذار ببخشيد. يك اكسسوار حتي در حالتي كه بسيار كوچك باشد نيز هنگامي كه به صحت آيتم به كارگيري قرار بگيرد تفاوتي ديده گير ساخت خواهد كرد. عملكرد نمائيد تا اكسسوار هايي متناسب با سبك دكوراسيوني كه گزينش نموده ايد خريداري كرده و در به كارگيري از آنها زياده روي نكنيد.
نورسيستم نور در پذيرايي با دو انگيزه گزينه به كارگيري قرار مي‌گيرد: يك كدام از براي پر‌نور كردن گوشه و كنار و ديگري تحت عنوان عنصري دكوراتيو. يك تالار هر چه قدر هم كه خوشگل پباده سازي گرديده باشد، با فروغ معدود به مكاني دلگير و بدون‌نور تبديل خواهد شد. ولي به كار گيري از فروغ زياد نيز منجر آزار ديده ها خواهد شد. به همين استدلال بايستي از نوروروشنايي ملايمي استعمال فرمائيد كه هم تمام گوشه و كنار را پر‌نور نمايد و هم منجر اذيت ديده ها نشود. از ديد چينش نيز به كارگيري از يك لوستر و آباژور گران قيمت كافي خواهد بود.


چيدمان اتاق نشيمندر تفاوت اتاق نشيمن و تالار پذيرايي ، اتاق هاي نشيمن مغاير تالار پذيرايي مي بايست بسيار شل و كارآمد باشند. از آن جايي كه تمام اعضاي خانواده در اتاق نشيمن وقت خويش را سپري مي‌كنند مسلما مي بايست يك تلويزيون و يك ست مبلمان ريلكس در آن قرار داشته باشد. در خانواده هاي كودك دار نيز وجود لوازم بازي در نشيمن تعجب آور نخواهد بود. در حالي كه تالار پذيرايي براي مهمان‌ها دكوراسيون مي‌شود، اتاق نشيمن براي راحتي اعضاي خانواده آيتم به كار گيري قرار ميگيرد؛ مهمترين تفاوت در ميان اين دو مكان نيز همين خصوصيت ميباشد.


گزينش مبلماناز آن جايي كه اعضاي خانواده از اتاق نشيمن استعمال مي نمايند نيازي وجود ندارد كه از مبلماني لاكچري و مجلل در آن استعمال شود. در واقع راحتي بيش تر از زيبايي در تعيين شي ءها مو جود در نشيمن اهميت دارااست. به همين ادله نيازي وجود ندارد كه مبلماني بسيار وسيع براي نشيمن خريداري فرمائيد. مثلا براي خانواده هاي كوچك و نادر تعداد مبلمان يكپارچه اي مانند مبل ال تعيين قابل قبولي خواهند بود.
تلويزيونمعمولا بشر ها پس از خستگي هاي روزمره در مقابل تلويزيون استراحت ميكنند. در تالار پذيرايي نيازي وجود ندارد كه از تلويزيون مصرف شود، البته در اتاق نشيمن تلويزيون يك كدام از بايستي ها به شمار مي رود. اما بعضي از خانواده ها عشق و علاقه اي ندارند كه فرزندانشان تلويزيون تماشا نمايند. در‌اين وضعيت مي اقتدار تلويزيون را در اتاق خواب پدر و مادر و يا اين كه آشپزخانه قرار اعطا كرد.


تفاوت اتاق نشيمن و تالار پذيرايي با تفاوت اكسسوار هااتاق نشيمن مكاني ميباشد كه تمام خانواده در آن انباشته شده و وقت خويش را در آن سپري مي نمايند. كودك ها نيز يكي‌از اشخاصي مي‌باشند كه در‌اين توده حضور دارا هستند. حتي فقط به خيال اين موضع اتاق نشيمن مي‌تواند به مكاني براي بازي خردسال ها تبديل شود. اكسسوار هايي با متاع شيشه و چيني كه شكستني مي‌باشند گزينش هاي قابل قبولي براي اتاق نشيمن به شمار نمي فرايند. چون مي‌توانند براي خردسال ها خطرناك باشند.
در تفاوت اتاق نشيمن و تالار پذيرايي ، فراموش نكنيد كه اتاق نشيمن دارنده بعدها كوچك تري نسبت به تالار پذيرايي ميباشد، به همين برهان تا جاي ممكن بايستي از اشيا ضروري و كاربردي در نشيمن به كارگيري نماييد.


با در حيث به چنگ آوردن تفاوت هاي كوچك و ظريفي كه در بين اتاق نشيمن و تالار پذيرايي موجود هست و با رعايت آن ها مي‌توانيد اصلي ترين مكان جان دار در منزل را مبتني بر نياز خويش به صدق دكورا سيون فرماييد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۱:۲۴ توسط:علي پور موضوع:

نورپردازي تراس خلوتايوان


ايده هاي نورپردازي تراس خلوتايوان خلوت مكاني ميباشد كه‌اين قابليت را آماده مي‌نمايد در روزهاي تابستاني از آن براي راحت كردن و به كار گيري از طبيعت فارغ از شكاف منزل به كارگيري نمائيد. شما مي‌توانيد در كنار خانواده و دوستان خوب براي صرف طعام از تراس خلوت به كار گيري فرمائيد.

 توليدي لوستر 

در سمت به كارگيري مطلوب از ايوان خلوت، مي بايست دقت داشته باشيد كه نورپردازي آن‌ها نيز از اهميت ويژه اي شامل است. نورپردازي تراس خلوت به سادگي نصب يك چراغ معمولي وجود ندارد. شما مي بايست راجع به مكان نصب چراغ و دوران به كارگيري از آنها تصميم گيري فرمائيد. نورپردازي ايوان خلوت ها با يكديگر تفاوت داراست. مثلا در صورتي‌كه در ايوان خلوت منزل اي استخري موجود است نورپردازي آن نسبت به  مكان باربيكيو و فضايي كه از آن براي استراحت به كار گيري مي‌كنيد، گوناگون مي‌باشد. يك نورپردازي ضعيف حتي زيباترين ايوان خلوت ها را نيز به مكاني غير قابل تحمل تبديل مي‌نمايد. نحوه هاي متعددي براي نورپردازي اين نصيب از منزل موجود هست. در تعيين طرز نورپردازي در سكو نخستين تمايلات فردي شخص الويت دارااست. دراين مكان به بيان بعضي نظرها در سوي نورپردازي ايوان خلوت مي‌پردازيم.
نورپردازي نصيب غذاخوريبه كار گيري از فضاي ايوان خلوت براي صرف شام به ياد ماندني خيس از انجام اين فعاليت در باطن منزل ميباشد. براي نورپردازي قسمتي كه ميز غذاخوري جاي‌دارد، به كار گيري از ديمرها بسيار مطلوب مي‌باشد. شما مي‌توانيد از روش تلفن همراه يا اين كه هر وسيله هوشمند ديگري، نوروفروغ آنان را معدود يا اين كه زياد فرماييد. دراين‌صورت مي‌توانيد به راحتي فضايي براي يك شام احساساتي ساخت كنيد.
بخوانيد!  ايده هاي پباده سازي اتاق طفلبه كار گيري از چراغ هاي ال اي دي و شمسيچراغ ال اي دي به جهت مصرف انرژي كارامد، شناخته گرديده مي باشند، به اين ترتيب به كارگيري از آنان مقرون به صرفه است. آنچه كه سبب مي‌شود چراغ هاي ال اي دي آيتم قابل قبولي براي اين عمل شناخته شوند، تنوع آن‌ها در رنگ هاي متعدد ميباشد. شما ميتوانيد با اعتنا به دسته كاربرد تراس خلوت خويش رنگ قابل قبولي گزينش كنيد. رنگ اين چراغ ها ميتواند با چيره برنامه اي كه به صورت كلي منزل مستعمل ميباشد برابر باشد. هم چنين اين قابليت موجود است كه از اين چراغ ها صرفا براي نصيب مشخص و معلوم و در سمت نورپردازي دكوراتيو به كارگيري فرماييد. چراغ هاي شمسي به صورت بدون واسطه از انرژي نوروفروغ خورشيد ذخيره گرديده استعمال ميكنند. به همين خيال و خاطر مي اقتدار اين سيرتكامل چراغ ها را دوستدار طبيعت نيز ناميد. استعمال از چراغ هاي شمسي مقرون به صرفه ترين اشكال چراغ هايي ميباشند كه مي اقتدار از آنان در سمت نورپردازي ايوان خلوت بهره مند شد. چراغ هاي شمسي را مي اقتدار در تعدادي نقطه نصب كرد. اين چراغ ها در پباده سازي هاي چندگانه آيتم به كار گيري قرار ميگيرند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۵:۴۶ توسط:علي پور موضوع:

لوستر ديواري

 

لوستر ديواري
به عبارتي طوري كه از اسم آن پيدا ميباشد اين گونه از لوستر ها بر روي بدنه ديوار نصب مي شوند و معمولا از اين جور در ورودي و راهرو ها به كارگيري مي كنند و در بعضي موردها مثل اتاق خواب نقش ديوار كوب يا لامپ خواب را دارا‌هستند.

 توليدي لوستر 

نكات مهم براي خريد لوستر مطلوب
پيش از تعيين لوستر علاوه بر اعتنا به بعد ها بايد فضايي را كه مي خواهيم آن را نصب كنيم را در لحاظ بگيريم.
تعيين لوستري بلند و آويز براي سقف هايي كه طول آنها كوتاه ميباشد گزينه مناسبي نيست و بهتر ميباشد از نوع هاي سقفي و لوستر هايي كه طول آن‌ها كمتر ميباشد به كار گيري كنيد.
براي به كارگيري از لوستر در نشيمن هاي كوچك بهتر ميباشد از لوستر هايي با شاخه ها و لامپ هاي كمتر به كار گيري كنيد، زيرا در غير اين فيس فضاي شما نا مرتب به لحاظ ميرسد و نمايي نا قشنگ براي سقف شما به وجود خواهد آمد.
در صورتي‌كه مبلمان تان را از سبك كلاسيك گزينش كرده ايد بهترين گزينه تعيين لوستري كلاسيك ميباشد تا همخواني و لوكس بودن دكوراسيون تان را يك سري برابر كند.
سعي كنيد لوستري را تعيين كنيد كه بدنه آن پيچيدگي چنداني نداشته باشد زيرا تميز كردن انحناي آن كاري مشكل و طاقت فرسا ميباشد.
دقت به وزن لوستر از نكاتي ميباشد كه هنگام خريد بايد به آن اعتنا كنيد، زيرا سقف كاذب در بسياري از فضاهاي منزل به كار گيري مي شود كه تحمل وزن لوستر را ندارد.
به كارگيري از لوستر هاي حباب دار منجر كمتر ديده شدن چراغ درون آنان ميباشد و زيبايي بيشتري به دور و بر مي دهد.
براي تعيين لوستر در آشپزخانه بهتر ميباشد از لوسترهايي كه نوروفروغ آنها به سمت پايين ميباشد تعيين كنيد تا نوروروشنايي بيشتري را به اطراف بدهيد و همچنين براي تعيين لوستر اتاق خواب تان لوستر هايي كه نوروفروغ آن‌ها ملايم و افزايشي ميباشد استعمال كنيد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۷:۳۳ توسط:علي پور موضوع:

شغل هاي بي آلايش مثل نصب لوستر پذيرايي


بعضي وقتها بعضي شغل هاي بي آلايش مثل نصب لوستر پذيرايي نو تمام چيزي ميباشد كه يك چيدمان براي شيك و گران قيمت بنظر وصال به آن احتياج خواهد داشت. شكوهي كه لوستر به منزل ميدهد، عاملي ميباشد كه مارا به آن علاقمند نموده است. البته جذاب ميباشد بدانيد كه مثال هاي اول لوسترها، ابدا چنين شكلي نداشتند، لوسترهاي ديرين صرفا از دوتا چوب ضربدري و قرار دادن يك سري شمع در انتهاي هر يك از شاخه ها تشكيل مي شدند.
توليدي لوستر 

اين لوسترها ظاهري بسيار معمولي داشتند ولي عمدتا در مكان هاي مهمي مانند مساجد و كليساها نصب مي شدند و به همين خيال و خاطر از به عبارتي در آغاز سمبلي از توان، شكوه و گنج بودند.
در قرن هجدهم بود كه به‌تدريج لوسترهاي شيشه اي بوسيله سوله هاي شيشه سازي ساخته شدند و از طرح هايي مانند صورت برگ و گل و بقيه موادتشكيل دهنده دكوراتيو الهام گرفتند. صورت دادن انقلاب صنعتي سبب شد موادتشكيل دهنده دكوراتيو براي مردم معمولي نيز در دسترس قرار بگيرد. هنگامي الكتريسيته و چراغ حبابي ابداع شدند صورت و شمايل لوسترها نيز عوض شده و از ايده هاي به طور كامل جديدي به كارگيري مي كردند. درين مقاله مي‌خواهم به معرفي مثال هايي بپردازم كه تكامل پباده سازي در لوسترها را نشان مي‌دهد، لوسترهايي كه مشابه به آنان‌را مشقت بار مي اقتدار پيدا مي‌كرد. در شرايطي كه براي خريد لوستر پذيرايي تازه خانه تان دنبال ايده اي تازه ميگرديد، صورت هاي پايين ميتواند راهنماي نيكي براي شما دوستان خوب باشد.


در پيشين نچندان به دور براي مثال ده سال 70 خورشيدي، لوسترها ارتقاء قابل توجهي در سايز يافتند طوريكه قابليت و امكان دكوراتيو بودن آن‌ها نسبت به فروغ و روشنايي اهميت بيشتري پيدا كرد. البته امروزه لوسترهاي امروزي كارايي مي‌نمايند هر دو خصوصيت را در يك راستا جلو ببرند. مثلا دو صورت ابتدايي در تحت مثال اي از يك لوستر پذيرايي تازه بوده و بنام آتلانتيس شناخته ميشود. صورت لوستر از موج هاي اقيانوس الهام گرفته شده‌است. اين لوستر از صدها عدد زنجير نيكلي تشكيل‌شده كه به دور قاب لوستر را مي پوشانند و مانند يك موج به سمت ذيل نزول مي نمايند. ارتفاع زنجيرهاي فلزي هركدام از لوسترها به 5 كيلومتر ميرسد. صورت هاي چهارم و پنجم نيز مرتبط با برنامه اي كلاسيك و مدرن ميباشد كه سايز مطلوب را در كنار سعي ايده آل عرضه ميكند.ر


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۲:۴۴ توسط:علي پور موضوع:

محل نصب لوستر آشپزخانه كجاست؟


محل نصب لوستر آشپزخانه كجاست؟به صورت معمول اشكال آويزهاي سقفي را در راءس اتاق نصب مي‌نمايند. به طور سنتي در اكثر اوقات مورد ها  لوستر آشپزخانه هم در  اواسط آشپزخانه نصب مي‌شود. ولي در پباده سازي امروزي تعيين هاي ديگري هم توصيه ميشود. يكي همه گيرترين محل ها براي معلق كردن لوسترها، بالاي ميز ناهارخوري، اپن يا اين كه ميز جزيره اي ميباشد. دراين‌صورت مي بايست لوستر دستكم ميان ۷۰ تا ۹۰ سانتيمتر از سطح ميز مسافت داشته باشد. در‌حالتي كه مي‌توانيد لوستر را در بالاترين سطح نصب فرماييد.

توليدي لوستر 

در بعضي از گونه هاي نور و روشنايي طول پاره اي بيش تر ميباشد وليفاصله مجاز را مسلما رعايت نمائيد. يك نكته حائض اهميت ديگر هم اينست كه يادتان باشد تعداد شعله هاي لوستر را متناسب با محيط گزينش فرمائيد. در صورتيكه كابينت هايگلاس در آشپزخانه نصب گرديده، نياز به نوروروشنايي كمتري داريد! سطح درخشان كابينت هايگلاس نوروفروغ را منعكس مي‌نمايد. 
خدمت نصب چراغ، لامپ و لوستر در تهرانسرويس ها نصب لوستر آشپزخانه از خدمت هاي پر بازديد هوم سرويز ميباشد. به طور همزمان با فصل لوازم كشي و جا به جايي خانه، تقاضا براي اين خدمت بيش تر هم مي‌گردد. معمولا هنگامي به منزل نو نقل مكان مي‌كنيد به خدمت هاي خدماتي هوم سرويز نياز بيشتري داريد. از ابتدايي ترين امور بعد از ورود به هر جايي اينست كه خدمت هاي فروغ و روشنايي و منابع نوري ساختمان بازبيني بشود. در حالتي كه سيستم فروغ و روشنايي در گير خلل گرديده يا اين كه لازم ميباشد لوسترهاي كهن را بده بستان نمائيد با ما تماس حاصل نماييد. همكاران فني هوم سوريز در كليه بخش ها تهران حضور دارا‌هستند. ما شايسته ترين گروه فني برق ساختمان را در چنگ داريم. براي تثبيت توصيه و اطلاع از مخارج نصب به نرم افزار هوم سوريز رجوع‌نماييد. نصب لوستر را به ماهر ها بسپاريد


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۵:۲۶ توسط:علي پور موضوع:

لوستر شايسته ترين جلوه را در اتاق خواهد داشت؟

سوال بعدي اين ميباشد كه چه طور لوستر شايسته ترين جلوه را در اتاق خواهد داشت؟

براي جواب بدين سوال اين نكته را در حيث بگيريد كه جلوه‌ي لوستر علاوه بر زماني كه رمز ميز غذاخوري نشسته‌ايد، وقتي كه وارد اتاق مي شويد و يا اين كه وقتي كه جايي ديگر نشسته‌ايد به چه شكل ميباشد. در صورتي‌كه ميز غذاخوري در دور و اطراف بزگي جاي‌دارد بايستي جلوه‌ي لوستر را از كليه زواياي معمول آن مكان باز‌بيني نمائيد.

توليدي لوستر 

برخي اوقات بعد ها و نوع لوستر نيز بر روي طول نصب تاثير ميگذارد. چنانچه مي خواهيد يك لوستر پهناور را نصب فرماييد مي بايست چندين اينچ فراتر از ترازو طول استاندارد نصب را انجام دهيد.

تهيه و تنظيم مبني بر بعدها ميز
استانداردهاي صنعت نور و روشنايي در باب نور و روشنايي ميز و يا اين كه اتاق غذاخوري اين سفارش را دارااست كه بعد ها لوستر مي بايست يك-دوم و يا اين كه دو-سوم پهنا ميز عذاخوري باشد. خط مش ديگربراي گزينش آيتم‌ي مطلوب، تعيين تجهيزاتي با بعدها يك فوت كوچكتر از پهنا ميز غذاخوري ميباشد. مثلا، در‌صورتي‌كه پهنا ميز 42 اينچ ميباشد، بعد ها لوستر نبايد از 30 اينچ تجاوز نمايد.

پايبندي بدين ضابطه ياري مي‌نمايد كه ميز و لوستر مخلوط‌بندي قابل قبولي داشته باشند، و اين آيتم از نگاه عملي فوايد ديگري نيز داراست : اين ضابطه ياري مي كند كه اشخاص هنگام نشستن بر راز ميز و يا اين كه بلندشدن از آن سرشان را به لوستر نكوبند.

در صورتي‌كه لوستر به نسبت ميز غذاخوري دارنده بعدها بزرگي ميباشد، چاره مطلوب اين ميباشد كه لوستر را در طول بالاتري نصب فرماييد. و يا اين كه در شرايطي‌كه ميز شما به صورت غيرمعمولي كوچك و باريك ميباشد تيم‌اي از امكانات آويز مانند، مانند لامپ‌هاي آويز، از يك لوستر تك همت بهتري خواهد داشت.

گزينش لامپ مطلوب
به علت نگراني‌هاي متعددي كه بابت دكورا سيون موجود است گهگاه شايد ما علت اصلي نصب لوستر را فرامو كنيم : براي پر‌نور كردن ميز غذاخوري. براي اين گزينه هيچ استاندارد و رسمي نيست چون هر چراغ گوناگون از سايرين ميباشد. اينكه هر چراغ چه نقشي درين مورد بازي مي كند بسته به دست اندركاران مختلفي مانند پباده سازي امكانات، حبابي آيتم به كار گيري، و اما طول نصب ميباشد.

مطمئن‌ترين منش براي تست معيار نور و روشنايي، وصل كردن لامپ و سيم كشي امكانات در بالاي ميز ميباشد، حتي درصورتي كه اين كار فعلا باشد.

اين عمل به شما ياري مي كند كه حالت فروغ را از تمامي حيث بازنگري نمائيد (روز و شب) و همينطور شايسته ترين منش براي نظارت كردن طول لوستر از لحاظ عملكردي و زيبايي ميباشد.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۸:۱۵ توسط:علي پور موضوع:

پرسش‌هاي كليدي براي خريد لوستر چه مي‌باشد؟


پرسش‌هاي كليدي براي خريد لوستر چه مي‌باشد؟فرقي نمي‌نمايد كه در ادامه خريد لوستر براي اتاق پذيرايي ميباشيد يا اين كه اتاق خواب، آشپزخانه، هال و…؛ در هر درحال حاضر مي بايست به پرسش‌هاي مهم تحت جواب بدهيد:

توليدي لوستر 
سبك و جور لوستر چه‌طور باشد؟سبك و گونه لوستر يكي‌از مهم ترين نكاتي ميباشد كه بايستي به آن دقت داشته باشيد. قبلي از باز‌بيني بعدها فني لوستر، معلوم فرمائيد كه سبك دكورا سيون منزلتان، سنتي ميباشد يا اين كه از دكوراسيون امروزي براي پباده سازي داخلي و دكورا سيون خانه لذت مي بريد. شايد هم براي اتاق پذيرايي و بخش‌هاي ديگر منزلتان تلفيقي از سبك امروزي و سنتي را مي‌پسنديد. در هر درحال حاضر گذشته از استارت فرآيند خريد، مي بايست تصميم آخري را براي سبك دكورا سيون گرفته باشيد.
اندازه لوستر مطلوب اطراف چقدر ميباشد؟فضايي كوچك به يك لوستر وسيع نياز ندارد. آويختن يك لوستر كوچك به سقف يك فضاي پهناور هم چندان ديدني وجود ندارد. پس حواستان باشد كه تناسب اندازه لوستر با دور و بر را در حيث داشته باشيد. از بعدها زيبايي‌شناختي هم كه بگذريم، پر‌نور كردن تعداد متعددي چراغ در روزگار‌اي كه هميشه شعار «چراغ مازاد خاموش» رمز داده ميگردد به هيچ عنوان فعاليت صحت وجود ندارد. از طرف ديگر، نوروفروغ نادر هم براي اتاق‌هاي وسيع، دور و اطراف را دلگير ميكند. در حالتي‌كه ديده‌ها را هم ضعيف نكند بي ترديد گوشه و كنار را گرفته و دلگير خواهد كرد.
براي اينكه بدانيد چه لوستري و با چه بعد ها و اندازه‌اي براي منزلتان مطلوب ميباشد، متر و معياري كلي هم موجود هست:
راه و روش بي آلايش براي انتخاب اندازه لوستر اين ميباشد كه ارتفاع و پهنا اتاق را بر حسب فوت (براي تبديل متر به فوت ، متر را در ۳.۳ ضرب فرمائيد) با هم عده فرمائيد. اين عدد قطر لوستر شما بر حسب اينچ خواهد بود. به عنوان مثال لوستر مطلوب براي يك اتاق ۴ در۳ به‌اين فيس احتساب مي گردد. (هر اينچ برابر ۲.۵۴ سانتي‌متر ميباشد). اينچ ۲۳.۱=۳.۳×(۳+۴) كه مساوي تقريبي ۶۰ سانتي‌متر ميباشد.

 
اين مورد ها هم به شما در انتخاب سايز مطلوب امداد ميكند:
درصورتي كه اتاق شما كوچك‌خيس از ۳در۳ متر ميباشد، پهنا لوستر بايستي در ميان ۴۳ تا ۵۰ سانتي‌متر باشد.درصورتي كه اتاق شما حدود  ۴در۴ متر ميباشد، پهنا لوستر مي بايست حدود ۶۰ تا ۷۰ سانتي‌متر باشد.در شرايطي كه اتاق شما حدود  ۴.۵ در ۴.۵ متر ميباشد، پهنا لوستر مي بايست ميان ۶۵ تا ۸۲ سانتي‌متر باشد.درباره ي طول لوستر هم  كافي ميباشد طول اتاق را به ۴ و ۵ تقسيم فرمائيد. به عنوان مثال در شرايطي‌كه طول اتاق شما ۳ متر ميباشد يكبار آن را به چهار تقسيم فرمائيد و يك توشه به پنج. عدد نخستين ۷۵ سانتي‌متر ميباشد و عدد دوم ۶۰ سانتي‌متر. يعني طول ايده‌آل لوستر براي اتاق شما ميان ۶۰  تا ۷۵ سانتي‌متر ميباشد.
سقف اتاق، بلند ميباشد يا اين كه كوتاه؟گذشته از تعيين لوستر از خويش بپرسيد كه سقف اتاق كوتاه ميباشد يا اين كه بلند. دقت به‌اين مورد منجر مي گردد كه در رخ بلند بودن سقف مكان متبوع به سراغ لوسترهاي بلند و يكسري شاخه برويد. سقف‌هاي بلند، دست شمارا براي تعيين لوستر گشوده ميگذارند؛ لوسترهاي بلند و ريسه‌اي از گزاره گزينش‌هايي ميباشد كه پيش رويتان قراردارد. البته در حالتي كه سقف اتاق كوتاه باشد، چنين لوسترهايي هم نماي نامناسبي پيدا مي كنند و هم براي تردد اشخاص ديلاق مشكلاتي به وجود مياورند. در صورتيكه ديلاق هم نباشيد گشوده هم قابليت عكس العمل اشياي متفاوت با سقف و ساخت واقعه در چنين قوانيني بيش تر مي گردد. لوسترهاي سقفي يعني به عبارتي لوسترهايي كه به سقف مي‌چسبند و بلندي يا اين كه شاخه‌هاي مختلف ندارد شايسته ترين مورد براي سقف‌هاي كوتاه مي باشند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۴:۴۲ توسط:علي پور موضوع:

پرسش‌هاي كليدي براي خريد لوستر چه مي‌باشد؟


پرسش‌هاي كليدي براي خريد لوستر چه مي‌باشد؟فرقي نمي‌نمايد كه در ادامه خريد لوستر براي اتاق پذيرايي ميباشيد يا اين كه اتاق خواب، آشپزخانه، هال و…؛ در هر درحال حاضر مي بايست به پرسش‌هاي مهم تحت جواب بدهيد:

توليدي لوستر 
سبك و جور لوستر چه‌طور باشد؟سبك و گونه لوستر يكي‌از مهم ترين نكاتي ميباشد كه بايستي به آن دقت داشته باشيد. قبلي از باز‌بيني بعدها فني لوستر، معلوم فرمائيد كه سبك دكورا سيون منزلتان، سنتي ميباشد يا اين كه از دكوراسيون امروزي براي پباده سازي داخلي و دكورا سيون خانه لذت مي بريد. شايد هم براي اتاق پذيرايي و بخش‌هاي ديگر منزلتان تلفيقي از سبك امروزي و سنتي را مي‌پسنديد. در هر درحال حاضر گذشته از استارت فرآيند خريد، مي بايست تصميم آخري را براي سبك دكورا سيون گرفته باشيد.
اندازه لوستر مطلوب اطراف چقدر ميباشد؟فضايي كوچك به يك لوستر وسيع نياز ندارد. آويختن يك لوستر كوچك به سقف يك فضاي پهناور هم چندان ديدني وجود ندارد. پس حواستان باشد كه تناسب اندازه لوستر با دور و بر را در حيث داشته باشيد. از بعدها زيبايي‌شناختي هم كه بگذريم، پر‌نور كردن تعداد متعددي چراغ در روزگار‌اي كه هميشه شعار «چراغ مازاد خاموش» رمز داده ميگردد به هيچ عنوان فعاليت صحت وجود ندارد. از طرف ديگر، نوروفروغ نادر هم براي اتاق‌هاي وسيع، دور و اطراف را دلگير ميكند. در حالتي‌كه ديده‌ها را هم ضعيف نكند بي ترديد گوشه و كنار را گرفته و دلگير خواهد كرد.
براي اينكه بدانيد چه لوستري و با چه بعد ها و اندازه‌اي براي منزلتان مطلوب ميباشد، متر و معياري كلي هم موجود هست:
راه و روش بي آلايش براي انتخاب اندازه لوستر اين ميباشد كه ارتفاع و پهنا اتاق را بر حسب فوت (براي تبديل متر به فوت ، متر را در ۳.۳ ضرب فرمائيد) با هم عده فرمائيد. اين عدد قطر لوستر شما بر حسب اينچ خواهد بود. به عنوان مثال لوستر مطلوب براي يك اتاق ۴ در۳ به‌اين فيس احتساب مي گردد. (هر اينچ برابر ۲.۵۴ سانتي‌متر ميباشد). اينچ ۲۳.۱=۳.۳×(۳+۴) كه مساوي تقريبي ۶۰ سانتي‌متر ميباشد.

 
اين مورد ها هم به شما در انتخاب سايز مطلوب امداد ميكند:
درصورتي كه اتاق شما كوچك‌خيس از ۳در۳ متر ميباشد، پهنا لوستر بايستي در ميان ۴۳ تا ۵۰ سانتي‌متر باشد.درصورتي كه اتاق شما حدود  ۴در۴ متر ميباشد، پهنا لوستر مي بايست حدود ۶۰ تا ۷۰ سانتي‌متر باشد.در شرايطي كه اتاق شما حدود  ۴.۵ در ۴.۵ متر ميباشد، پهنا لوستر مي بايست ميان ۶۵ تا ۸۲ سانتي‌متر باشد.درباره ي طول لوستر هم  كافي ميباشد طول اتاق را به ۴ و ۵ تقسيم فرمائيد. به عنوان مثال در شرايطي‌كه طول اتاق شما ۳ متر ميباشد يكبار آن را به چهار تقسيم فرمائيد و يك توشه به پنج. عدد نخستين ۷۵ سانتي‌متر ميباشد و عدد دوم ۶۰ سانتي‌متر. يعني طول ايده‌آل لوستر براي اتاق شما ميان ۶۰  تا ۷۵ سانتي‌متر ميباشد.
سقف اتاق، بلند ميباشد يا اين كه كوتاه؟گذشته از تعيين لوستر از خويش بپرسيد كه سقف اتاق كوتاه ميباشد يا اين كه بلند. دقت به‌اين مورد منجر مي گردد كه در رخ بلند بودن سقف مكان متبوع به سراغ لوسترهاي بلند و يكسري شاخه برويد. سقف‌هاي بلند، دست شمارا براي تعيين لوستر گشوده ميگذارند؛ لوسترهاي بلند و ريسه‌اي از گزاره گزينش‌هايي ميباشد كه پيش رويتان قراردارد. البته در حالتي كه سقف اتاق كوتاه باشد، چنين لوسترهايي هم نماي نامناسبي پيدا مي كنند و هم براي تردد اشخاص ديلاق مشكلاتي به وجود مياورند. در صورتيكه ديلاق هم نباشيد گشوده هم قابليت عكس العمل اشياي متفاوت با سقف و ساخت واقعه در چنين قوانيني بيش تر مي گردد. لوسترهاي سقفي يعني به عبارتي لوسترهايي كه به سقف مي‌چسبند و بلندي يا اين كه شاخه‌هاي مختلف ندارد شايسته ترين مورد براي سقف‌هاي كوتاه مي باشند.


برچسب: توليدي لوستر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۳:۵۷ توسط:علي پور موضوع: